فروشگاه لیزر

معرفی بهترین و قویترین دستگاه رفع تاتو | دستگاه لیزر پرقدرت و استاندار برای رفع تاتو و خالکوبی

5/5 - (1 امتیاز)

معرفی بهترین و قویترین دستگاه رفع تاتو

معرفی بهترین و قویترین دستگاه رفع تاتو که توانایی از بین تاتوی های با رنگ مشکی و یا رنگ های قهوه ای و تیره را داشته باشد می توان به دستگاه لیزر کیو سوئیچ Q-Switch اشاره کرد.

در ادامه به تشریح ویژگی ها و عملکرد این دستگاه می پردازیم.اگر بخواهیم به معرفی بهترین و قویترین دستگاه لیزر مو و رفع تاتو که توانایی از بین تمامی انواع رنگ هایی که در تاتو استفاده می شود نام ببریم. از دستگاه های لیزر تاتو کیو سوئیچ Q-Switch نباید غافل شویم که تاثیری شگفت انگیز در برداشتن و از بین بردن اترات تاتو دارد.

این دستگاه که از پیشرفته ترین دستگاه های حال حاضر رفع تاتو می باشد، بدون هیچ گونه آسیبی و بدون حالت تهاجمی می تواند در کمترین نوبت مراجعه، بهترین نتیجه را در این خصوص گرفت.

انرژی و میزان قدرتی که نیاز است که اثر تاتو از بین برود و این دستگاه می تواند از خود متصاعد نماید 532 و 1064 نانومتر است که بهترین شات برای از بین بردن اثر تاتو می باشد.

این دستگاه دارای استانداردهای بین المللی است و تاییدیه استاندارد اروپا CE و TUV را دارد و توانسته است، جایگاهی ویژه در این زمینه برای خود دست و پا کند.در ادامه به انواع دستگاه لیزر کیوسوئیچ Q-Switch که در بازار موجود است و اغلب برای پاک کردن تاتو مورد استفاده قرار می گیرد می پردازیم.

معرفی بهترین و قویترین دستگاه رفع تاتو

انواع دستگاه لیزر کیوسوئیچ کدامند؟

1- لیزر کیوسوئیچ الکساندرایتQ-Switch alexandrite 

لیزر الکساندرایت که اغلب برای پاک کردن لکه های قهوه ای و لکه های خورشیدی که با نور مستقیم خورشید ایجاد شده است و یا رنگ های مشکی و لیمویی و یا آبی کاربرد زیادی دارد و مورد استفاده قرار می گیرد.

بیشتر
تعمیرات تخصصی هندپیس لیزر در مراکز و نمایندگی های مجاز چگونه انجام می شود؟بعلاوه قیمت آن

2- لیزر کیوسوئیچ روبی Ruby

از دستگاه لیزر مدل روبی بیشتر برای از بین بردن تاتوهای با رنگ های مایل به روشن و رنگی از قبیل سبز و آبی و یا صورتی استفاده می شود و کاربرد فوق العاده ای برای این گونه تاتوها دارد نتایجی که از این لیزر برای از بین بردن نوشته ها و یا طرح های رنگی بدست آمده است قابل توجه است و بیشترین مشتریانی که دارای تاتوی رنگی هستند از این دستگاه لیزر برای از بین آن استفاده می نمایند.

3-لیزر کیوسوئیچ ND:YAG

لیزر کیوسوئیچ ND:YAG که یکی دیگر از لیزرها از این خانواده است بیشتر برای جوان سازی، رفع رنگدانه های روشن و یا رنگی و یا برداشتن خال های قهوه ای و اسکارها و رفع جای جوش ها در بدن مورد استفاده قرار می گیرد.

4-لیزر کیوسوئیچ مدل گلوبال IPL

از دیگر دستگاه های لیزر از خانواده لیزر کیوسوئیچ می توان به مدل گلوبال IPL اشاره کرد که جایگاه ویژه ای برای از بین بردن تتوهای تیره و قهوه ای دارد.

برداشتن خال ها و اسکارها و یا ترمیم جای جوش ها نیز از جمله عملکردهای این دستگاه خوب لیزر می باشد.این دستگاه با حاشیه امنی که برای خود در زمینه پاک کردن تاتو ایجاد کرده است، حالا حالاها به عنوان بهترین دستگاه رفع تاتو در این زمینه شناخته شده است و عملکرد مناسبی به جای گذاشته است.

معرفی بهترین و قویترین دستگاه رفع تاتو

استفاده از دستگاه لیزر تاتو کیوسوئیچ چه عوارضی می تواند داشته باشد

معرفی بهترین و قویترین دستگاه رفع تاتو .این دستگاه که از نوع بهترین دستگاه های حال حاضر دنیا برای برداشتن انواع تاتوها شناخته شده است. اگر استفاده نادرست و یا توسط کاربرد نابلد انجام شود، می تواند در پوست افراد تاول و یا قرمزی و یا سوختگی در سطح کم ایجاد کند.

بیشتر
راهنمای لیزر برای رفع موهای زائد | چگونگی رفع لیزر موهای زائد | روش دائمی رفع موی های زائد

این دستگاه به علت این که از شات های نسبتاً قوی 1064 نانومتر استفاده می نماید، می تواند برای کاربران و اپراتورهای مبتدی دردسر ساز شوند و بیماران را با مشکل مواجه نمایند.

مزایای استفاده از دستگاه لیزر کیوسوئیچ Q-Switch

از مزیت های استفاده از دستگاه لیزر کیوسوئیچ، به بهبودی رسیدن به نتایج مورد نظر در سریعترین زمان ممکن است و نیاز به جلسه های طولانی و طویل مدت نیست.

از دیگر مزایا می توان به مناسب بودن این دستگاه برای هر نوع رنگدانه تاتویی و همچنین غیر تهاجمی بودن و بی ضرر بودن و مناسب بودن برای تمامی نقاط بدن و استفاده از هندپیس مناسب و متفاوت از دیگر مزایای این دستگاه می باشد.

تعدادجلسات مورد نیاز برای پاک کردن اثرات تاتو

برای پاک کردن اثرات تاتو با دستگاه لیزر کیوسوئیچ معمولاً با 10 جلسه به صورت هر هفته دو جلسه کفایت می کند البته این را هم نباید فراموش کرد که رنگ پوست افراد و میزان حجم و گستردگی تاتو در تعداد جلسات مراجعه تاثیر دارد و باید تعداد جلسات بیشتری مراجعه نمود.

چه اقداماتی بعد از لیزر کردن تاتو باید انجام دهیم؟

بعد از اینکه لیزر تاتوی بدن را انجام دادیم، باید از قرار گرفتن زیر نور خورشید مستقیم به مدت یک هفته خودداری نمود. از حمام کردن با آب گرم زیاد و استفاده از سونا و همچنین دست کاری محل تاتو را نباید انجام دهیم و در ادامه حتماً از پمادها و داروی هایی که پزشک تجویز نموده است، به موقع استفاده نمود.

معرفی بهترین و قویترین دستگاه رفع تاتو

چه کسانی نباید از لیزر برای پاک کردن تاتوی خود استفاده نمایند؟

کسانی که دارای بیماری های زمینه ای هستند و یا بیماری پوستی حاد دارند. مادران باردار و شیرده حداقل تا پایان بارداری و یا پایان زمان شیر دهی نیز نباید از لیزر برای پاک کردن تاتوی خود استفاده نمایند.افرادی که به صورت موقت نباید از لیزر استفاده نمایند، بعد از رفع ممنوعیت می توانند از روش لیزر برای پاک کردن تاتوی خود استفاده نمایند.

بیشتر
آشنایی با مشخصات دیوایس لیزر مو جدید splendor x 2021 | لیزر مو جدید splendor x 2021

ولی اگر کسانی هستند که به صورت دائمی منع شده اند، مثل کسانی که بیماری زمینه ای دارند، و تمایل به پاک کردن تاتوی خود دارند، می توانند از روش جراحی این کار را انجام دهند.

چکیده مطالب

درپایان این مقاله و جمع بندی مطالب باید یادآور شویم که دستگاه لیزر کیو سوئیچ Q-Switch در مدل های مختلف از بهترین نوع دستگاه هایی هستند که توانایی و قابلیت پاک کردن تاتوهای در هر نوع رنگ و سایز را دارا می باشند. این دستگاه تنها دستگاهی است که به صورت تخصصی و اختصاصی برای اینکار تولید و به بازار عرضه شده است.

در کنار این دستگاه اگر تمایل به خرید دستگاه لیزر قسطی برای کلینیک خود برای لیزر موهای زائد می گردید می توانید دستگاه لیزر تیتانیوم  و یا دستگاه لیزر پلاتینیوم که دستگاه های معروف و خوبی برای از بین بردن موهای زائد بدن، با هر نوع پوست و یا مویی می باشند که تولید داخل کشور نیز هست استفاده نمایید.

از مزایای خرید دستگاه لیزر مو تیتانیوم قسطی  آن است که می توان با کار کردن همزمان با این دستگاه قسط آن را نیز پرداخت کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا