فروشگاه لیزر

آر اف ترماژ لیفت و لاغری | آر اف ترماژ بهترین روش لاغری و لیفت | لاغری زود هنگام با آر اف

Rate this post

آر اف ترماژ لیفت و لاغری

آر اف ترماژ لیفت و لاغری برای کسانی که می خواهند بدنی نرمال و عاری از چربی های اضافی داشته باشند، یا اینکه می خواهند چین و چروک پوست خود را از بین ببرند بهترین گزینه می باشد.

دستگاه آر اف ترماژ با استفاده از انرژی گرمایی که در لایه زیرین پوست ایجاد می کند، باعث تحریک سلول ها و خونرسانی سریع و در نتیجه تولید کلاژن و کشیدگی پوست می گردد.برای تحریک پوست با استفاده از دستگاه آر اف ترماژ نیاز به درجه بالای گرمایی زیادی نیست و در حد گرمای 38 تا 44 درجه کار کلاژن سازی در بدن انجام می شود و بدن بر اثر گرمای تابانیده شده نیز هیچ گونه آسیبی نمی بیند.

آر اف ترماژ لیفت و لاغری

دستگاه آر اف ترماژ چیست و چگونه کار می کند؟

دستگاه آر اف (RF) ترماژ دستگاهی است که با استفاده از فرکانس های رادیویی و ایجاد گرما در لایه زیرین پوست محل دقیق و مشخصی که برای لیفت و یا جوانسازی و یا از بین بردن چربی های تجمع یافته و اضافی که در آن محل انباشته شده اند و زیبایی و شکل ظاهری خود را از دست داده اند به کار گرفته می شود.

این دستگاه که جای جراحی های باز و خطرناک که در روش های لاغری و یا از بین بردن چربی های اضافی و برداشت آن ها را گرفته است، توانسته است درمانی بی خطر و به صرفه و بدون هیچ گونه عوارضی را برای استفاده کننده بوجود آورد.

کار با این دستگاه آنقدر ساده و قابل یادگیری است که حتی از این نوع دستگاه به صورت خانگی نیز ساخته شده است و با یک آموزش دو تا سه ساعته می توان این دستگاه را خریداری و در منزل مورد استفاده قرار داد.

بیشتر
استفاده از دستگاه آر اف فرکشنال بهتر است یا بوتاکس، کدام را انتخاب کنیم؟ بهترین گزینه لیفت پوست چیست؟

با توجه به ساده بودن روش استفاده در منزل و بی خطر بودن و عدم نیاز به استراحت بعد از استفاده از این دستگاه برای همگان به سرعت در حال گسترش است و به صرفه بودن و روش کار ساده، از مزیت های این دستگاه می باشد و هر شخصی به تنهایی می تواند از این دستگاه در منزل استفاده بهینه و لازم را ببرد.

موارد استفاده از دستگاه آر اف ترماژ در بدن کجاست؟

بیشترین مواردی که از آر اف ترماژ لیفت و لاغری در بدن استفاده می شود برای درمان و رفع سلولیت  و رفع چاقی های موضعی در قسمت های مختلف بدن کاربرد زیادی دارد.

در قسمت هایی از بدن مثل ران ها ، پاها ، پهلوها ،زیر بازوها و دیگر قسمت های بدن که تجمع جربی در آن زیاد است و یا شکل ظاهری آن قسمت ها را به صورت ناموزون درآورده است، برای درمان مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایای استفاده از دستگاه آر اف ترماژ چیست؟

از جمله مزایای استفاده از آر اف ترماژ لیفت و لاغری می توان به بهبودی سریع بیمار در قسمت های مختلف بدن از جمله پف زیر چشم ها و یا لیفت ابرو و پلک ها و درمان بدون نیاز به استراحت و غیر تهاجمی و آسیب و یا بدون درد و سوزش بودن است. استفاده از این دستگاه در منزل و ساخت نمونه خانگی این دستگاه برای راحتی و صرفه جویی در وقت بیماران، می تواند از مزیت های این دستگاه دانست.

آر اف ترماژ لیفت و لاغری

موارد منع استفاده از دستگاه آر اف ترماژ چیست؟

کسانی که دچار عارضه قلبی و یا نوسانات ضربان قلب می باشند و یا از دستگاه ضربان ساز قلب استفاده می کنند، نباید از این روش برای لاغری و یا لیفت پوست خود استفاده نمایند.

بیشتر
قیمت انواع اتوی صورت (اسکراب اولتراسونیک) چقدر است؟ و بهترین مارک اتوی صورت چیست؟

از دیگر موارد، خانم های باردار و یا شیرده تا پایان زمان بارداری و شیردهی نبایند از این دستگاه و این روش استفاده نمایند و از دیگر موارد، اشخاص و کسانی که دارای ضایعات پوستی و یا عفونت در پوست خود هستند. احتمال آسیب به پوست این افراد و یا بدتر شدن وضعیت پوست این گونه افراد بیشتر است و این روش را نباید استفاده نمایند.

تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان با دستگاه آر اف ترماژ چقدر است؟

تعدا جلساتی که برای درمان با دستگاه آر اف ترماژ لیفت و لاغری نیاز است بستگی به میزان چاقی و یا افتادگی پوست و همچنین به سن افرادی که از این دستگاه می خواهند استفاده کنند، بستگی دارد. ولی در کل، برای درمان و لیفت پوست به کمتر از شش جلسه یک ساعته نیاز است و گاهاً شاید با سه الی چهار جلسه نیز پوست به حالت اولیه و کشیدگی و جوانسازی برسد.

آیا با از استفاده از دستگاه آر اف ترماژ به لاغری زود هنگام می رسیم؟

استفاده از این دستگاه برای لاغری زود هنگام که به صورت موضعی و قسمت هایی از بدن مثل بازوها و یا ران پاها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد، می تواند تاثیر زود هنگام داشته باشد.

با استفاده از این دستگاه در کمتر از دو جلسه ای اثرات بهبودی شروع و حاصل می شود و می تواند رضایت مشتری را به همراه داشته باشد.

این دستگاه برای از بین بردن سلولیت و جاهایی از بدن که چربی زیادی تجمع کرده اند و شکل پوست آن موضع از بدن را به شکلی تیکه تیکه و یا به صورت پستی و بلندی درآورده است، می توان با استفاده کمتر از دو یا سه جلسه نتایج حیرت انگیزی را مشاهده کرد. این دستگاه برای رفع غبغب زیر چانه نیز کاربرد زیادی دارد و می تواند تاثیر فراوانی در بهبود این قسمت از بدن داشته باشد.

بیشتر
کربوکسی تراپی چیست؟ و هزینه انجام و مزایا و محاسن و عوارض و معایب و کاربردهای آن چیست؟

آر اف ترماژ لیفت و لاغری

مراقبت های قبل و بعد از استفاده از این دستگاه برای لاغری

مراقبت هایی که قبل از لاغر کردن با استفاده از این دستگاه باید انجام دهیم عبارتست از نوشیدن مقدار آب کافی و همچنین استفاده از سبزیجات و میوه های دارای فیبر و استفاده نکردن از لوسیون و کرم های موضعی و تحریک کننده و در ادامه پیاده روی مناسب روزانه برای گردش خون مناسب و برنزه نکردن قبل از عمل و همچنین عدم استفاده از تیغ یا سه تیغ برای اصلاح جاهای مورد عمل.

مراقبت های بعد از عمل لاغری عبارتند از منع مصرف دخانیات و سیگار و مشروبات الکلی و برای از بین بردن قرمزی و کاهش درد ناشی از استفاده از دستگاه که گاهاً در برخی از افراد امکان دارد اتفاق بیفتد از هیچ گونه کرم های موضع ای سر کننده نباید استفاده شود و یا درمان خاصی نیاز نیست و بعد از چند ساعت این موارد خود به خود از بین می روند و پیاده روی روزانه و ماساژ درمانی برای بهبودی زودتر می تواند کمک کننده باشد.

نکته پایانی

اگر در خصوص دستگاه آر اف ترماژ لیفت و لاغری سوالی دارید و یا در خصوص قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم اطلاعاتی می خواهید کسب کنید، با قسمت تماس با ما در سایت ما می توانید با کارشناسان ما ارتباط داشته باشید و از قیمت های روز باخبر شوید.

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا