فروشگاه لیزر

درمان جای بخیه با لیزر | درمان جای زخم با لیزر | محاسن و معایب استفاده از لیزر برای درمان بخیه

Rate this post

درمان جای بخیه با لیزر

درمان جای بخیه با لیزر یکی از روش هایی است که در رفع اثر و جای بخیه که به صورت گوشت اضافی درآمده است، می تواند موثر باشد و با استفاده از لیزر قابل ترمیم است. این درمان یکی از روش های جدید و نوینی است که توانسته است رضایت استفاده کنندگان را بدست آورد.

درمان جای بخیه با لیزر که از طریق گرمایی که به محل بخیه و یا جای زخم  از طریق لیزر می رسد، باعث افزایش تحریک در آن ناحیه شده و با استفاده از خونرسانی و گردش خون زیادی که در این قسمت انجام می شود، باعث کلاژن سازی و ترمیم پوست می گردد.

لیزرها به طور کلی باعث از بین رفتن چین و چروک ها و یا ترمیم زخم ها و رفع جای بخیه و آکنه ها و اسکار ها می شوند. دستگاه های لیزر که از فناوری پیشرفته و به روزی که استفاده می کنند می توانند هر جای زخم و یا هر جای بخیه ای را که گوشت اضافی آورده و یا اثری از بخیه بر جای مانده باشد را به خوبی درمان نماید.

درمان جای بخیه با لیزر

آیا به جای زخم ها را نیز می توان با لیزر درمن نمود؟

با استفاده از دستگاه لیزر، جای زخم ها حتی زخم های عمیق را می توان به خوبی درمان نمود و از اثرات نازیبای آن کاست. دستگاه های لیزر که انواع مختلفی دارند، مثل دستگاه لیزر تیتانیوم ، می توان با کمترین مراجعه ( در کمتر از سه الی چهار جلسه) نسبت به رفع جای زخم ها اقدام موثری نمود.

بیشتر
آشنایی با دستگاه لیزر اربیوم | معایب، محاسن، ویژگی ها و قیمت

زخم هایی که از طریق تصادفات و یا زد و خوردها و یا حوادثی نظیر پرت شدن از بلندی و یا برخود اجسام تیز و برنده و یا هر زخمی که به هر دلیلی که ایجاد شده باشد، می توان با دستگاه های لیزر، آن را برطرف نمود.

این دستگاه ها که برای درمان جای بخیه با لیزر و یا زخم ها، دارای برنامه خاصی می باشند و با پرتو درمانی از طریق این دستگاه ها می توان نتایج قابل قبولی را دریافت نمود.

برای درمان جای بخیه با لیزر بیشتر از چه دستگاه لیزری استفاده می شود؟

برای درمان جای زخم با لیزر از اکثر دستگاه های لیزر موجود در بازار می توان استفاده نمود ولی به صورت تخصصی بیشتر از دستگاه لیزر RF فرکشنال که می تواند حرارت مستقیم خود را بر لایه های زیرین پوست انتقال دهد به عنوان دستگاهی تخصصی در زمینه درمان جای بخیه با لیزر می تواند اثر گذاری ماندگاری داشته باشد.

با استفاده از این دستگاه می توان در کمتر از یک هفته و تنها در چهار جلسه نسبت به رفع جای بخیه بر روی پوست خوشبین بود و فرایند ترمیم به سرعت با استفاده از این دستگاه لیزر به خوبی انجام شود.

دستگاه لیزر فرکشنال CO2 نیز یکی دیگر از دستگاه هایی است در ترمیم و درمان جای بخیه با لیزر می تواند تاثیر گذاری خوبی داشته باشد. این دستگاه با تزریق CO2 به مرکز و لایه درونی پوست باعث شکل گیری و ترمیم پوست با استفاده از تحریک و کلاژن سازی می شود.

بیشتر
شیو کردن موها قبل از لیزر چرا باید انجام شود؟ | 5 دلیل مهم

درمان جای بخیه با لیزر

محاسن درمان جای بخیه با لیزر با استفاده از دستگاه های لیزر

از جمله محاسنی که برای درمان و از بین رفتن جای بخیه با استفاده از دستگاه لیزر می توان مشاهده کرد این است که در زمان محدود و کم می توان شاهد بهبودی و رفع اثر بخیه بود. از دیگر موارد محاسن به کیفیت کار و قیمت مناسبی که برای این کار نیاز است می توان اشاره نمود.

در این روش از رفع بخیه می توان برگشت ناپذیر بودن درمان را به خوبی دید و درمانی است عمری و برای همیشه که می تواند اثرات بد و غیر متعارف بخیه را به خوبی از بین برد و برگشت ناپذیر بودن آن از مهمترین محاسن در این روش می باشد.

معایب درمان جای بخیه با لیزر چیست؟

استفاده از دستگاه لیزر مو زائد  برای درمان جای بخیه هیچ گونه عوارض و یا معایبی ندارد و تاکنون جایی به ثبت نرسیده است. در روش لیزر درمانی که به صورت سریع و در کمتر یک ساعت در هر جلسه بر روی جای بخیه و یا جای زخم ها تابانیده می شود، می توان اثرات بهبودی را بعد از سه الی پنج روز به خوبی مشاهده نمود.

در این روش هیچ گونه خطر و یا عوارض جانبی مشاهده نشده و غیر تهاجمی می باشد. لیزر درمانی برای بهبودی جای بخیه نیاز به صبر و حوصله و انتخاب بهترین دستگاه های لیزر و پزشک خوب می باشد که انتخاب پزشک یکی از مواردی است که می تواند آسیب ها یی که بر اثر بی تجربه بودن اپراتور باشد را به حداقل برساند.

شاید در بخی موارد عوارضی از قبیل قرمز شدن پوست و یا سوزش کم و حساسیت و احساس خارش در محل لیزر ایجاد شود. این موارد خیلی کم اهمیت است و در حد معایب نیست و می توان به عنوان عوارض یک روزه از آن یاد کرد که بعد از یک روز این موارد نیز از بین می روند.

بیشتر
خرید و فروش دستگاه لیزر الکساندرایت اقساطی 2024 | تکنو بیوتی

برای خرید دستگاه لیزر مو زائد  می توانید به مراکز فروش دستگاه لیزر مو مراجعه و از قیمت های استثنایی آن بهره مند شوید.

درمان جای بخیه با لیزر

مراقبت از جای لیزر برای درمان و رفع بخیه چند روز است؟

مراقبت هایی که بعد از لیزر درمانی و جایی از بدن که درمان جای بخیه با لیزر در آن انجام شده است کمتر از ده روز زمان نیاز است تا تمامی حساسیت ها و موارد ایمنی به حداقل برسد. در قسمت هایی که لیزر انجام شده است باید حتماً از نور مستقیم آفتاب مصون گردد.

از دیگر موارد این که از مواد آرایشی بر روی قسمت های لیزر شده باید پرهیز گردد و در نهایت از حمام رفتن تا سه روز برای افرادی که لیزر درمانی برای از بین رفتن جای زخم استفاده نموده اند باید خودداری گردد.

چه افرادی نباید برای درمان جای بخیه با لیزر از این روش استفاده نمایند؟

افرادی که دچار سرطان هستند و یا افرادی که دارای بیماری های زمینه ای مثل بیماری های قند و یا بیماری های قلبی عروقی و یا زنان باردار و کسانی که مشکلات و بیماری های پوستی دارند نباید از لیزر برای درمان جای بخیه خود استفاده نمایند و در این خصوص منع شده اند.

بیماران صعب العلاج و کسانی که سابقه بیماری تومور و یا بیماری کلیوی دارند نیز نمی توانند ار این روش استفاده نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا