فروشگاه لیزر

آشنایی با دستگاه لیزر اربیوم | معایب، محاسن، ویژگی ها و قیمت

دستگاه لیزر اربیوم

Rate this post

آشنایی بادستگاه لیزر اربیوم

دستگاه لیزر اربیوم یکی از جمله دستگاه های لیزر مو و پوست است که به عنوان یک لایه بردار حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد. امکانات این دستگاه برای کسانی که دارای جوش صورت یا پیگمنت های مزمن دارند درمانگر خوبی است.

این دستگاه برای کسانی که علاقه مند برای داشتن اطلاعات و آگاهی و همچنین برای کسانی که می خواهند از این دستگاه استفاده نمایند، اطلاعاتی به صورت مفید درباره این دستگاه ارائه خواهیم داد.

با استفاده از دستگاه اربیوم لازم است در ابتدا محاسن و معایب این دستگاه را بشناسیم. لازم است که بدانیم این دستگاه برای چه مناطقی از بدن مناسب است و در کجای بدن و برای چه منظوری استفاده می شود.

از این دستگاه بیشتر در نواحی صورت و چهره افراد استفاده می شود و یک لایه بردار حرفه ای محسوب می شود. اگر چه مثل دستگاه های لیزر حرفه ای از سیستم کلدینگ استفاده نمی کند ولی گرمایی که از طریق نوک این دستگاه تابش دارد، آنقدر نیست که باعث تاول و یا سوزش خیلی شدید باشد.

از این دستگاه اغلب برای رفع جای جوش و آکنه و همچنین رفع چین و چروک صورت مورد استفاده زیاد قرار می گیرد. این دستگاه با استفاده از روش لایه برداری اقدام به پاکسازی پوست و تحریک پوست برای کلاژن سازی می نماید.

دستگاه لیزر اربیوم

 

قیمت دستگاه لیزر اربیوم چقدر است؟

قیمت دستگاه لیزر اربیوم در بازار به علت نوسانات قیمتی نمی توان قیمت ثابتی را اعلام نمود. ولی اگر نیاز به قیمت بر روز دارید.

بیشتر
دستگاه لیزر الکساندرایت گرویتی پلاس | کاربرد، مشخصات و مزایا

شما عزیزان می توانید از طریق تماس با ما با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا در خصوص قیمت این دستگاه و قیمت دیگر دستگاه های لیزر از جمله قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم با خبر شوید.

مزایای استفاده از لیزر اربیوم چیست؟

1- با استفاده از لیزر اربیوم می توان به بهترین وجه ممکن و دقیق و کنترل شده اقدام به رفع چین و چروک ها نمود

2- لیزر اربیوم هیچ گونه اثر بدی بر روی پوست باقی نمی گذارد و اثرات جای لیزر خودبخود بعد از گذشت یک روز، عادی می شود و عوارض جانبی ندارد.

3-با این دستگاه نیاز به لمس پوست نیست و با فاصله مناسب می توان پوست را درمان نمود

4- دوره نقاهت خیلی پایین و در حد یک الی دو روز مراقبت از دیگر مزایای استفاده از این دستگاه می باشد

5- انجام لیزر با دستگاه اربیوم به زمان زیادی نیاز ندارد و در کوتاه ترین زمان ممکن این اتفاق می افتد

6- میزان ماندگاری لیزر نسبت به دیگر لیزرها زیاد است و ماندگاری خوبی دارد

7- نیاز به مراقبت های ویژه بعد از عمل ندارد و به زوردی قابل بهبودی و درمان است

8- با رعایت دستورات پزشک معالج با این دستگاه روند بهبودی و دست یافتن به طول دوره درمان نزدیک خواهد بود

آشنایی با لیزر اربیوم

معایب استفاده از دستگاه لیزر اربیوم چیست؟

از جمله معایبی که برای دستگاه لیزر اربیوم متصور است، شاید در مواقعی برای کسانی که حساسیتی در خصوص این لیزر دارند، دچار عفونت پوستی شوند که باید پس از متوجه شدن این حساسیت، درمان را متوقف نمایند.

از دیگر معایب می تواند جوش های ریز و قرمز متمایزی ایجاد ایجاد کند که تاکنون بیمار بر روی پوست خود مشاهده نکرده باشد. از دیگر موارد می توان به عدم اثر بخشی بر روی بعضی از تنوع پوست ها اشاره کرد که به ندرت و کم این مورد اتفاق می افتد. اگر چنین موردی مشاهده شد بیمار باید نوع دستگاه و روش دیگری را امتحان نماید.

بیشتر
درمان جای بخیه با لیزر | درمان جای زخم با لیزر | محاسن و معایب استفاده از لیزر برای درمان بخیه

مراحل استفاده از دستگاه لیزر اربیوم چگونه است؟

برای استفاده از دستگاه لیزر اربیوم باید در ابتدا جا و محل مورد نظر از هر نوع آلودگی و یا چربی و مواد آرایش به خوبی پاک و تمیز نماید.

بعد از این مرحله اپراتور و یا پزشک زیبایی با متصل کردن این دستگاه به برق شهری و با قرار دادن نوک این دستگاه به پوست و نقطه مورد نظر اقدام به شات زدت پی در پی می نماید.

شات های این دستگاه قبل از ورود به بدن تبدیل به گرما شده و نقطه مورد نظر پوست را هدف قرار داده  و باعث از بین رفتن جای جوش و یا آکنه و یا لک ها و سوختگی هایی که بر اثر آفتاب ایجاد شده، می گردد.

استفاده از این دستگاه فقط باید توسط اپراتور آموزش دیده و یا پزشک متخصص در مطب و یا سالن های زیبایی انجام شود و نیاز به تخصص و تجربه دارد.

عدم رعایت نکات ایمنی در این دستگاه امکان سوختگی و با بر جا گذاشتن تاول در نقاط مورد استفاده وجود دارد.

آشنایی با لیزر اربیوم

منع استفاده از دستگاه لیزر اربیوم برای چه کسانی است؟

کسانی که ناراحتی های پوستی دارند و یا آن دسته از افرادی که دچار بیماری های زمینه ای از جمله بیماری دیابت و یا بیماری قلبی و عروقی دارند باید از این دستگاه استفاده نکنند. قبل از استفاده پزشک خود را در جریان این موضوع قرار دهند.

کسانی که از ضایعات پوستی رنج می برند و یا اینکه زخم های بدنشان دیر خوب می شود نیز از دیگر مواردی است باید از این دستگاه استفاده نکنند.

بیشتر
آشنایی با مشخصات دیوایس لیزر مو جدید splendor x 2021 | لیزر مو جدید splendor x 2021

مادران شیرده و یا بانوان باردار از جمله کسانی هستند که تا زمان اتمام وضع حمل و پایان شیردهی نباید از این دستگاه لیزر و یا دستگاه های لیزر مشابه از جمله دستگاه لیزر پلاتینیوم درجه یک استفاده کنند.

دلیل آن هم این است که ممکن است بر روی جنین و یا نوزاد تاثیر منفی داشته باشد. لازم به ذکر است که بعد از پایان زمان محدودیت با مشورت پزشک خود هیچ مشکلی برای استفاده از این لیزر یا دستگاه لیزر تیتانیوم عالی وجود ندارد.

مراقبت های بعد از استفاده از لیزر اربیوم چیست؟

همان طور که گفتیم دستگاه لیزر اربیوم هیچ گونه عوارض و یا موارد تهاجمی خاصی ندارد. استفاده از این دستگاه فقط باید توسط پزشک زیبایی و یا اپراتور آموزش دیده انجام شود تا در نحوه کار با این دستگاه اتفاق خاصی نیفتد.

بعد از استفاده از این دستگاه شاید در مواقعی با جوش های ریزی در برخی از تنوع پوستی مواجه گردیم و با استفاده از دستورات پزشک و مرطوب نگه داشتن نقاط مورد لیزر با کرم ها و پمادهای تجویزی، این مورد نیز برطرف خواهد شد.

دستگاه لیزر اربیوم

 

آیا لیزر درمانی با اربیوم درد دارد و نیاز به بیهوشی و یا تزریق مسکن می باشد؟

در استفاده از روش لیزر درمانی با دستگاه اربیوم به علت این که فقط با این دستگاه لایه برداری سطحی اتفاق می افتد، هیچ گونه دردی احساس نخواهد شد.

اگر بخواهیم با این دستگاه درمان های عمیق تری انجام دهیم نیاز است که ده دقیقه قبل از انجام لیزر از پمادهای بی حسی و موضع ای استفاده شود.

شاید در بعضی مواقع به علت عمق زیاد مورد لیزر سوزش کمی احساس شود که با استفاده از پمادهای بی حسی این موارد نیز رفع می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا