فروشگاه لیزر

کربوکسی تراپی چیست؟ و هزینه انجام و مزایا و محاسن و عوارض و معایب و کاربردهای آن چیست؟

Rate this post

کربوکسی تراپی چیست؟

کربوکسی تراپی چیست؟ یک نوع درمان غیر جراحی برای از بین بردن چروک های پوست با استفاده از سوزن های ریز به جای تزریق مواد محلول میکرو از گاز دی اکسید کربن (CO2) برای تزریق به لایه درم پوست برای تحریک و خونرسانی جهت بازسازی لایه های پوست انجام می شود.

از کربوکسی تراپی بیشتر برای درمان و رفع تیرگی نواحی حساس دور چشم و همچنین رفع چین و چروک و جوانسازی نواحی بیکینی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. وقتی مقدار کمی گاز دی اکسید کربن که ناخالصی های آن نیز گرفته شده به زیر پوست تزریق می شود باعث گردش خون در ناحیه و در نتیجه کلاژن سازی و رفع چین و چروک می گردد.

این روش در رفع تیرگی پوست نیز موثر است و می تواند پوست هایی که بر اثر پیری و عدم خونرسانی مفید تیرگی در آن ها پدیدار شده است را برظرف نماید.

کربوکسی تراپی

مزایای کربوکسی تراپی چیست؟

از عمده محاسن و مزایای کربوکسی تراپی می توان به 1- از بین بردن چربی های زائد بدن 2- رفع سلولیت بدن 3- غیر تهاجمی بودن و عدم آسیب به سلول های بدن 4- صاف و یکدست شدن پوست بدن 5- زود به نتیجه رسیدن و عدم نیاز به مراجعات زیاد

بیشتر
آیا لیزر موهای زائد، میتواند باعث زگیل مناطق حساس پایین تنه شود؟ | زگیل مناطق حساس پایین تنه

معایب و عوارض کربوکسی تراپی چیست؟

درمان با کربوکسی تراپی معایب خاص ندارد و مشاهده نشده است. شاید مقداری کبودی و یا قرمز شدن همراه با کمی سوزش احساس شود که با یخ درمانی و کمپرس آب سرد می توان به آن پایان داد. کربوکسی تراپی را می توان از ایمن ترین و کم عارضه ترین روش های درمانی برای پوست دانست.

از کربوکسی تراپی مردان بیشتر استفاده می کنند و یا بانوان؟ آیا از نظر استفاده فرقی با هم دارند؟

از روش کربوکسی تراپی بیشتر برای زیباسازی و روشن سازی مناطقی از قسمت های حساس بدن استفاده می شود و این بیشتر مختص به بانوان می باشد. روشن سازی زیر بغل نواحی اطراف واژن و بیکینی و یا نوک سینه و قسمت های درگیر پا که با عرق سوز شدن تیره شده اند را می توان با کربوکسی تراپی درمان نمود.

از این روش می توان برای بانوانی که بر اثر بارداری روی شکم آن ها دارای ترک می باشد و پوست کشیدگی زیادی را داشته و از هم گسستگی در پوست ایجاد شده و ظاهری تیره و روشن به خود گرفته است می توان به راحتی این ترک ها را درمان نمود.

کربوکسی تراپی

چه کسانی نمی توانند از کربوکسی تراپی استفاده نمایند؟

افرادی که دارای بیماری قلبی و عروقی هستند و یا کسانی که دارای بیماری تنفسی می باشند و یا کسانی که دارای بیمار قندی می باشند و مادران باردار نمی توانند از روش کربوکسی تراپی استفاده نمایند و محدودیت برای این افراد تا رفع آن وجود دارد.

هزینه کربوکسی تراپی چقدر است؟

هزینه هایی که کربوکسی تراپی برای هر جلسه با توجه به منطقه مورد استفاده متفاوت می باشد. مثلاً برای نواحی دور چشم و رفع تیرگی و یا افتادگی پلک و حذف چربی های تجمع یافته در این ناحیه تفاوت دارد. برای درمان این نواحی هفته ای یک بار و در ده جلسه نیاز است که سیاهی  دور چشم ار بین برود.

بیشتر
بهترین مرکز مزوتراپی مو در تهران کجاست؟ | 10مشخصات این مراکز

هزینه ها بر اساس تورم روزانه محاسبه و دریافت خواهد شد. این هزینه ها را نمی توان به صورت ثابت اعلام نمود و با توجه به تورم نقطعه به نقطعه مورد محاسبه قرار می گیرد.

جوانسازی پوست با استفاده از روش کربوکسی تراپی به روش واکنش طبیعی

وقتی با روش کربوکسی تراپی دی اکسید گربن به زیر پوست و آن نواحی از پوست که مورد نظر است و می خواهیم جوانسازی در آن اتفاق بیافتد تزریق می شود، بدن در آن قسمت احساس کمبود اکسیژن تشخیص داده و برای دفع دی اکسید کربن میزان خونرسانی را در آن ناحیه افزایش می دهد.

با افزایش خونرسانی در نواحی تزریق دی اکسید کربن اکسیژن بیشتری از طریق خون در آن ناحیه رسانده می شود و باعث گردش خون بالا و کلاژن سازی و لیفت پوست می گردد.

کربوکسی تراپی

آیا درمان سلولیت با کربوکسی تراپی امکان پذیر است؟

خیلی از روش ها را می توان برای درمان سلولیت به کار بست ولی با روش کربوکسی تراپی می توان نتایج بهتری کسب نمود. وقتی دی اکسید کربن در نواحی و مرکز سلولیت بدن تزریق می شود، چربی های آن ناحیه تحت تاثیر خونرسانی و گرم شدن قرار می گیرند و روند پسرفت چربی و ذوب شدن آن آغاز می گردد.

با شروع شدن از بین رفتن چربی های تجمع یافته سلولیت به آرامی از بین می رود و درمان مناسب و بدون عوارضی حاصل می گردد.

چه کارهایی را قبل انجام کربوکسی تراپی نباید انجام داد؟

از جمله کارهایی که قبل از کربوکسی تراپی نباید انجام داد عبارتند از: 1- از مصرف مشروبات الکی باید خودداری نمود 2- قطع ویتامین رتینول دور روز قبل و دو روز بعد از انجام کربوتراپی 3- از مصرف داروهای مسکن و ضد انعقادی و ضد التهابی مثل آسپرین و ایپوبوروفن وارفارین و بروفن باید خودداری گردد

بیشتر
روش های رفع موهای زائد برای آقایان | رفع موهای زائد در آقایان چگونه است؟و بهترین روش چیست؟

آیا استفاده از روش کربوکسی برای لاغری تاثیر گذار است؟

استفاده از روش کربوکسی برای لاغری نیز یکی از مواردی است که می توان از آن مورد اسفاده قرار داد. وقتی دی اکسید کربن در نواحی چربی ها تجمع یافته در بدن تزریق می شود، با گردش خون زیاد و ایجاد حرارت می توان به سوختن چربی های بدن امیدوار بود و این روش می توان در کم کردن وزن و لاغری موضعی تاثیر گذار باشد.

کربوکسی تراپی

آیا از روش کربوکسی می توان موهای زائد بدن را از بین برد؟

خیلی ها این سوال را می پرسند که برای رفع موهای زائد بدن می توان از روش کربوکسی و تزریق دی اکسید کربن استفاده نمود. باید بگوییم که از روش کربوکسی نمی توان موهای زائد را از بین برد و باید حتماً از دستگاه لیزر الکس دایود  استفاده نمود.

از دیگر دستگاه  هایی که می توان از آن ها برای از بین بردن موهای زائد استفاده خوبی نمود، دستگاه لیزر پلاتینیوم مناسب برای تمامی مدل پوست و مو می باشد که می توان استفاده خوبی نمود.

در ادامه میتوان به دسنگاه لیزر تیتانیوم همه کاره اشاره نمود که مناسب برای از بین بردن موهای زائد در تمامی نواحی بدن می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا