فروشگاه لیزر

دستگاه جوانسازی پوست هایفو الترا Hifu ulthera، قیمت، 4 ویژگی

دستگاه جوانسازی پوست هایفو الترا

Rate this post

دستگاه جوانسازی پوست هایفو الترا Hifu ulthera چیست؟

دستگاه جوانسازی پوست هایفو الترا Hifu ulthera به همراه قیمت، مشخصات و ویژگی ها و انواع آن را در این مقاله به صورت اجمالی توضیح خواهیم داد و از عملکرد و ویژگی ها و کاربردهایی که این دستگاه به همراه دارد را بررسی خواهیم نمود.

استفاده از این دستگاه برای لیفت پوست به صورت بی خطر و غیر جراحی همراه با نتایج خوب و عالی که فرد استفاده کننده حداکثر رضایت از این دستگاه را خواهد داشت.استفاده از این دستگاه همانطور که از نامش پیداست از روش و سیستم هایفو که همان تابانیدن گرما به پوست تبدیل گرما در پوست که باعث تحریک و کلاژن سازی در پوست می شود، حاصل می گردد.

این دستگاه از پنج کاتریج بهره می برد که در جاهای مختلف بدن مورد استفاده قرار می گیرد و هر کدام قابلیت های گوناگونی دارد.با استفاده از این دستگاه می توان انتظار رفع چین و چروک پوست و کشیدگی پوست و جوانی را داشت.

بیشتر بدانید: استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم چه مزایایی دارد؟

دستگاه جوانسازی پوست هایفو الترا Hifu ulthera به همراه قیمت، مشخصات و ویژگی ها و انواع آن

مشخصات دستگاه جوانسازی پوست هایفو الترا Hifu ulthera

دستگاه جوانسازی پوست هایفو الترا Hifu ulthera دارای مشخصات منحصر به فرد می باشد.این دستگاه توان مصرفی 1000 وات انرژی را دارد.این دستگاه از کاتریج های به طول موج و عمق نفوذ پذیری 1.5 و 3 و 4.5 و 8 و 13 میلی متر سود می برد و می توان از آن ها استفاده بهینه نمود.عرض شات این کاتریج ها از 5 تا 25 میلیمتر متفاوت و قابل استفاده می باشد.

بیشتر
خرید دستگاه پلاسما بیودرم با قیمت اقساطی 12 ماهه + ویژگی ها

این دستگاه از صفحه نمایشگر تاچ 15 اینچی استفاده می کند و قابلیت تنظیم و برنامه دادن به این دستگاه با استفاده از این خصوصیت میسر می باشد و از طریق قابلیت لمسی دسترسی دارد.این دستگاه به سفارش کشور آمریکا و تعدادی از کشورهای اروپایی در کشور چین ساخته و تولید می شود و به بهره برداری می رسد.

ویژگی های دستگاه جوانسازی پوست هایفو الترا Hifu ulthera

از ویژگی های دستگاه جوانسازی پوست هایفو الترا Hifu ulthera می توان: 1- به عدم نیاز به بی حسی موضع ای و بدون جراحی و خونریزی حتی حساسیت های قرمز شدن و یا سوزش در هنگام عمل و قابلیت استفاده در تمامی تیپ نوع پوست ها و انتظاراتی که می توان از این دستگاه داشت، جوابگو خواهد بود.

2- این دستگاه از پروپ بسیار قوی تصویر برداری سود می برد که در لحظه می توان شاهد عملکرد و نتایج آن بود و با دیدن تمامی اثرات درمانی در تنظیم و قابلیت زیاد و یا کم کردن انرژی لازم برای پوست در لحظه فراهم است و می تواند تاثیر گذاری را در همان موقع مشاهده و اثرگذاری را به عینه دید.

3- با استفاده از این دستگاه علاوه بر لیفت و جوانسازی پوست از دو کاتریج برای لاغر کردن بدن افراد دارای چربی اضافی نیز سود برد و این قابلیت نیز در این دستگاه دیده شده است.

4- استفاده از این دستگاه نیاز به هیچ گونه استراحت و یا دستورالعمل بعد از عمل نیست و عوارض جانبی و یا عوارض بعد از عمل ندارد.

دستگاه جوانسازی پوست هایفو الترا Hifu ulthera به همراه قیمت، مشخصات و ویژگی ها و انواع آن

انواع دستگاه جوانسازی پوست هایفو الترا Hifu ulthera بعلاوه قیمت آن

دستگاه جوانسازی پوست هایفو الترا Hifu ulthera به همراه قیمت، مشخصات و ویژگی ها و انواع آن .در خصوص انواع و قیمت این دستگاه باید بگوییم که تنوع در این دستگاه زیاد است و در مدل های مختلف تولید شده است که ارزانترین مدل این دستگاه را در مدل اولترا 1 و گرانترین را در مدل الترا فرمر جستجو و خرید کرد.

بیشتر
آشنایی با دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا جنتل پرو | کاربردها

قیمت ها به علت این که این دستگاه رابطه مستقیمی با ارز دارد نمی توان قیمت مشخص و ثابتی را اعلام کرد و با نوسانات ارزی در حال تغییر است و اگر قیمت این دستگاه و یا مشابه این دستگاه را می خواهید بدانید باید با مشاورین ما در قسمت تماس با ما در سایت به قیمت همان روز قیمت گیری نمایید و اقدام به خرید کنید.

استفاده از دستگاه جوانسازی پوست هایفو الترا Hifu ulthera برای چه کسانی سفارش شده و کاندید مناسبی می باشند؟

معمولاً پوست افراد بعد از 30 الی 35 سالگی شروع به از دست دادن کلاژن و در نهایت شل شدن و افتادگی و یا پف در افراد چشم می شود و این مسئله باعث عدم رضایت در ظاهر افراد به خصوص در بانوان می گردد و به دنبال راهی برای برطرف کردن این حالت های ناخوشایند می باشند که دستگاه هایفو التراسوند می تواند بهترین گزینه برای این افراد باشد.

این دستگاه به علت اینکه از روش خاص خود استفاده می کند و غیر جراحی است می تواند در اندک زمانی بدون نیاز به زمان خاصی و یا استراحت بعد از عمل و یا پرهیزهای بعد از عمل نسبت به رفع چین و چروک پوست و یا لاغری اقدام مناسب انجام داد.

دستگاه جوانسازی پوست هایفو الترا Hifu ulthera به همراه قیمت، مشخصات و ویژگی ها و انواع آن

تاثیراتی که دستگاه جوانسازی پوست هایفو الترا Hifu ulthera بر پوست می گذارد چیست؟

استفاده از دستگاه جوانسازی پوست هایفو الترا Hifu ulthera از زمان های بسیار دور تاکنون مد نظر بوده و یکی از بهترین روش ها شناخته شده می باشد و باعث کشیدگی و جوانی پوست می شود.این اتفاقات و تغییرات ملموس در پوست از زمان انجام عمل لیفت شروع و تا دو ماه بعد به صورت کاملاً مشهود باعث از بین رفتن خطوط خنده و دور لب و یا پف اطراف چشم و چروک پوست خواهد شد.این دستگاه با گرمایی بین 60 تا 70 درجه که به پوست می تاباند و کنترل شده نیز هست تاثیر چشمگیری در از بین رفتن چروک صورت و یا لاغری بدن می شود.

بیشتر
دستگاه لیزر الکساندرایت گرویتی پلاس | کاربرد، مشخصات و مزایا

ماندگاری این عمل در پوست را می توان حداکثر تا دو سال در پوست مشاهده کرد و بعد از دو سال باید مجدداً این عمل را تکرار کرد.این عمل به علت این که در زمان بسیار کم صورت می گیرد و عوارضی هم ندارد می توان به کرات و زمانی هایی که نیاز می باشد مثلاً با فواصل هر دو سال تکرار نمود.

دستگاه جوانسازی پوست هایفو الترا Hifu ulthera به همراه قیمت، مشخصات و ویژگی ها و انواع آن

دستگاه جوانسازی پوست هایفو الترا Hifu ulthera را از کجا می توان خرید؟

دستگاه جوانسازی پوست هایفو الترا Hifu ulthera و یا دستگاه های مشابه به این دستگاه که عملکرد یکسانی با این دستگاه دارند می توان از شرکت های تولیدکننده دستگاه های لیزر مو خرید کرد و با تماس با این گونه شرکت های معتبر از قیمت های بروز و مشخصات و یا ویژگی ها و یا از شرایط قسطی که می توان از آن بهره برد مطلع شد و هر گونه اطلاعاتی در خصوص دستگاه لیزر لازم داشته باشید و با خریدی مطمئن و خوبی از این گونه شرکت ها می توانید داشته باشید.

سخن پایانی

در پایان اگر در خصوص خرید و قیمت دستگاه دستگاه جوانسازی پوست دستگاه جوانسازی پوست هایفو الترا Hifu ulthera و یا خصوص قیمت فروش دستگاه پلاتینیوم اطلاعات به روز می خواهید داشته باشید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا