فروشگاه لیزر

استفاده از دستگاه آر اف فرکشنال بهتر است یا بوتاکس، کدام را انتخاب کنیم؟ بهترین گزینه لیفت پوست چیست؟

Rate this post

استفاده از دستگاه آر اف فرکشنال بهتر است یا بوتاکس، کدام را انتخاب کنیم؟

استفاده از دستگاه آر اف فرکشنال بهتر است یا بوتاکس، کدام را انتخاب کنیم؟ بهترین گزینه لیفت پوست چیست؟ یکی از راه های لیفت و جوانسازی پوست استفاده از دستگاه آر اف فرکشنال می باشد. این دستگاه از نوع بهترین روش ها برای جوانسازی پوست می باشد.

خیلی از افراد این سوال برایشان پیش می آید که دستگاه آر اف فرکشنال بهتر است یا بوتاکس، که در جواب باید به این عزیزان بگوییم که دستگاه آر اف فرکشنال بهترین گزینه برای جوانسازی برای پوست می باشد.

بوتاکس نیز یکی از روش های لیفت پوست است که می توان با استفاده از ژل های مخصوص و با استفاده از سرنگ در زیر پوست تزریق نمود. پیشنهاد ما به شما این است که هیچوقت یک جسم و یا ماده خارجی را در زیر پوست خود تزریق نکنید، حال انتخاب با شماست.

وجود ژل های بوتاکس در زیر پوست می تواند با گذشت زمان مشکلات عدیده ای را برای شما بوجود آورد. این پیشنهاد ما یک دلایل خاصی دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

ژل هایی که برای لیفت پوست استفاده می شود با توجه به سودجویانی که امروزه در هر زمینه فعال هستند در این زمینه نیز می توانند مواد فیک به شما بفروشند و نمی توان اعتماد کامل بر این که این مواد قاچاق نباشند و از ژل های استاندار که مورد تایید وزارت بهداشت است مورد استفاده قرار می گیرد.

در ثانی هیچ عقل سلیمی یک مواد خارجی که با بدن انسان ها همخوانی خوبی ندارد هیچ وقت به بدن خود تزریق نمی کند.

استفاده از دستگاه آر اف فرکشنال بهتر است یا بوتاکس، کدام را انتخاب کنیم؟ بهترین گزینه لیفت پوست چیست؟

ویژگی های لیفت پوست با دستگاه آر اف فرکشنال چگونه است؟

لیفت و جوانسازی پوست با استفاده از دستگاه آر اف فرکشنال که با استفاده از سوزن های ظریفی که در نوک هندپیس های این دستگاه نصب است انجام می شود. این سوزن ها با نفوذ میلی متری که در پوست صورت می گیرد انرژی امواج رادیویی این دستگاه را به قسمت های مورد هدف ارسال و در آن جا تبدیل به گرما می شود.

بیشتر
روش های رفع موهای زائد برای آقایان | رفع موهای زائد در آقایان چگونه است؟و بهترین روش چیست؟

گرما حاصل از این امواج می تواند چربی های اضافی را حذف و در زیر پوست کلاژن سازی برای لیفت و جوانسازی اتفاق بیفتد. حال اگر کسی بپرسد که دستگاه آر اف فرکشنال بهتر است یا بوتاکس، بی شک در جواب خواهیم گفت که آر اف فرکشنال بهترین گزینه برای لیفت پوست می باشد.

ویژگی های لیفت و جوانسازی با استفاده از روش بوتاکس

یکی از روش های قدیمی و  ریسکی استفاده از بوتاکس می باشد. این روش که در زمان های دور خیلی باب بود و هم اکنون نیز استفاده می شود از ژل های مخصوص برای ترریق با سرنگ به زیر پوست انجام می شود.

استفاده از روش بوتاکس به علت این که ژل های تقلبی در بازار وجود دارد و تشخیص اصل و اورجینال این گونه گونه ژل ها با نمونه فیک آن خیلی سخت می باشد، به همین علت استفاده از روش بوتاکس به نظر ریسک است و قابل اطمینان نیست.

استفاده از دستگاه آراف فرکشنال بهتر است یا بوتاکس، شاید این سوال شما هم باشد که به طور کامل به این سوال جواب دادیم. ولی شاید کسانی باشند که روش بوتاکس را به روش فرکشنال ترجیح بدهند و از روش بوتاکس استقبال بکنند.

در روش بوتاکس می توان در یک جلسه تزریقی که مد نظر است انجام داد و این تزریق هر شش ماه یکبار باید تکرار شود ولی در روش فرکشنال شاید در دو تا چهار جلسه نیاز باشد که به نتیجه دلخواه رسید.

استفاده از دستگاه آر اف فرکشنال بهتر است یا بوتاکس، کدام را انتخاب کنیم؟ بهترین گزینه لیفت پوست چیست؟

مقایسه بین استفاده از دستگاه آر اف فرکشنال بهتر است یا بوتاکس ، کدام روش بهتر است؟

خیلی از افراد هستند که هنوز طرفدار بوتاکس هستند و این روش را می پسندند و چون روش قدیمی نیز می باشد و زودتر نیز به نتیجه می رسد(در هر شش ماه یک جلسه) روش بوتاکس را ترجیح می دهند ولی خیلی ها نیز طرفدار استفاده از روش آر اف فرکشنال هستند.

بیشتر
راهنمای لیزر جهت حذف موهای زائد بدن و چگونگی استفاده، مراحل و روش های صحیح و بی ضرر

مقایسه ای می توان بین روش بوتاکس و آر اف فرکشنال انجام داد این است که در بوتاکس از یک ماده خارجی استفاده می شود و در زیر پوست تزریق می شود ولی در روش فرکشنال با ایجاد تحریک و القاء امواج و تبدیل آن به گرما بدن وادار به ساخت کلاژن و لیفت پوست می شود. به نظر می رسد روش فرکشنال طبیعی تر و مورد پسندتر باشد.

روش فرکشنال بدون خطر و بی عارضه است در حالی که استفاده از بوتاکس می تواند برای افراد ایجاد مزاحمت و یا دردسر کند. برای ماندگاری در روش بوتاکس هر شش ماه یکبار باید برای انجام بوتاکس مراجعه شود ولی در روش فرکشنال طی حداکثر چهار جلسه برای یک دوره دو تا سه ساله کفایت می کند.

عملکرد بوتاکس چیست و کارکردش در زیر پوست چگونه است؟

بوتاکس نوعی ماده شیمیایی است که اکثر شرکت های تولید کننده این ماده به توانمندی خوبی در این زمینه رسیده اند و توانسته اند ماده ای تولید کنند که به جوانسازی پوست کمک نماید. ولی در استفاده از آن کمکی شک و تردید وجود دارد. در واقع بوتاکس را می توان به نوعی سم تشبیه کرد که بر روی اعصاب قسمت های مورد استفاده در پوست تاثیر می گذارد و بوتاکس باعث فلج عصب صورت می گردد.

در حقیقت وقتی هر قسمت از بدن عصب خود را از دست بدهد بی حرکت می ماند و به حالت سکون برمی گردد. استفاده از بوتاکس به نوعی پاک کردن صورت مسئله است و به نوعی می توان گفت که درمان محسوب نمی شود. زیرا با از بین رفتن اثر بوتاکس سیستم عصب آن ناحیه دوباره فعال شده و چین و چروک ها سر جای اول خود بازمی گردند.

بیشتر
اطلاعاتی در خصوص عملکرد انواع دیوایس لیزر جهت حذف مو و خصوصیات و ویژگی مورد انتظار

به این نقطه که در مورد بوتاکس می رسیم دیگر کسی نمی پرسد که دستگاه آر اف فرکشنال بهتر است یا بوتاکس ، شاید برای شما هم جا افتاده باشد که دستگاه آر اف فرکشنال بهتر است یا بوتاکس، ما که متوجه شدیم ولی شما را نمیدانیم.

استفاده از دستگاه آر اف فرکشنال بهتر است یا بوتاکس، کدام را انتخاب کنیم؟ بهترین گزینه لیفت پوست چیست؟

سخن آخر

در پایان یادآور می شویم که با استفاده از روش دستگاه فرکشنال آرامش همراه با لیفت و زیبایی پوست، حداکثر تا چهار جلسه به مدت یک هفته به نتایج قابل قبول و مورد نظر دست خواهیم یافت.ولی اگر کسی می خواهد از روش بوتاکس استفاده کند این روش را باید هر شش ماه یکبار استفاده نماید تا اثرات آن از بین نرود.

اثرات روش بوتاکس اگر از بین برود تمامی نتایج حاصله به باد خواهد رفت و به سر جای اول خود بازخواهیم گشت. کسانی که نیازمند به مشورت و یا درخواست اطلاعات در خصوص دستگاه آر اف فرکشنال یا خرید دستگاه لیزر مو دیگری هستید و یا قیمت دستگاه لیزر پلاتینیوم را می خواهید بدانید، می توانید با قسمت تماس با ما در سایت ما مراجعه و سولات خود را از کارشناسان ما بپرسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا