فروشگاه لیزر

میکرودرم خانگی بیوتی اسکین چگونه دستگاهی است؟ و استفاده از این دستگاه چه مزایا و معایبی دارد؟

Rate this post

میکرودرم خانگی بیوتی اسکین چگونه دستگاهی است؟

میکرودرم خانگی بیوتی اسکین چگونه دستگاهی است؟ آیا استفاده از این دستگاه برای بدن ضرر ندارد؟ مزایا و معایب آن چیست؟ راه های درست استفاده کردن از این دستگاه چگونه است؟ این تمامی سوالاتی است که می خواهیم در این مقاله در خصوص آن صحبت نماییم.

از دستگاه میکرودرم خانگی بیوتی اسکین برای از بین بردن جوش های سر سیاه و قمرز رنگ و سر سفید و همچنین جوانسازی پوست و لیفت آن استفاده زیادی می شود.

میکرودرم خانگی بیوتی اسکین دستگاهی است که به روش سیستم مکش و وکیوم پوست کار می کند و می تواند به راحتی لایه های مرده پوست و شاخی شکل آن را از بین برده و پوست را وادار به واکنش کند، تا پوستی جدید و عاری از چین و چروک و خشک بسازد.

این دستگاه از نوع جدیدترین دستگاه های جوانسازی پوست در خانه و منزل می باشد که کاربر یا همان شخص استفاده کننده و زیباجو، می تواند در منزل و به تنهایی نسبت به زیباسازی پوست خود اقدام نماید.

میکرودرم خانگی بیوتی اسکین

چه عواملی باعث پیری زودرس پوست می شود؟ و ما ناچار به بازسازی آن هستیم؟

امروزه به علت زندگی های ماشینی و وجود انواع و اقسام آلودگی های زیست محیطی از قبیل دود ماشین های و آلودگی های هوایی و زیستی که کارخانه ها در شهرهای بزرگ ایجاد کرده اند و ما نیز به ناچار به نوعی با آن درگیر هستیم، عوارض جبران ناپذیر پوست از این آلاینده ها می تواند برای ما پیش بیاید.

بیشتر
کربوکسی تراپی چیست؟ و هزینه انجام و مزایا و محاسن و عوارض و معایب و کاربردهای آن چیست؟

دود ماشین ها و کارخانه ها را باید یکی از عوامل اصلی پیری زودرس پوست دانست. البته عوامل و دلایل بی شماری در این امر دخیل هستند ولی آلودگی هایی که از خودروها و کارخانه ها ایجاد می کنند می تواند یکی از مهمترین دلایل باشند.

پوست انسان به علت اینکه یکی از نیازهای اساسی آن وجود اکسیژن برای آن ضروری است، به همین علت اگر این عنصر حیاتی به نوعی کم شود، می تواند به کیفیت پوست آسیب جدی برساند.

انسان ها برای از بین بردن اثرات منفی این آلودگی ها به فکر ساخت دستگاه های جوانسازی پوست افتادند تا بتوانند تا حدودی این نواقص ایجاد شده در پوست را جبران نمایند.

از جمله این دستگاه ها می توان به دستگاه میکرودرم خانگی بیوتی اسکین اشاره نمود که می تواند گامی موثر برای برطرف نمودن چین و چروک صورت و جوانسازی پوست اتفاق بیافتد.

از مهمترین عوامل طبیعی و محیطی و اکتسابی که می تواند به پوست ما آسیب جدی بزند عباتست از :

1- آلودگی هوا

2- تغذیه نامناسب

3- عامل وراثت

4- عوارض ناشی از جوش و آکنه

5- کمبود بعضی از ویتامین ها

6- اشعه مستقیم خورشید

7- پوست های خشک که از کرم های مرطوب کننده برای رفع خشکی برای آن ها استفاده نمی شود

8- عدم رعایت بهداشت فردی و استحمام

9- استفاده از آرایش های غلیظ و مواد غیر استاندارد برای زیبا سازی پوست

10- عدم استفاده از دستگاه لیزر مو و پوست برای برطرف نمودن ضایعات پوستی

میکرودرم خانگی بیوتی اسکین

چه راه هایی برای درست استفاده کردن از میکرودرم خانگی بیوتی اسکین می باشد؟

راه های درست استفاده کردن از دستگاه میکرودرم خانگی بیوتی اسکین این است که موهای زائد را در ابتدا باید به خوبی تراشید تا دستگاه بتواند بدون هییچ گونه مزاحمتی و یا کشیده شدن مو و یا آزار، کار خود را به خوبی شروع کند.

بیشتر
استفاده از دستگاه آر اف فرکشنال بهتر است یا بوتاکس، کدام را انتخاب کنیم؟ بهترین گزینه لیفت پوست چیست؟

این دستگاه به علت داشتن سیستم مکش و وکیوم حتماً باید سطح پوست صاف و عاری از مو باشد و شیو کردن موهای آن قسمت ار بدن که قرار است از این دستگاه بر روی آن استفاده شود لازم می باشد. برای از بین بردن موهای زائد بدن می توان از پرفروش ترین دستگاه لیزر مو زائد بدن استفاده نمود و در این کار تسریع نمود.

در مرحله بعد، گذاشتن این دستگاه بر روی پوست و روشت کردن دستگاه و نگه داشتن داشتن نوک این دستگاه به مدت پنج ثانیه و جدا کردن از پوست از ملزومات شروع کار با این دستگاه می باشد.

مشخصات دستگاه میکرودرم خانگی بیوتی اسکین چیست؟

این دستگاه که به دستگاه خانگی معروف است از چهر هندپیس مختلف برای قسمت های مختلف بدن استفاده می کند. این دستگاه که سبک و به راحتی قابل حمل است از یک باطری 1000 میلی آمپر سود می برد و از طریق یک کابل دارای ترانس قابل شارژ است و می توان به صورت بدون وصل مستقیم به برق نیز از این دستگاه به راحتی سود برد.

این دستگاه از یک دکمه پاور خاموش و روشن استفاده می کند که قابلیت تنظیم در شدت کم و زیاد برای مکش پوست مورد استفاده قرار می گیرد. قابلیت شدت این دستگاه در پنج حالت قابل برنامه دهی است و از چهار هندپیس مختلف می توان این شدت ها را به پوست منتقل نمود.

از این دستگاه می توان با استفاده از تنظیماتی که برخوردار است و بر روی دستگاه با استفاده از دکمه تنظیمات قابل دیده شدن و استفاده است می توان منافذ بسته پوست که با چربی ها بسته شده اند را در حد قابل قبولی باز نمود.

بیشتر
بهترین دستگاه لیزر برای پوست سفید کدام است؟ | مزایا و معایب

میکرودرم خانگی بیوتی اسکین

انواع سری دستگاه میکرودرم خانگی بیوتی اسکین کدامند؟

این دستگاه از چهار سری متفاوت استفاده می کند و هر کدام خاصیت و کاربرد مخصوص به خود را دارند و برای مکانی خاص از بدن مورد استفاده خوبی قرار می گیرند.

سری بیضی شکل

این سری که شکل خاص و بیضی شکلی دارای برای قسمتی از صورت مثل پیشانی و خط لبخند و نواحی اطراف بینی مورد استفاده خاص قرار می گیرد. این هندپیس ابزاری خیلی خوب و قابل استفاده برای این نقاط از صورت می باشند و می توان به شکلی راحت و قابل قبولی برای این نقاط از صورت مورد استفاده قرار داد.

میکرودرم خانگی بیوتی اسکین

سری صاف

سری صاف در دستگاه میکرودرم خانگی بیوتی اسکین مورد استفاده خیلی زیاد قرار می گیرد و به علت داشتن سطحی سیقلی و صاف مورد استفاده در قسمت های صاف پوست قرار می گیرد. این قسمت از پوست می تواند دارای برجستگی هایی از نوع جوش و یا چربی باشد که با استفاده از این سری می توان نسبت به تخلیه کردن آن ها اقدام خوبی انجام داد.

فواید استفاده از دستگاه میکرودرم خانگی بیوتی اسکین چیست؟

از جمله فواید استفاده از دستگاه میکرودرم خانگی بیوتی اسکین می توان به صافی پوست و یکنواختی آن و رفع جای جوش و آکنه و همچنین سفت شدن پوست و رفع چین و چروک پوست صورت و در مواردی در ازبین روفتن زخم ها و اسکارهای پوست صورت اشاره نمود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا