فروشگاه لیزر

آشنایی با دستگاه لیزر کیوسوئیچ | دستگاه لیزر کیوسوئیچ چیست و چه کاربردی دارد | ویژگی و عملکرد

Rate this post

آشنایی با دستگاه لیزر کیوسوئیچ

آشنایی با دستگاه لیزر کیوسوئیچ می تواند برای ما مفید فایده و قابل استفاده برای از بین بردن انواع خاکوبی ها و تتوها باشد. این دستگاه که برای برطرف نمودن تتو و انواع خالکوبی ها و همچنین از بین بردن کک و مک کاربرد زیادی دارد و قابل استفاده در هر کجای بدن با استفاده از هندپیس پرتابل و قابل جابجای می باشد. لیزر در اصطلاح به معنای تقویت نور به طریقه روانه کردن القایی تابندن نور می باشد.

استفاده از این دستگاه که شباهت زیادی با دستگاه لیزر تیتانیوم دارد، کاربردهای فراوانی در تمامی نقاط بدن از جمله از بین بردن موهای زائد و یا حذف تاتو دارد.

در زمان های دور برای از بین بردن خاکوبی ها به علت این که تغییر ذائقه و تغییر مد اتفاق می افتد، مجبور به سوزاندن و یا استفاده از اسید و یا تراشیدن این گونه از خالکوبی ها می شدند و اثرات و جراحات بدی روی پوست بوجود می آورد.

بعضی موافق به عفونت و زخم های عمیق و خطرناک تبدیل می شد استفاده از این روش ها در آن زمان زیاد بود و چاره ای جز این کار نبود ولی با پیشرفت علم و پیدایش روش های مختلف و اختراع دستگاه های لیزر این مشکل حل شد و برای از بین بردن تتوها و خالکوبی ها از دستگاه لیزر و به طور خاص از دستگاه لیزر کیوسوئیچ استفاده می شود.

این دستگاه های پیش رفته دستگاه لیزر کیوسوئیچ(Q-SWITCH) که توانسته است مشکل این افراد را به خوبی و قابل قبول برطرف نماید. با استفاده از این دستگاه می توان با کمترین عوارض و خطر اثرات تتو و خالکوبی ها را از بین برد.

 استفاده از این دستگاه می توان در جوان سازی پوست و رفع چین و چروک پوست کمک گرفت. امواجی که این دستگاه می تواند از خود تولید کند 532 و 1064 نانومتر است که توانایی خوبی برای از بین بردن هر گونه خالکوبی و تاتو با رنگ های متفاوت از تیره تا روشن را از بین می برد و اثری از این رنگ ها به جای نمی ماند.

بیشتر
میکرودرم خانگی بیوتی اسکین چگونه دستگاهی است؟ و استفاده از این دستگاه چه مزایا و معایبی دارد؟

آشنایی با دستگاه لیزر کیوسوئیچ

انواع دستگاه های لیزر کیوسوئیچ

لیزر کیوسوئیچ الکساندرایت

این لیزر که لیزر قوی می باشد می تواند رنگدانه های سیاه و تیره را از بین برده و به پوست، رنگ روشن را برگرداند. از این دستگاه برای از بین بردن لکه ها و سوختگی هایی که بر اثر تابش شدید نور خورشید حاصل گردیده می توان استفاده نمود و آن ها را از بین برد.

با استفاده از لیزر کیوسوئیچ به همراه خرید دستگاه لیزر تیتانیوم می توان محموعه ای از دستگاه های لیزر با توان بالا را در کنار هم داشت و در مراکز و سالن های زیبایی به مطلوب ترین وجه ممکن از آن استفاده نمود.

لیزر کیوسوئیچ یاگ

لیزر کیو سوئیچ یاگ که از این لیزر معمولاً برای جوان سازی و کشیدن پوست و رفع چین و چروک پوست صورت و گردن استفاده می شود و از دیگر موارد نیز برای از بین بردن لک ها و ماه گرفتگی و اگزماهای مادرزادی بیشتر استفاده و کاربرد گسترده دارد.

لیزر کیوسوئیچ روبی

از این لیزر بیشتر برای از بین بردن رنگدانه هایی که بر اثر تتو و یا خالکوبی که از رنگ های سبز و قرمز و آبی و کلاً برای حذف رنگدانه های رنگی کاربرد فراوان دارد و در استفاده برای این موارد بیشترین اثرگذاری را دارد.

چه کاربردهای فراوانی برای استفاده از لیزر کیوسوئیچ می توان کرد

آشنایی با دستگاه لیزر کیوسوئیچ که کاربردهای فراوانی دارد می توان برای رفع تتو و خالکوبی، جوانسازی پوست، رفع آفتاب سوختگی، از بین لک و کک و مک، رفع لک های قهوه ای و چین و چروک پوست صورت از موارد مورد استفاده وسیع از این دستگاه می باشد.

بیشتر
فرق مزوژل و مزوتراپی در چیست؟ | 2 تفاوت اساسی مزوژل با مزوتراپی

از دیگر موارد استفاده از این دستگاه می توان به درمان مشکلات وریدی که به رگ های عنکبوتی نیز معروف است نام برد. این دستگاه می تواند انواع امراض وریدی و مویرگ های واریس را از بین ببرد استفاده از این دستگاه برای رفع عفونت قارچی ناخن ها نیز استفاده و کاربرد دارد. این دستگاه با قدرت نفوذی که دارد می تواند از سطح سخت ناخن عبور کرده و لایه های زیرین ناخن را ترمیم و اصلاح نماید.

آشنایی با دستگاه لیزر کیوسوئیچ

چگونگی انجام لیزر کیوسوئیچ 

قبل از استفاده از این دستگاه باید از نور آفتاب دوری کرد تا آثار سوختگی باعث کم اثر شدن و مانعی برای استفاده از این دستگاه نشود با استفاده از این دستگاه در جلسه اول آثار و نتایج آن بعد از هفته اول قابل مشاهده است. این اثرات تا چهل درصد قابل پیش بینی و قابل رویت است با استفاده از این دستگاه لیزر می توان بعد از هفته چهارم تا ششم به نتایج قابل قبول و رفع اثرات تتو و یا خالکوبی دست یافت.

استفاده از دستگاه لیزر کیو سوئیچ برای چه کسانی منع شده است

استفاده از این دستگاه برای کسانی که سابقه بروز تبخال در بدن خود دارند منع شده است. همچنین برای خانم های باردار و کسانی که بیماری زمینه ای پوستی دارند نیز نباید استفاده نمایند.

برای افرادی که پوست تیره ای دارند بهتر است از دستگاه دیگری استفاده کنند. این دستگاه برای افراد سفید پوست بهترین بازخورد را دارد.افراد با زخم های باز و در حال درمان و یا افرادی که به اختلالات و عفونت پوستی دچار هستند نیز استفاده از این دستگاه و کلاً لیزر کردن منع گردیده اند.

بیشتر
سرطان زا بودن لیزر موهای زائد یک باور غلط | تکنو بیوتی لیزر

آشنایی با دستگاه لیزر کیوسوئیچ

تعداد جلسات استفاده از لیز کیوسوئیچ و مقدار ماندگاری آن چقدر است؟

تعداد جلساتی که از لیزر کیوسوئیچ می توان استفاده کرد، بستگی به حجم محلی که می خواهیم از آن برای لیزر کردن استفاده کنیم دارد. مثلاً برای برداشتن تتوی یک ناحیه از دست تا چهار جلسه نیاز است تا نتایج قابل قبول حاصل گردد و به الطبع هر چه حجم کار بیشتر باشد میزان مراجعه و تعداد جلسات افزایش می یابد.

میزان ماندگاری و بهتر بگوییم میزان از بین رفتن اثر تتو و یا خالکوبی با سه الی چهار جلسه می تواند از بین برود و اثر بخشی خوبی حاصل می گردد.

در پایان اگر بخواهیم یک جمع بندی مختصر مفیدی داشته باشیم، باید بگوییم دستگاه لیزر کیوسوئیچ از دستگاه های نوین و جدیدی است که نتایج قابل قبولی برای از بین بردن تتو و خالکوبی و همچنین از بین بردن لک و کک و مک و سوختگی های ناشی از آفتاب و همچنین لک های مادرزادی دارد.

این دستگاه بهترین نتایج اثر بخشی را در پوست های سفید دارد و می توان بهترین اثر بخشی را شاهد بود هستند شرکت های معتبر فروشنده دستگاه لیزر مو که این دستگاه قابل قبول را با قیمت های مناسب و حتی قسطی به فروش می رسانند و میتوان از این شرکت ها این دستگاه را خرید کرد.

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا