فروشگاه لیزر

آشنایی با دستگاه لیزر کندلا | دستگاه لیزر کندلا | فروش دستگاه لیزر کندلا | لیزر کندلا چه کاربردی دارد

Rate this post

آشنایی با دستگاه لیزر کندلا

آشنایی با دستگاه لیزر کندلا را در این مقاله به صورت اجمالی شرح خواهیم داد. شرکت کندلا که یکی از شرکت های معروف و پیشرو در زمینه رفع موهای زائد بدن است در سال 1970 در آمریکا تاسیس گردیده و توانسته است با تولید این دستگاه که قابل قیاس با دستگاه لیزر تیتانیوم است و از آن به عنوان پادشاه لیزر موهای زائد یاد می کنند و به این عنوان معروف است، به تولید انبوه برساند و در سرتاسر دنیا دارای شعب و نمایندگی می باشد.

این دستگاه در طول موج 755 نانومتر مورد استفاده دارد که از یک لامپ قدرتمند لیزری سود می برد که می تواند کارایی زیادی داشته باشد. این دستگاه می تواند در طول موج 1064 نانومتر نیز فعالیت نماید و در ترمیم زخم ها یا کک و مک و یا جای جوش و جای سوختگی ها و بریدگی ها و پیگمنت ها کاربرد دارد و استفاده می شود.

آشنایی با دستگاه لیزر کندلا

آشنایی با انواع دستگاه لیزر کندلا

دستگاه لیزر کندلا در مدل های مختلف که کارایی های متفاوتی با هم دارند در این شرکت تولید و به بازار عرضه شده است که عبارتند از:

1-جنتل لیزر پرو(GENTLELASE PRO)

2-جنتل یگ پرو(GENTLE YAG PRO)

3-جنتل مگس پرو(GENTLE MAGS PRO)

دستگاه لیزر جنتل لیز پروGENTLELASE PRO

دستگاه لیزر جنتل لیز پرو که با نام تجاری GENTLELASE PRO شناخته می شود از طول موج 755 نانومتر استفاده می کند این دستگاه  از کریستال الکساندرایت که از بروزترین تکنولوژی دنیا است استفاده می کند و برای موهای زائد از جنس پوست های روشن و سبزه کاربرد زیادی دارد و می تواند نتایج خوبی داشته باشد.طول موجی که این دستگاه از خود ساطع می کند کاملا متفاوت از طول موجی است که مثلا خورشید یا یک لامپ از خود متصاعد می کنند نور خورشید از چند طول موج تشکیل شده است د رصورتی که این دستگاه از یک طول موج استفاده می کند.

بیشتر
اطلاعاتی در خصوص عملکرد انواع دیوایس لیزر جهت حذف مو و خصوصیات و ویژگی مورد انتظار

این دستگاه از میله های کریستالی الکساندرایت با قطر 0.3 تا 0.7 و گاهی تا 10 سانتی متر به عنوان منبع لیزر استفاده می نماید.این دستگاه بر روی پوست هایی که رنگ روشن و موی تیره دارند بیشترین تاثیر و بازخورد را دارد افرادی که موی خاکستر یا روشن داند اصلاً کاندید خوبی برای این دستگاه نیستند.

آشنایی با دستگاه لیزر کندلا

 

موارد مورد استفاده و پرکاربرد دستگاه لیزر جنتل لیز پرو

از این دستگاه علاوه بر حذف موهای زائد برای برداشتن خالکوبی و تتو ، برداشتن خال و درمان واریس و حتی برای رفع جای سزارین مورد استفاده قرار می گیرد.لیزر این دستگاه توسط ملانین در پوست و فولیکول های مو جذب می شود از این لیزر برای برداشتن انواع تتوهای جوهری با ریسک کم نیز مورد استفاده دارد و به صورت قابل توجهی می توان رنگ این تتوها را کم کرد.

از این دستگاه لیزر به جز استفاده درمانی می توان در صنایع از جمله در صنایع حکاکی فلز و پوشش سرامیکی و علامت گذاری و یا حک شماره سریال بر روی دستگاه های فلزی را هم انجام داد.از دیگر کاربردها نیز می توان برای سیتومتری جریان خون ، میکروسکوب کانفوکال ، تشخیص فلورسنس ، شکستن سنگ های کلیه استفاده نمود این دستگاه مورد تایید FDA می باشد و هیچ گونه عوارض و آسیبی متوجه فرد استفاده کننده ندارد کافیست فرد کاربر آموزش های اولیه کار با این دستگاه را دیده باشد تا به راحتی بتواند از این دستگاه استفاده نماید.

عملکرد جنتل لیزر پرو

اگر از عملکرد این دسگاه بخواهیم بدانیم در طول موج فرو سرخی که از خود ساطع می کند با ایجاد حرارت بر روی فولیکول های مو تاثیر می گذارد و در حقیقت ریشه های مو امواجی که این دستگاه به سوی خود می فرستد را جذب می نماید و باعث از بین رفتن همیشگی و دائمی خود می گردد.

بیشتر
سرطان زا بودن لیزر موهای زائد یک باور غلط | تکنو بیوتی لیزر

تفاوت اصلی تمامی دستگاه های لیزر رفع موهای زائد در طول موج و مدت پالس و روش خنک کننده های آنها می باشد.انتخاب طول موج برای از بین بردن موهای زائد تاثیر زیادی در از بین بردن آنها دارد فاکتور مهمی که در از بین بردن موهای زائد دارد مقدار ملانینی است که در موها وجود دارد ملانین مهمترین ماده ای است که در از بین بردن مو و ایجاد طول موج بستگی دارد هر چه طول موج بیشتر باشد میزان جذب آن توسط ملانین کاهش می یابد.

آشنایی با دستگاه لیزر کندلا

دستگاه لیزر جنتل یگ پرو(GENTLE YAG PRO)

جنتل یگ پرو که با نام تجاری GENTLE YAG PRO شناخته می شود از طول موج 1064 اسود می برد که برای موهای تیره و سبزه بیشترین تاثیر را دارد حتی برای پوست هایی که برنزه کرده اند نیز می تواند ایمن و با تاثیر عمل لیزر را انجام داد. این دستگاه که از سیستم خنک کننده پوست کرویوژنی بهره می برد برای رفع موهای زائد پاها ، صورت ، پشت لب و کمر و شکم کاربردی زیادی دارد.

موارد پر کاربرد در جنتل یگ پرو

از موارد پرکاربرد برای این مدل دستگاه موهای زائد می توان از آفتاب سوختگی ها ، حذف ضایعات پوستی سطحی ، برداشتن لکه های کبدی ، برداشتن خال و ناهنجاری های عروقی کاربرد فراوان دارد.این دستگاه روشی مطمئن برای درمان رگ های عنکبوتی ، تلانژکتازی روی صورت و پاهاست. درحال حاضر دستگاه جنتل یگ پرو قابلیت ارتقاع به شاخص های عملکردی فوق العاده ای را دارند که درمان های زیبایی را متحول و تغییر می دهد.

بیشتر
دستگاه لیزر اشنایدر حرفه ای | خرید دستگاه لیزر اشنایدر

از مزیت های این دستگاه نسبت به بقیه دستگاه های مشابه در خنک نمودن محل لیزر می باشد که این دستگاه قبل از تاباندن نور لیزر محل مورد نظر را با اسپری مواد فریز یا خنک کننده می تواند از عوارض و حساسیت محل عمل کم کند و کسی که از این دستگاه استفاده می کند احساس بهتر و درد کمتری را تجربه نماید و به عوارض خیلی کمتر و قرمزی محل تابش نیز مبتلا نشود.

آشنایی با دستگاه لیزر کندلا

جنتل مگس پرو(GENTLE MAGS PRO)

جنتل مگس پرو که با نام تجاری GENTLE MAGS PRO شناخته می شود در سرعت و عملکرد بی نظیر می باشد از این دستگاه می توان در طول موج های و لکه لیزری 18 میلی متری این دستگاه را از لحاظ سرعت و دقت بی نظیر ساخته است. با استفاده از جنتل مگس پرو قسمت های وسیعی از بدن را در یک جلسه می توان لیزر نمود.

این دستگاه به علت اینکه از لکه لیزر بزرگی سود می برد در حقیقت دو دستگاه را در یک دستگاه می توانید داشته باشید و به عبارتی کندلا الکس و کندلا یگ را با تمام قابلیت ها می توان استفاده نمود با ترکیب دو طول موج در یک دستگاه می توان برای تمام پوست ها با تنظیم درست طول موج ها بر روی الکساندرایت دقت سرعت و عملکرد را بدرستی و با کمترین زمان ممکن انجام داد.جهت خرید  دستگاه لیزر موهای زائد می توانید با سایت ما در تماس باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا