فروشگاه لیزر

تعمیرات تخصصی هندپیس لیزر در مراکز و نمایندگی های مجاز چگونه انجام می شود؟بعلاوه قیمت آن

Rate this post

تعمیرات تخصصی هندپیس لیزر در مراکز و نمایندگی های مجاز چگونه انجام می شود؟بعلاوه قیمت آن

تعمیرات تخصصی هندپیس لیزر در مراکز و نمایندگی های مجاز چگونه انجام می شود؟بعلاوه قیمت آن به گونه ای است که به محض تماس با این مراکز، نماینده مجاز به سالن های زیبایی شما و یا مراکز و کلینیک هایی که این دستگاه ها قرار دارند مراجعه و در اندک زمانی تعمیرات این گونه دستگاه ها انجام می شود.

معمولاً هندپیس ها به علت اینکه وزن سبکی دارند و قابل حمل و جابه جایی هستند، می توان با ارسال به مراکز تعمیرات و کارگاههای خدمات پس از فروش این دستگاه های مربوطه نسبت به تعمیر آن ها اقدام نمود.

اگر برای خرید دستگاه لیزر مو از مراکز معتبر و نمایندگی این دستگاه ها انجام شود، هیچ مشکلی در خصوص تعمیرات و یا ضمانت و یا خدمات پس از فروش بوجود نمی آید و هر زمانی که دستگاه لیزر و یا هندپیس آن به مشکل بخورد می توان با این مراکز تماس گرفت و با ارسال کالا به شرکت مربوطه و یا آمدن نماینده به محل دستگاه، برای تعمیر آن اقدام خواهد شد.

تعمیرات تخصصی هندپیس لیزر در مراکز و نمایندگی های مجاز چگونه انجام می شود؟بعلاوه قیمت آن

چرا باید لیزرهای مورد نیاز سالن های زیبایی را از جاهای معتبر بخریم؟

یکی از دلایلی که ما باید همیشه به خاطر داشته باشیم و فراموش نکنیم، این است که دستگاه لیزر مورد نیاز آرایشگاه ها و مراکز و سالن های زیبایی که قرار است راه اندازی نماییم، از نمایندگی ها و یا شرکت هایی که تولید کننده دستگاه لیزر مو هستند تهیه و خریداری نماییم.

بیشتر
سرطان زا بودن لیزر موهای زائد یک باور غلط | تکنو بیوتی لیزر

دلیل اصلی این کار این است که این شرکت بعد از فروش دستگاه لیزر مو به ما می توانند خدماتی از قبیل خرابی دستگاه و یا ایرادی که در هندپیس آن ایجاد می شود برای تعمیرات تخصصی هندپیس لیزر در مراکز و نمایندگی های مجاز می توان به راحتی و بدون دردسر می توان انجام داد.

خرابی هندپیس لیزر چگونه اتفاق می افتد و راه تعمیرات تخصصی آن چیست؟

بعضی از مواقع به علت نوسانات شدید برق، دسته لیزر یا همان هندپیس دستگاه لیزر آسیب می بیند و قسمت های الکتریکی آن دچار خسارت و سوختگی می شود.نوسانات برق را می توان با استفاده از محافظ برق که خروجی برق را به خوبی کنترل می کند و به اصطلاح یک نوسان گیر خوبی است می توانیم از آن استفاده نماییم.

در بازار به خوبی و به فراوانی می توانیم دستگاه ای محافظ برق را بیابیم و از برندهای خوب و مطمئن استفاده نماییم.این محافظ ها اثرات و نوسانات برق به خوبی مدیریت کرده و اگر برق دچار افزایش و یا کاهش ولتاژ گردند برق دستگاه را در همان لحظه اولیه قطع می کند و دستگاه دچار سوختگی و یا از بین رفتن قطعات الکترنیک آن نمی شود.

یکی دیگر از موارد خرابی هندپیس دستگاه لیزر می تواند از استفاده نادرست و بی دقتی اپراتور باشد که با افتادن هندپیس از دست اپراتور و برخورد آن با زمین باعث خرابی و یا شکستگی در بدنه آن گردد.

با شکسته شدن بدنه هندپیس، چون دستگاه با ژل مخصوص که به بدن زیبا حو برای راحتی و استفاده بهینه مالیده می شود، این ژل به راحتی قابل نفوذ به داخل هندپیس می باشد و می تواند باعث خرابی و اتصال و از بین رفتن قطعات الکتریکی هندپیس ها گردد.

بیشتر
هایفوتراپی شکم چیست؟ (هزینه، 5 مورد از عوارض و مزایای آن)

تعمیرات تخصصی هندپیس لیزر در مراکز و نمایندگی های مجاز چگونه انجام می شود؟بعلاوه قیمت آن

راه های تعمیر و یا تعویض هندپیس لیزر چیست؟ و چگونه به سرعت می توان هندپیس ها تعمیر نمود؟

سوالی که برای کسانی که از دستگاه لیزر به خصوص دستگاه لیزر پلاتینیوم استفاده می کنند و شاید این سوال پیش بیاید، تعمیرات تخصصی هندپیس لیزر در مراکز و نمایندگی های مجاز چگونه انجام می شود؟بعلاوه قیمت آن، می باشد که می توان راه های تعمیر و یا تعویض هندپیس لیزر را مورد بررسی قرار داد.

کسانی که از دستگاه های لیزر مو که دارای ضمانت فعال هستند می توانند با مراحعه با مراکزی که دستگاه لیزر خود را خرید اری کرده اند از دستگاه جایگزین و یا تعمیرات 12 ساعته استفاده نمایند و همان روز دستگاه لیزر و یا هندپیس خود را تحویل بگیرند و یا اینکه اگر تعمیرات زمانبر است، از دستگاه جایگزین می توان استفاده نمود.

راه های تعمیرات هندپیس لیزر چگونه است؟

یکی از راه های تعمیرات هندپیس دستگاه های لیزر از طریق تلفن هایی که در سایت شرکت ما درج شده است و شما عزیزان با مراجعه به سایت و تماس از این طریق با کارشناسان ما که منتظر تماس شما هستند تا از طریق دادن مشاوره رایگان و یا ارائه راه حل و آموزش و یا ارائه طریق برای تعمیرات هندپیس دستگاه شما می باشند.

یکی از معضلاتی که خرابی دسته ها و یا هندپیس های دستگاه لیزر را دو چندان می کند، تعمیرات خودسرانه و بدون داشتن اطلاعات فنی به صورت خود تعمیراتی می باشد.توصیه ما به شما در خصوص خرابی دستگاه ها و یا ابزارهای جانبی آن، این است که به هیچ عنوان خودتان اقدام به تعمیر این گونه دستگاه ها نکنید.

بیشتر
دستگاه لیزر الکساندرایت چیست و چگونه کار می کند؟و چه قابلیت و اثراتی در انواع پوست و مو دارد

تعمیرات خودسرانه نه تنها نمی تواند کمکی به شما بکند بلکه به بدتر شدن وضعیت دستگاه لیزر شما می انجامد.

تعمیرات تخصصی هندپیس لیزر در مراکز و نمایندگی های مجاز چگونه انجام می شود؟بعلاوه قیمت آن

راه های جلوگیری از خرابی هندپیس لیزر چیست؟

از عمده راه های جلوگیری از خرابی هندپیس دستگاه های لیزر را می توان به خارج نکردن این دستگاه ها از برق و نوسانات برقی دانست. وجود برق در دستگاه به صورت شبانه روز یمی توان از قدرت و توان دستگاه بکاهد و باعث خرابی و فرسوده شدن قطعات دستگاه گردد.

پس باید با خارج کردن دوشاخه برق دستگاه های لیزر از مدار الکتریکی به عمر دستگاه افزوده و توان دستگاه و راندمان آن را افزایش دهیم.از دیگر موارد افزایش عمر هندپیس های لیزر که نیاز به تعمیرات تخصصی هندپیس لیزر در مراکز و نمایندگی های مجاز چگونه انجام می شود؟

بعلاوه قیمت آن نباشد می توان به استفاده بهینه توسط اپراتور آموزش دیده و کاربلد با استفاده از تجربیات خوب ایشان به طول عمر این دستگاه ها افزود.

عدم وجود شکستگی بر روی دستگاه و حفظ و نگهداری و ضد عفونی و تمیز کردن دستگاه بعد از هر بار استفاده نیز می تواند به عمر دستگاه لیزر افزوده و می تواند ما را از هزینه هایی که مجبوریم بابت تعمیرات و خرابی این دستگاه باید متحل شویم نجات می دهد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا