فروشگاه لیزر

شیو کردن موها قبل از لیزر چرا باید انجام شود؟ | 5 دلیل مهم

شیو کردن موها قبل از لیزر چه ضرورتی دارد؟

Rate this post

شیو کردن موها قبل از لیزر 

شیو کردن موها قبل از لیزر یکی از مواردی است که باید حتماً رعایت شود. این موضوع می تواند خیلی زیاد در روند حذف موهای زائد بدن موثر واقع شود و تاثیرگذاری زیادی دارد. خیلی ها دلیل شیو کردن موها قبل از لیزر را نمی دانند.

این موضوع می تواند توان حذف ریشه مو توسط لیزر را دوجندان کند و از برخورد با موهای زادد بیرون از بدن و کم شدن توان دستگاه بکاهد. پزشک پوست و مو قبل از لیزر مو زائد با دستگاه لیزر مو حتماً یک جلسه مشاوره با زیباجو خواهد داشت.

در این جلسه پزشک حتماً بایدها و نبایدها در خصوص تمامی کارهایی که یک زیباجو مراعات کند، گوشزد خواهد کرد. این موضوع کمک خیلی زیادی در برطرف نمودن موهای زائد هر شخصی می تواند داشته باشد.

استفاده از دستگاه های مدرن لیزر از قبیل دستگاه لیزر تیتانیوم می توان تاثیری دو چندان در برطرف نمودن موهای زائد بر بدن بگذارد. این موضوع در رابطه با حذف موهای زائد خیلی مهم و تاثیرگذار است.

شیو کردن موها قبل از لیزر

5 دلیل مهم شیو کردن قبل از لیزر

شیو کردن قبل از انجام لیزر درمان واریس به عنوان یک مرحله آماده‌سازی مهم در این روش شناخته می‌شود و دارای مزایای مختلفی است. در زیر پنج دلیل برای شیو کردن قبل از لیزر درمان واریس آورده شده است:

1-کاهش ضخامت واریس‌ها: شیو کردن باعث کاهش حجم و ضخامت واریس‌ها می‌شود. این امر به پزشک کمک می‌کند تا واریس‌ها را در زیر پوست بهتر مشاهده کند و درمان لیزری را به طور دقیق‌تر انجام دهد.

2- افزایش تأثیربخشی لیزر: با کاهش ضخامت واریس‌ها، انرژی لیزر به صورت بهتری به مناطق هدف می‌رسد و احتمال موفقیت درمان بیشتر می‌شود.

بیشتر
آر اف ترماژ لیفت و لاغری | آر اف ترماژ بهترین روش لاغری و لیفت | لاغری زود هنگام با آر اف

3- کاهش خطر عوارض جانبی: شیو کردن می‌تواند خطر عوارض جانبی نظیر تورم، قرمزی و درد پس از لیزر درمان را کاهش دهد. این به عنوان یک مرحله آماده‌سازی می‌تواند راحتی بیماران پس از درمان را افزایش دهد.

4- کاهش تعداد جلسات لیزر: با شیو کردن قبلی، ممکن است تعداد جلسات لیزر برای درمان واریس‌ها کاهش یابد. این به افراد کمک می‌کند تا زمان و هزینه‌های بیشتری صرف درمان نکنند.

5- بهبود نتایج زیبایی: شیو کردن می‌تواند بهبود ظاهر زیبایی پوست در مناطق مورد درمان را فراهم کند. واریس‌های کمتر و ظاهر بهتر پوست پس از درمان می‌تواند از نظر ظاهری جذابیت بیشتری به بیماران بدهد.

به هر حال، تصمیم در مورد انجام شیو قبل از لیزر درمان واریس باید توسط پزشک تخصصی گرفته شود و به ویژگی‌های هر بیمار و وضعیت واریس‌های آنان بستگی داشته باشد.

شیو کردن موها قبل از لیزر

اگر موهای زائد کوتاه نشوند چه اتفاقی در هنگام لیزر کردن می افتد؟

اگر موهای زائد بدن قبل از لیزر کردن به خوبی کوتاه نشوند و شیو نگردند، در نتیجه نور لیزر با برخورد به موهای سطح بدن اثرات و انرژی که نیاز است، نور لیزر به ملانین و فولیکول های مو برسد، ضعیف می شود و انرژی لازم برای حذف ریشه مو هدر می رود.

این روند می تواند تعداد جلسات برای حذف موهای زائد را بیشتر کند. برای همین هم می تواند هزینه ها را بالا ببرد و هم زمان زیادی را باید صرف حذف موهای زائد کرد. بهترین زمان برای شیو کردن موهای زائد جهت لیزر 24 ساعت قبل از لیزر کردن موهای زائد می باشد.

موهای بلند زائد بدن از ورود نور و اثرات دستگاه لیزر به میزان خیلی زیادی می کاهد و این موضوع می تواند روند درمان به آرامی و کندی جلو رود. قبل از انجام لیزر پزشک معالج حتماً در خصوص کوتاه کردن و حذف موهای زائد از سطح پوست را به زیباجو گوشزد خواهد کرد.

شیو کردن موها قبل از لیزر

 روش کوتاه کردن موهای سطح بدن برای لیزر کردن چگونه باید باشد؟

برای کوتاه کردن و شیو کردن موها قبل از لیزر غیر از شیو روش های متفاوت و زیادی وجود دارد، ولی باید فقط از یک روش برای کوتاه کردن موهای زائد استفاده نمود تا لیزر موثر واقع شود و فولیکول های مو مورد هدف قرار گیرند.

بیشتر
اطلاعاتی در خصوص عملکرد انواع دیوایس لیزر جهت حذف مو و خصوصیات و ویژگی مورد انتظار

خیلی از روش ها مثل اپیلاسیون و یا بند انداختن و وکس قبل از لیزر کردن موهای زائد روش مناسبی نیست و پزشک حتماً این موضوع را به شما گوشزد خواهد کرد.

استفاده از روش های متنوع به غیر از شیو کردن و تراشیدن مو می تواند، ریشه مو را ناپدید کند و چیزی برای لیر کردن وجود نداشته باشد و نباید موهای قسمت های زیرین پوست آسیب ببینند از غیر از روش لیزر از بین بروند.

این موضوع خیلی می تواند برا لیزر کردن مهم باشد. وقتی از شیو و تراشیدن موهای زائد استفاده می شود، فقط موهای بیرون از بدن از بین می رود و در نتیجه ملانین ها و فولیکول ها در زیر پوست قابل مشاهده و قابل هدف گیری می باشند.

شیو کردن موها قبل از لیزر

آیا استفاده از روش شیو کردن موهای زائد ضرر دارد؟

به طور کلی شیو کردن موها قبل از لیزر و استفاده از هر روشی که باعث از بین بردن چربی های سطح پوست و به نوعی ایجاد هر نوع اصطکاک بر سطح پوست در دراز مدت و همیشگی می تواند برای پوست مضر باشد. روش شیو کردن هم یک نوع اصطکاک و در حقیقت کشیدن سطح تیغ بر پوست برای از بین بردن موهای زائد است.

این کار می تواند در دراز مدت به پوست آسیب بزند و پوست را حساس کند و یا لایه های محاظتی بر سطح پوست را از بین بردن و در نهایت پوست خشک و به حالت پیری سوق داده شود.

بهترین راه برای از بین بردن موهای زائد بدن استفاده از روش لیزر کردن بیا استفاده از دستگاه استاندارد لیزر مو می باشد. سالن ها و مراکز زیبایی که خرید دستگاه لیزر تیتانیوم را در برنامه کاری خود دارند و این دستگاه استاندارد و کاربردی برای تمام نوع پوست و مو در سالن خود استفاده می کنند می تواند یکی از برگ برنده این مراکز باشد.

بیشتر
0 تا 100 دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس (قیمت، مزایا، معایب)

وجود این مدل از دستگاه های لیزر می تواند رضایت هر چه بیشتر مشتری را به همراه داشته باشد و کمک کند انتظارات مشتری و زیباجو برآورده شود.

شیو کردن موها قبل از لیزر

آیا بعد لیزر تا زمان شروع ریزش موهای زائد می توانیم شیو کنیم؟

بعد از این که موهای زائد را لیزر می کنیم یک مدت مشخصی طول می کشد که این گونه موها شروع به ریزش و حذف شدن نمایند. شاید خیلی از کسانی که لیزر انجام داده اند دوست ندارند تا زمان ریزش موهی زائد صبر کنند و می خواهند یک نوبت هم که شده این موها را شیو کنند.

باید به این عزیزان بگوییم که بعد از لیزر موها زائد باید به مدت حداقل ده روز مراقبت های خاصی از مو و پوست خود انجام دهید تا دچاتر آسیب به پوست خود نگردید.

در زمان ده روز بعد از لیزر کردن می تواند حساسیت های پوستی از بین رفته و بعد از این زمان می توان از شیو کردن استفاده نمود. ولی قبل از ده روز به هیچ عنوان نباید در این نواحی ایجاد خراش و یا تحریک انجام شود.

شیو کردن موها قبل از لیزر مجاز و یک امر ضروری است ولی بعد از لیزر کردن حداقل ده روز فاصله برای شیو کردن را باید رعایت نمود.

شیو کردن موها قبل از لیزر

انتخاب لیزر استاندارد چه تاثیری در از بین رفتن موهای زائد دارد؟

برای این که بتوانیم حداکثر تاثیر پذیرزی بعد از شیو کردن موها قبل از لیزر را داشته باشیم باید در انتخاب مکانی که قرار است در آنجا لیزر کنیم دقت لازم و کافی را داشته باشیم.

مراکزی که دستگاه های لیزر استاندارد مثل دستگاه لیزر پلاتینیوم در مراکز و سالن زیبایی خود استفاده می کنند، می تواند تاثیرپذیری زیادی در روند درمان و رفع موهای زائد بدن هر شخصی داشته باشد. این روند در کم کردن زمان جلسات و همچنین کاسته شدن از هزینه های لیزر برای زیباجو را در بر خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا