فروشگاه لیزر

آشنایی با دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا جنتل پرو | کاربردها

دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا جنتل پرو

Rate this post

آشنایی با دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا جنتل پرو ، کاربردها 

 دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا جنتل پرو که محصول کشور آمریکا می باشد، کاربردها و ویژگی های مربوط به خود را دارد.

این دستگاه اگر چه از جمله دستگاه های لیزر موهای زائد محسوب می شود و کاربرد فراوانی در این زمینه دارد، ولی به صورت تخصصی و بیشتر برای زیبایی سازی و لیفت پوست بدن، ترمیم و اصلاح چین و چروک پوست، جوان سازی و از بین بردن ضایعات پوستی و عروق عنکبوتی بر روی صورت و بینی به فراوانی استفاده می شود.

دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا جنتل پرو از آخرین متد تکنولوژی پیشرفته روز دنیا استفاده می کند و محصولی نوآورانه و جدیدی است که در تمامی سالن های آرایشی و بهداشت جایی ویژه برای خود باز کرده است.

دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا جنتل پرو یک برند شناخته شده ای است که مورد تایید سازمان غذا و داروی ایالت متحد(FDA) می باشد. این دستگاه مثل دستگاه لیزر پلاتینیوم تمامی مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان های معروف دنیا کاربرد زیادی دارد.

دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا جنتل پرو یکی از محبوب ترین دستگاه های لیزر مو در مراکز و سالن های زیبایی نیز می باشد که طرفدارن بی شماری دارد.

دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا جنتل پرو از لیزر سنگ گرانقیمت الکساندرایت بهره می برد که حتی از سنگ الماس نیز گرانتر است و به رنگ های یاقوتی یا آبی متمایل به رنگ سبز است.

از این سنگ در جواهرسازی نیز استفاده می گردد و خواص درمانی نیز دارد و بسیاری معتقدند که غم و غصه را دور می کند و نماد خوشبختی است.

دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا جنتل پرو

 

طریقه کار و آشنایی با دستگاه لیزر الکساندریت کندلا جنتل پرو

طریقه کار کردن با دستگاه لیزر الکساندریت کندلا جنتل پرو برای کاربر یا اپراتور بسیار ساده و با حداقل آموزش لازم می تواند استفاده گسترده و زیادی از این دستگاه نمود.

این دستگاه که بر پایه آخرین تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است با استفاده از طول موج 1064 به فولیکول های مو نفوذ کرده و آن ها را از بین ببرد.

این دستگاه به علت این که از تکنولوژی هوای سرد در هنگام لیزر استفاده می کند، هیچ گونه حساسیت و یا دردی برای بیمار یا استفاده کننده ایجاد نمی کند.

چرا از دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا جنتل پرو استفاده می کنیم؟

استفاده از دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا جنتل پرو که مورد تایید سازمان غذا و داروی ایالت متحده می باشد و استانداردهای بسیار سخت و قابل قبول را گذرانده، یکی از محبوب ترین دستگاه ها هم برای مشتریان و هم کاربران و صاحبان مشاغل زیبایی و لیزر مو هست.

بیشتر
لیزر رنگی پالسی (PDL) چیست؟ | لیزر رنگی پالسی چه کاربردی دارد| ویژگی های لیزر رنگی پالسی

این دستگاه که همیشه در حال نوآوری و پیشرفت و به روز رسانی و خدمات پس از فروش گسترده ای در جهان دارد و مورد تایید دولت ها و کشورهای بی شماری نیز می باشد.

استفاده از این دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا جنتل پرو برای موهای زبر و یا نرم و یا نرم و ریز همه را تماماً از بین می برد و بالای نود درصد کارایی را داشته که مورد قبول مشتریان خود می باشد.

برای آشنایی با دستگاه الکساندریت کندلا جنتل پرو می توان با مراجعه به سایت شرکت کندلا از تمامی مقالات و کاتالوگ های این دستگاه اطلاعات بیشتری کسب کرد.

دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا جنتل پرو

هزینه استفاده از دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا جنتل پرو چقدر است؟

اگر بخواهیم در مورد هزینه های استفاده از دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا جنتل پرو را مورد بررسی قرار بدهیم، باید بگوییم که اگر چه از دستگاهی استفاده می کنیم که کارایی دوچندان نسبت به دستگاه های قدیمی تر دارد.

ما به طور یقین و اطمینان می توانیم نتایح ثابت شده ی آن را لمس کنیم اما قیمت و هزینه یکسانی با دستگاه های قدیمی که هم عوارض بیشتر و کارایی کمتر نسبت به این دستگاه دارد می تواند داشته باشد.

پس جای نگرانی در این خصوص نیست و هزینه های استفاده از این دستگاه که هم کارایی بیشتری دارد و هم حساسیت کمتری برای پوست ما دارد می توان گفت حتی کمتر هم شده با این فرق که خدمات بیشتر و گسترده تری نیز استفاده کرده ایم.

از موارد دیگر استفاده از دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا جنتل پرو

از دیگر موارد و کاربری استفاده از این دستگاه می توان برای از بین بردن جای زخم، اسکار و جوش ها، ترک های پوستی، رگهای واریسی، مورد استفاده قرار داد.این دستگاه از طول موج 755 نانومتر الکس و 1064 اندیاگ سود می برد.این دستگاه از سریعترین و موثرترین دستگاه های موجود روز دنیا می باشد که در کمترین زمان بیشترین بازدهی را خواهد داشت.

بیشتر
بهترین لیزر جهت برداشتن خال صورت | با چه لیزری خال صورت را برداریم | مراحل برداشت خال

آیا استفاده از دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا جنتل پرو درد یا عوارض جانبی دارد؟

استفاده از این دستگاه تاکنون هیچ گونه گزارش و یا اعلامی در خصوص عوارض و یا حساسیت و یا حالت تهاجمی نداشته است. این دستگاه که به دستگاه لیزر الکس نیز مشهور است از اسپری خنک کننده اتوماتیک برخوردار است و که حساسیت و قرمزی و درد ناشی از لیزر را به صورت صددرصد از بین می برد و مشتری هیچ گونه عوارض و یا دردی را احساس نمی کند.

به هیمن خاطر است که این  دستگاه پیشرو و کاند اصلی برای سالن های آرایشی و بهداشتی به حساب می آید و نظر تمامی استفاده کنندگان از این دستگاه مثبت ارزیابی شده و توانسته است رضایتمندی همگانی را بدست آورد.

دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا جنتل پرو

آیا دستگاه لیزر الکساندرایت کندلاجنتل پرو خدمات پس از فروش و تعمیرات آن در ایران انجام می شود؟

با استفاده گسترده و آشنایی با دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا جنتل پرو و کاربرد و عملکرد خوب این دستگاه موجب استفاده بیش از حد از این دستگاه می شود و این خود به تنهایی می تواند علت خرابی و از کار آفتادن دستگاه گردد.

بیشتر خرابی این دستگاه مربوط می شود به شکستن و از بین رفتن فیبرهای نوری که دارندگان این دستگاه ها می توانند با مراجعه به سایت ما از خدمات پس از فروش و تعمیرات این شرکت استفاده لازم را ببرند.قطعه کاواک که یکی از اصلی ترین قطعات تولید لیزر در این دستگاه می باشد نیز می تواند از خرابی های این دستگاه باشد.

بیشتر
تعمیرات تخصصی هندپیس لیزر در مراکز و نمایندگی های مجاز چگونه انجام می شود؟بعلاوه قیمت آن

یکی دیگر از قسمت هایی که ممکن است از کار بیافتد و دستگاه ما را از خدمات خارج نماید قسمت تولید خنک کننده ی دستگاه جنتل پرو می باشد این قسمت از دستگاه را می توان از حساس ترین قطعه این دستگاه دانست.

اگر این قطعه کار نکند میتواند آسیب جدی به فرد استفاده کننده بزند و باعث تاول و یا قرمزی و سوزش در قسمت لیزر شود.اگر دستگاه شما نیز به تعمیرات و یا خدمات پس از فروش نیاز پیدا کرد می توانید با مراجعه با سایت ما از خدمات گسترده ما استفاده نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا