فروشگاه لیزر

دستگاه لیزر اشنایدر حرفه ای | خرید دستگاه لیزر اشنایدر

دستگاه لیزر اشنایدر حرفه ای را از کجا خریداری نماییم؟

5/5 - (1 امتیاز)

دستگاه لیزر اشنایدر حرفه ای بهترین ها در نوع خود

دستگاه لیزر اشنایدر حرفه ای از نوع بهترین دستگاه های لیزر مو در نوع خود می باشد که با سه طول موج 755 ،808 و 1064 نانومتر کار می کند. مزیت این سه موج، کاربرد داشتن برای تمام رده های پوستی و مویی می باشد و می توان برای تمامی رنگ های پوستی و مویی از آن استفاده نمود.

دستگاه لیزر اشنایدر حرفه ای که دستگاهی نوظهور است، محصول کشور آلمان و در سال 2021 ساخته شده است.طول موج هایی که این دستگاه از خود ساطع می کند، برگرفته از طول موج 755 نانومتر الکساندرایت و 808 دایود و 1064 اندیاک می باشد که هر سه طول موج در یک دستگاه جمع شده است.

این دستگاه پاسخ گوی همه مدل رنگ پوست و همه مدل رنگ مو در کمترین زمان ممکن می باشد. با تحلیل عملکرد این دستگاه متوجه شدیم که با خرید آن و همچنین خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم می توانیم سالن زیبایی خود را با توانمندترین دستگاه های لیزر حال حاضر دنیا مجهز نماییم.

دستگاه لیزر اشنایدر حرفه ای

دستگاه لیزر اشنایدر حرفه ای چه امکانات منحصر به فردی دارد؟

دستگاه لیزر اشنایدر حرفه ای که از نوع دستگاه لیزر نوظهور با تکنولوژی پیشرفته می باشد. امکانات جدید و فوق العاده ای درون خود دارد. یکی از این امکانات عیبی هوشمندی است که بر روی این دستگاه نصب شده است تا هنگام اولین خرابی آلارم این دستگاه به صدا درآمده و می تواند اپراتور را باخبر کند تا از ادامه کار جلوگیری شود و آسیبی متوجه استفاده کننده از لیزر نشود.

از دیگر موارد منحصر به فرد، استفاده از کولینگ بسیار قوی دستگاه در بهره بردن از پمپ های براشلس در گردش آب این دستگاه می باشد.

این دستگاه از حسگرهای قوی و مختلف برای کنترل گردش آب بهره می برد و اگر زمانی اتفاقی برای گردش آب بیفتد و گردش آب از حرکت بایستد، این سنسورها و حسگرها دستگاه را خاموش و از خرابی دستگاه و یا آسیب به شخص در حال لیزر جلوگیری می نماید.

بیشتر
پماد بی حسی لیزر چیست؟ | چه پمادی برای بی حسی لیزر خوب است؟ | میزان نیاز پماد بی حسی لیزر

این دستگاه از پروب های مختلف و متفاوت برای هندپیس ها با اسپارت سایز های متفاوت بهره می برد.دستگاه لیزر اشنایدر حرفه ای از کولینگ هوشمند برای رساندن دمای خروجی هوای سرد این دستگاه به منفی 25 درجه بهره می برد و استفاده می نماید.

دستگاه لیزر اشنایدر حرفه ای

 

هندپیس دستگاه لیزر اشنایدر حرفه ای جند اسپات سایز دارد؟

از جدیدترین نوع خلاقیت در دستگاه های لیزر موی بدن استفاده از سه اسپات سایز مختلف و متفاوت برای جاهای مختلف بدن است.

یک مدل اسپات سایز مخصوص بدن که معمولاً جاهای وسیعی را پوشش می دهد از قبیل دست ها و پاها و کمر و شکم که سطحی وسیع و گسترده دارند و این هندپیس ها نیز دارای خروجی امواج زیاد هستند تا منطقه ی بیشتری از بدن را پوشش دهند.

دومین اسپات سایز کوچک تر که دهانه و سری کوچک تر نسبت به سایز قبلی که اشاره شد دارد و برای نواحی صورت از آن برای رفع موهای زائی استفاده می شود.

سومین اسپات سایز که از همه کوچک تر است مربوط به نقاط حساس بدن از جمله زیر بغل و نواحی پایین تنه و پاها را پوشش می دهد.

دستگاه لیزر اشنایدر حرفه ای

توان خروجی دستگاه لیزر اشنایدر حرفه ای چقدر است؟

یکی از ویژگی های مهم هر دستگاه لیزر مو توان خروجی هر دستگاه است. دستگاه لیزر اشنایدر حرفه ای از توان خروجی 1200 وات استفاده می نماید که اولین دستگاه لیزری است که به توان خروجی این مقدار دست پیدا کرده است. البته دستگاه لیزر پلاتینیوم نیز خروجی نزدیک به این دستگاه را دارا می باشد.

بیشتر
راهنمای لیزر برای رفع موهای زائد | چگونگی رفع لیزر موهای زائد | روش دائمی رفع موی های زائد

بعضی از شرکت های دیگر توان خروجی 1800 وات را نیز برای دستگاه های خود اعلا می نمایند ولی توان خروجی واقعی بیشتر از 1000 را هیچ شرکت نتوانسته است ثبت نماید.تاکنون توان خروجی 600 ، 800 و 1000 وات ثبت واقعی گردیده است و بیشتر از این مقدار تاکنون وجود نداشته است.

لیزر بار دستگاه اشنایدر که ساخت بهترین شرکت دنیا به نام شرکت کوهرنت که در امریکا می باشد که از 12 پارت 100 واتی تولید شده است.

دستگاه لیزر اشنایدر حرفه ای

چگونگی تشخیص سه طول موج در دستگاه لیزر اشنایدر حرفه ای

برای تشخیص تعداد طول موج های یک دستگاه لیزر و اینکه مطمئن شویم ، دستگاه لیزر از خود سه طول موج ساطع می کند. با استفاده از عینک مخصوص لیزر که هنگام خرید دستگاه همراه آن می باشد می توان به خوبی تشخیص داد.

در ابتدا با گذاشتن عینک بر روی چشم و شات زدن دستگاه و نگاه کردن مستقیم به این شات ها البته با چشم با عینک می توان طول موج ها با رنگ های مختلف را شاهد بود. اگر یک نور و یک رنگ دیده شود آن دستگاه دارای یک طول موج می باشد.

ولی اگر دو طول موج و دو نور با دو رنگ متفاوت داشت آن دستگاه دارای دو طول موج و به همین ترتیب اگر سه نور با سه رنگ متغییر و متفاوت دیده شد. پس نتیجه می گیریم آن دستگاه دارای سه موج متفاوت می باشد.

لیزر بار دستگاه اشنایدر حرفه ای چقدر است؟

لیزر بار دستگاه اشنایدر که از لیزر بارهای میکروچنل شرکت کوهرنت شرکت امریکایی که جزو دو شرکت برتر تولید لیزربارهای دنیا می باشد، ساخته و در آنجا مونتاژ گردیده است.یکی از دلایل کیفیت و استاندارد بودن و خروجی خوب دستگاه لیزر اشنایدر، تولید و مونتاژ لیزر بار در خود شرکت کوهرنت می باشد.

بیشتر
دستگاه لیزر ان دی یاگ (ND: YAG) و آشنایی 0 تا 100 آن

شاید تولید لیزربارها تولید شرکت های به نامی باشد ولی مونتاژ این قطعه حساس نیز باید در همان شرکت اصلی صورت بگیرد و اتصالات به صورت درست و حساب شده نصب شود که دستگاه لیزر اشنایدر از این قاعده خارج نیست و این قطعه حساس در همان شرکت سازنده و اصلی مونتاژ می گردد.

دستگاه لیزر اشنایدر حرفه ای

چگونگی تشخیص دستگاه لیزر اشنایدر حرفه ای اورجینال؟

برای اینکه بتوانیم حداکثر استفاده از یک دستگاه لیزر مو را داشته باشیم، باید هنگام خرید دستگاه لیزر مو به عملکرد و خروجی دستگاه لیزر مو زائد دقت کنیم و از برندهای معتبر و همچنین شرکت های فروشنده دستگاه لیزر که اعتبار و دارای نمایندگی هستند، خرید نماییم.

دستگاه هایی که دارای ضمانت نانه معتبر و همچنین خدمات پس از فروش خوب و فعال در تمامی نقاط کشور دارند، یکی دیگر از نشانه های تشخیص خرید دستگاه لیزر به خصوص دستگاه لیزر اشنایدر پلاس است.

باید توجه داشت تا در هنگام خرابی دستگاه لیزر، در صورت خرید از نمایندگی معتبر بدون هیچ گونه معطلی از خدمات پس از فروش آن شرکت می توان استفاده نمود و در کمترین زمان ممکن دستگاه لیزر خریداری شده را تعمیر کرد.

جمع بندی 

در پایان متوجه شدیم که دستگاه لیزر اشنایدر حرفه ای یا پلاس از سه طول موج 755 الکساندرایت و 808 دایود و 1064 اندی یاک بهره می برد. این خصوصیات همگی در یک دستگاه جمع گردیده تا یک دستگاه جامع و کارا تولید گردد.

این دستگاه که بیشترین قطعات حساس آن در شرکت معروف کوهرنت آمریکا ساخته شده است و بقیه آن نیز در شرکت اشنایدر آلمان ساخته می شود و در چند کشور محدود که نمایندگی دارند، مونتاژ و مورد بهره برداری و فروش قرار می گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا