فروشگاه لیزر

بهترین دستگاه لیزر برای پوست سفید کدام است؟ | مزایا و معایب

برای لیزر پوست سفید از چه لیزری استفاده کنیم؟

4.7/5 - (3 امتیاز)

بهترین دستگاه لیزر برای پوست سفید کدام است؟

بهترین دستگاه لیزر برای پوست سفید دستگاه لیزر روبی است. ما در ادامه این مقاله شرح مختصر و مفیدی در زمینه موضوع مقاله خواهیم داد.

در ادامه موضوع مقاله خواهیم گفت که بهترین دستگاه لیزر مو زائد برای پوست سفید کدام نوع از دستگاه های موجود در بازار و در آرایشگاه ها و یا کلینیک ها و سالن های زیبایی می باشند.

 اگر شناختی از دستگاه های لیزر ندارید، کافیست تا انتهای این مقاله با ما باشید. ما به شما خواهیم گفت که کدام دستگاه لیزر برای چه پوست و یا چه نوع موی زائدی مناسب است.

اگر چه بعضی از کلینیک ها و سالن های زیبایی به این موضوع واقف هستند و این را می دانند که برای هر نوع رنگ پوست و یا هر نوع رنگ موی زائد از کدام دستگاه لیزر باید استفاده نمایند.

ولی برای آشنایی شما و یا برای اینکه اپراتورها اشتباهی در کار خود نداشته باشند و شما هم به عنوان استفاده کننده بدانید و آگاه باشید که دستگاه مناسب پوست شما چه دستگاهی است، در این مقاله به آن اشاره مختصر خواهیم نمود.

بهترین دستگاه لیزر برای پوست سفید

انواع دستگاه لیزر برای پوست سفید کدامند؟

انواع دستگاه لیزر برای پوست سفید را جهت اطلاع و بهره برداری استفاده متنوع برای هر فرد ارائه می گردد.

بهترین دستگاه لیزر برای پوست سفید بستگی به نوع مشکل پوستی و هدف اصلی درمان دارد. به برخی از دستگاه‌های لیزر معمولاً برای درمان مشکلات پوست سفید اشاره می‌شود:

1-لیزر Q-switched Nd:YAG (نئودیوم‌آلومینیوم گرانات ایتریوم واژنیم): این دستگاه لیزر برای حذف لکه‌های پیگمانتی، تاتوها، و جوش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این لیزر با پالس‌های کوتاه و شدت بالا کار می‌کند و به تدریج لکه‌ها را از پوست حذف می‌کند.

2-لیزر Alexandrite: این نوع لیزر برای حذف موهای زائد بدن و صورت، اصلاح لکه‌های پیگمانتی، و حتی رفع ریزش موها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

3-لیزر CO2 (دی‌اکسید کربن): این دستگاه لیزر برای از بین بردن چین و چروک‌ها، حذف آکنه‌های  و کاهش علائم پیری پوست استفاده می‌شود.

4-لیزر Fraxel: این لیزر برای بهبود بافت و ساختار پوست، افزایش ترمیم پوست و کاهش چین و چروک‌ها و لکه‌های پیگمانتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

5-لیزر Erbium: این دستگاه برای ترمیم پوست، حذف لکه‌های پیگمانتی و چروک‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بیشتر
لیزر رنگی پالسی (PDL) چیست؟ | لیزر رنگی پالسی چه کاربردی دارد| ویژگی های لیزر رنگی پالسی

 توصیه می‌شود که برای درمان مشکلات پوستی خود، با یک پزشک متخصص پوست مشورت کنید. پزشک می‌تواند نوع دستگاه و تنظیمات مناسب برای پوست شما را تعیین کرده و به شما بگوید که کدام دستگاه لیزر بهترین گزینه برای نیازهای شما است.

همچنین، تجربه و مهارت پزشک در استفاده از دستگاه لیزر نیز بسیار مهم است تا از نتایج مطلوب و ایمنی بهره‌ ببرید.

 

بهترین دستگاه لیزر برای پوست سفید

کدام دستگاه لیزر برای پوست سفید ضرر ندارد؟

برای کسانی که پوست سفید دارند، دستگاه لیزر مناسب پوست و موهای زائد برای این افراد نیز پیش بینی شده است و در این خصوص دستگاه هایی به بازار آمده است.

این دستگاه ها می توانند با مقدار نور لیزری که کنترل شده نیز می باشد و بر اساس برنامه ای که برای آن نوشته شده است، از یک پالس نوری خاصی برای پوست روشن باید استفاده نمود.

انتخاب دستگاه لیزر مناسب برای پوست سفید بسیار مهم است تا هیچ آسیبی به پوست و سلامتی شما وارد نشود. در اینجا چند نکته مهم برای انتخاب دستگاه لیزر صحیح برای پوست سفید آمده است:

1-نوع لیزر: دستگاه‌های لیزر برای پوست سفید معمولاً از لیزرهای Q-switched Nd:YAG یا Alexandrite استفاده می‌کنند. این دستگاه‌ها برای حذف لکه‌های پیگمانتی، جوش، تاتوها و رفع مشکلات پوستی مناسب هستند.

2-تنظیمات قابل تنظیم: یک دستگاه لیزر با تنظیمات قابل تنظیم به پزشک اجازه می‌دهد تا نوع و شدت لیزر را به میزان دقیقی تنظیم کند که مناسب پوست شما باشد.

3-تجربه و مهارت پزشک: مهارت و تجربه پزشک در استفاده از دستگاه لیزر بسیار مهم است. پزشک باید توانایی داشته باشد تا دستگاه را به درستی راه‌اندازی کند و درمان را با دقت انجام دهد.

4-تاریخچه و نظرات مراجعین قبلی: از پزشک درخواست کنید تا تاریخچه و نظرات مراجعین قبلی خود را با شما به اشتراک بگذارد تا بتوانید از تجربه و رضایت دیگران اطلاعات بیشتری بگیرید.

5-مطابقت با نوع پوست شما: پوست هر فرد ممکن است به لیزر به شکل متفاوتی واکنش نشان دهد. پزشک باید دستگاه و شدت لیزر را به نوع پوست شما تطابق دهد تا جلسه‌ها برای شما مطمئن و موثر باشند.

6-کلینیک یا مرکز معتبر: اطمینان حاصل کنید که دستگاه لیزر در یک مرکز یا کلینیک معتبر و تحت نظر پزشکان متخصص و مجرب است.

با توجه به این موارد، همیشه توصیه می‌شود که قبل از انجام هر نوع درمان لیزری بر روی پوست خود، با یک پزشک متخصص پوست مشوره کنید.

او می‌تواند نوع دستگاه و تنظیمات مناسب برای نیازهای پوست شما تعیین کند و شما را در انتخاب بهترین گزینه برای درمان پوست سفیدتان راهنمایی کند.

بیشتر
معرفی 4 مزایا و عوارض دستگاه جوانسازی ترامیدس تیکسل(TIXEL)

بهترین دستگاه لیزر برای پوست سفید

کدام دستگاه لیزر برای کدام نوع رنگ پوست مناسب است؟

اصولاً در خیلی از جاها دیده و یا شنیده اید و یا به این تبلیغات گسترده ای که در خصوص بهترین دستگاه لیزر شده است، شاید دیده باشید. باید در این جا بگوییم که بهترین دستگاه لیزر برای کدام نوع پوست را می گویید.

تاکنون بهترین دستگاه لیزر برای تمامی مدل پوست و تمامی مدل مو ساخته نشده است و تبلیغ این که می گویند بهنرین دستگاه لیزر اصلاً صحیح نیست و باید گفت به عنوان مثال: بهترین دستگاه لیزر برای پوست های سفید و یا بهترین دستگاه لیزر برای پوست های تیره که از نظر عقلانی و منطقی درست تر به نظر می رسد.

در ادامه خواهیم گفت که چه دستگاه برای چه نوع پوستی مناسب است. دستگاه لیزر ان دی یاگ برای پوست های تیره مناسب است. این دستگاه با طول موج بلند در حد 1064 نانومتر کار می کند.

شاید بتوان دستگاه لیزر تیتانیوم را در زمره بهترین دستگاه های لیزر مو در جمیع جهات دانست که برای تمامی نوع پوست و مو مناسب است.

این دستگاه برای پوست های تیره کاربردی زیادی دارد و می تواند فولکوهای موهای تیره پوستان را هدف قرار داده و آن ها را از بین ببرد. برای پوست های روشن دستگاه لیزر روبی یکی از بهترین هاست و می توان با این دستگاه موهای زائد روشن پوستان را لیزر نمود و از بین برد.

 دستگاه روبی که از بهترین دستگاه لیزر مو برای پوست سفید می باشد، از طول موج 694 نانومتری استفاده می کند مناسب حال کسانی است که پوستی سفید دارند.

دستگاه لیزر الکساندرایت یکی از دستگاه های لیزر مو است که برای پوست گندمی ها مناسب است و این افراد از این دستگاه می توانند به خوبی برای رفع موهای زائد خود استفاده نمایند. این دستگاه طول موجی در حدود 806 نانومتر بر ثانیه تشعشع نوری دارد و می تواند موهای زائد پوست گندمی ها را هدف قرار داده و آن ها را از بین ببرند.

بهترین دستگاه لیزر برای پوست سفید

دستگاه لیزر روبی بهترین دستگاه لیزر برای پوست سفید

شاید بتوان گفت که یکی از قدیمی ترین نوع دستگاه لیزر مو برای پوست های سفید را می توان به دستگاه لیزر روبی نسبت داد.

این دستگاه تاکنون نیز جزء مجهزترین و شاید باید گفت تنهاترین و بهترین دستگاه لیزر برای پوست سفید است و کسانی که پوستی روشن دارند، این دستگاه گزینه مناسبی برای آن ها می باشد.

دستگاه لیزر روبی نسبت به دیگر دستگاه های لیزر بیشترین جذب نور را دارد و ملانین ها، بیشترین جذب نور را در پوست های روشن و از طریق دستگاه روبی دریافت می کنند. به جرئت می توان گفت که تنهاترین دستگاه برای تیپ پوست سفید در حال حاضر دستگاه لیزر روبی می باشد.

بیشتر
فیس براش چیست؟ و چه کاربردی دارد؟ | انواع فیس براش کدامند؟

از این دستگاه لیزر برای تیپ پوست های تیره و یا گندمی، به علت جذب بالای ملانین های پوست، استفاده از این دستگاه توصیه نمی شود و برای این گونه پوست ها(تیره و گندمی) مناسب نیست.

استفاده این دستگاه از طیف نور و طول موج 694 که طول موج نسبتاً کوتاهی است و برای از بین بردن موهای زائد به کندی موهای زائد از بین می روند. حوصله زیادی باید با این دستگاه به خرج داد و به اصطلاح زمان و جلسات زیاد و متعددی برای از بین بردن موهای زائد نیاز است.

بهترین دستگاه لیزر برای پوست سفید

محاسن استفاده از دستگاه روبی برای سفید پوستان

1- با استفاده از روبی که بهترین دستگاه لیزر برای پوست سفید می باشد می توان درد کمتری را با این دستگاه نسبت به دیگر دستگاه های لیزر از جمله دستگاه لیزر الکس دایود تجربه نمود.

2- می توان امیدوار بود که با استفاده از دستگاه روبی بیشترین ریزش موهای زائد به صورت دائمی را از این دستگاه انتظار داشت.

3- استفاده این دستگاه از سیتم کلدینگ هوای سرد برای کمتر شدن سوختگی و یا عدم تاول زدن پوست و یا  بدون حساس شدن و قرمزی شدن پوست با استفاده از دستگاه روبی می باشد.

4- انتظاری که از لیزر نمودن با دستگاه روبی برای سفید پوستان می رود این است که در حدود 90 درصد از موهای زائد از بین برود و مابقی نیز با رشدی نازک و پرزی ظاهر شوند.

بهترین دستگاه لیزر برای پوست سفید

معایب استفاده از دستگاه روبی برای سفید پوستان

از جمله معایبی که برای دستگاه روبی که به بهترین دستگاه لیزر برای پوست سفید شناخته شده اند، می توان به حجم کم و در مدت زمان زیاد برای لیزر کردن وقت نیاز دارد.

سرعت در لیزر با روبی خیلی کم است و به علت این که هندپیس این دستگاه حجم کمی را هدف قرار می دهد، به زمان و جلسات متعددی نیاز است که بدن یک فرد به طور کامل لیزر شود.

از دیگر معایب این دستگاه شاید بتوان گفت که این دستگاه فقط مختص پوست های سفید کاربرد دارد و برای هیچ پوست دیگری نمی توان از این دستگاه خدمات گرفت.

این دستگاه به صورت اختصاصی برای پوست های سفید تدارک دیده و ساخته شده است و پوست های تیره و یا گندمی گونه را نمی توان با این دستگاه ساپورت و لیزر نمود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا