فروشگاه لیزر

مزیت لیزر موهای زائد چیست؟ | فواید استفاده از لیزر موهای زائد چیست؟ | معایب و عوارض آن

مزیت لیزر موهای زائد

Rate this post

مزیت لیزر موهای زائد چیست؟

مزیت لیزر موهای زائد را اگر بخواهیم در یک جمله بیان کنیم ، می توانیم به رفع همیشگی و بی ضرر بودن و صرفه جویی در هزینه ها و در پایان شاید بتوان گفت در زمان های کم و چند جلسه محدود بتوان از این موها خلاصی یافت.

مزیت لیزر موهای زائد را میتوان در چند بند ذیل خلاصه نمود.

1-لیزر موهای زائد یک درمان بلند مدت و همیشگی است.
2-در هر قسمت از بدن که موهای زائد روییده باشد می توان آن را از بین برد.
3- خیلی دقیق عمل می کند.
4-نسبت به بقیه روش ها درد کمتری دارد.
5- می توان به عدم رشد و یا تنک شدن موهای زائد امیدوار بود.
6-می توان امیدوار بود که دیگر در این نواحی رشد موی زائد مجدد نداشته باشیم.
7-سریع به نتیجه می رسد.

موهای زائد بدن را باید از دیر باز و از قدیم الایام به عنوان یک نوع چالش برای کسانی که دوست ندارند این گونه موها را در بدن داشته باشند، به آن اشاره کرد و راه ها و روش های از بین بردن متعددی برای آن به ثبت رسیده است.

در سال های دور و قدیم الایام که هنوز پیشرفت های کنونی در علم و تکنولوژی هنور رخ نداده بود، انسان ها از چاقو و یا ابزاری شبیه به آن برای تراشیدن و از بین بردن موهای زائد خود استفاده می کردند. این ابزار به خودی خود می توانست خطرآفرین باشد و یا به قسمت هایی از بدن که قابلیت دسترسی راحتی نبود احتمال آسیب رساندن و بریده شدن وجود داشت.

با گذشت زمان و پیدایش علوم و فنون جدید و نو و همچنین اختراع ابزارآلات و روش های از بین بردن موهای زائد از قبیل شیو کردن با سه تیغ و یا وکس انداختن و اپیلاسیون کردن بدن، بشر به فکر این افتاد که برای یک بار استفاده و برای همیشه و هزینه کم برای از رفع موهای زائد با لیزر که از دستگاهی به نام دستگاه لیزر که مزیت لیزر موهای زائد بدن نسبت به دیگر روش ها را ممکن می ساخت، استفاده نماید.

بیشتر
دستگاه جوانسازی پوست هایفو الترا Hifu ulthera، قیمت، 4 ویژگی

این دستگاه انقلابی شگرف در حذف موهای زائد بدن ایجاد کرد. با استفاده از این دستگاه دیگر نیاز به حذف هر روزه و یا هفتگی موهای زائد بدن نیست و می توان به صورت دائمی از شر موهای زائد خلاص شد.

مزیت لیزر موهای زائد

چرا امروزه استفاده از لیزر موهای زائد بدن رو به افزایش است؟

امروزه دلایل و مزیت لیزر موهای زائد بدن نسبت به بقیه روش ها یکی از دلایلی است که خیلی از افراد روی به لیزر کردن موهای زائد خود بیاورند. مزایایی همچون باصرفه بودن اقتصادی و یا این که یک برای همیشه استفاده کردن از این روش و آسودگی و  راحتی و خلاص شدن از موهای زائد برای همیشه نیز از جمله مواردی است که با افزایش تقاضا و رغبت به استفاده از لیزر موهای زائد بدن می باشد.

بی خطر بودن و نداشتن عوارض پوستی نسبت به دیگر روش ها و دائمی بودن آن و استفاده از آن برای تمامی نقاط بدن بدون آسیب رسیدن به آن از جمله مزیت لیزر موهای زائد بدن می باشد.

امروزه دستگاه لیزر موهای زائدی اختراع شده اند که توانایی های بالایی دارند. از جمله این دستگاه ها می توان به دستگاه لیزر تیتانیوم 2023  اشاره کرد. هر چند قیمت دستگاه لیزر پلاتینیوم مقداری از دیگر دستگاه های لیزر بالاتر است ولی این دستگاه از قابلیت های فراوانی برای همه نوع پوست و مو مورد استفاده قرار می گیرد و نتایج درخشان و قابل توجهی داشته است.

مزیت لیزر موهای زائد

مقایسه بین استفاده از روش سنتی با روش لیزر مو

مقایسه ای که می توان بین استفاده از روش های سنتی با روش های استفاده از لیزر مو زائد داشت به راحتی می توان مزیت لیزر موهای زائد بدن را تا حدود خیلی زیادی مشاهده نمود.

بیشتر
پماد بی حسی لیزر چیست؟ | چه پمادی برای بی حسی لیزر خوب است؟ | میزان نیاز پماد بی حسی لیزر

در یکی از روش های سنتی که از تیغ و شیو کردن استفاده می شود، می توان گفت با تراشیدن مو از روی پوست احتمال آسیب و بریدگی و از بین رفتن چربی ها که حالت محافظتی در برابر نور خورشید و سرما و گرما و عوامل محیطی را بر عهده دارند را از بین خواهد برد.

ترشیدن مو می تواند حساسیت های پوست را افزایش داده و باعث تخریب لایه محافظتی پوست گردد. پس بین استفاده از روش تراشیدن مو و شیو کردن و لیزر کردن موهای زائد به الطبع باید از روش لیزر استفاده نمود.

در روش لیزر کردن اصلاً آسیب هایی که بر اثر تراشیدن موهای زائد اتفاق می افتد، اصلاً رخ نمی دهد و مشاهده نخواهد شد. پس می توان گفت بهتر است که تراشیدن موهای زائد را که از روش های سنتی و قدیمی و منسوخ شده است، دیگر استفاده نکنیم و به دنبال استفاده از روش لیزر کردن موها باشیم.

از دیگر موارد روش های قدیمی و سنتی استفاده از روش وکس و اپیلاسیون می باشد که این مورد نیز درد و عوارض بعدی خود را دارد. در این روش ها چون همیشگی نیستند و نهایتاً یک الی دو هفته می توان از دست موهای زائد خلاصی یافت و چون همیشگی نیست هر ماهه باید شاهد استفاده از این روش ها و درها و قرمزی ها و جوش هایی که بر روی پوست برجای می گذارند، باشیم.

مزیت لیزر موهای زائد

چه کسانی ممنوعیت استفاده از لیزر مو را دارند و باید از روش های سنتی استفاده نمایند؟

برای نجام لیزر موهای زائد و استفاده از مزیت لیزر موهای زائد باید شرایط خاصی را دار بود. به عبارتی دیگر کسانی که ممنوعیت استفاده از روش لیزر موهای بدن دارند نباید از این روش استفاده کنند و باید به روش و سبک قدیمی و سنتی موهای زائد خود را لیزر نمایند.

بیشتر
سرطان زا بودن لیزر موهای زائد یک باور غلط | تکنو بیوتی لیزر

از جمله این افراد می توان به مادرانت باردار و شیرده البته به صورت موقت و بعد از پایان بارداری و شیردهی محدودیت وجود دارد. از دیگر افراد می توان به کسانی که بیماری های زمینه ای از جمله دیابت و یا بیماری های قلبی عروقی و کسانی که به تبخال های متعدد و ممتد گرفتارند و یا بیماران پوستی و کسانی که از داروهای خاص استفاده می کنند، منع در استفاده از لیزر دارند و باید به شیوه سنتی برای حذف موهای زائد خود اقدام نمایند.

سخن پایانی

موضوع مقاله ما در خصوص مزیت لیزر موهای زائد بدن بود که اشاره گذری و قابل تامل در این خصوص انجام دادیم. ما اشاره کردیم به مزیتی که با استفاده از دستگاه های لیزر گوناگون از جمله دستگاه لیزر الکس دایود نسبت به روش های سنتی، مزیت ها و برتری های منحصر به فردی خواهد داشت.

البته محدودیت هایی را نیز در استفاده از لیزر موهای زائد برای برخی افراد را نیز به آن اشاره نمودیم که نبایند این افراد از دسگاه لیزر برای رفع موهای زائد بدن خود استفاده نمایند. در پایان اگر در خصوص خرید دستگاه لیزر مو زائد سوال داشتید و خواستید از قیمت فروش دستگاه لیزر مو زائد اطلاعاتی کسب نمایید، حتما در قسمت تماس با ما و با کارشناسان ما در خصوص مشاوره گرفتن رایگان تماس برقرار نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا