فروشگاه لیزر

دستگاه لیزر الکساندرایت چیست و چگونه کار می کند؟و چه قابلیت و اثراتی در انواع پوست و مو دارد

Rate this post

دستگاه لیزر الکساندرایت چیست و چگونه کار می کند؟

دستگاه لیزر الکساندرایت چیست و چگونه کار می کند؟و چه قابلیت و اثراتی در انواع پوست و مو دارد.با پیشرفت تکنولوژی و ورود دستگاه لیزر مو الکساندرایت دیگر دغدغه ی حذف موهای زائد را نخواهید داشت. فناوری الکساندرایت که امروزه در سراسر جهان به عنوان شناخته شده ترین فناوری برای رفع موهای زائد از آن نام برده می شود در انواع مختلف با قدرت ها و کارایی های مختلفی در بازار وجود دارد.

ورود این تکنیک امید افرادی که از روش های سنتی حذف موهای زائد استفاده می کردند را بیشتر کرد. چون تنها راهی که شما بدون درنگ می توانید انتخاب کنید و برای همیشه از شر موهای زائد خلاص شوید، لیزر است.

دستگاه لیزر الکساندرایت چیست و چگونه کار می کند؟

دستگاه لیزر الکساندرایت

یکی از دستگاه قدرتمند و شناخته شده ای که امروزه ترجیح بیشتر کلینیک های زیبایی می باشد، دستگاه لیزر الکساندرایت می باشد. این دستگاه توسط کمپانی سایناشور تایید شده است. دستگاه الکس و عملکرد آن توسط افراد زیادی در شبکه های اجتماعی تایید شده است.

در این دستگاه طول موجی برابر با ۷۰۰ تا ۸۱۰ نانومتر گنجانده شده است. طول موج های کمتر برای پوست های روشن تر و طول موج های بالا برای پوست های تیره‌تر استفاده می شود. معمولا طول موج ۸۱۰ دستگاه الکساندرایت نفوذ عمیق تری دارد و می تواند فولیکول های مو را در عمیق ترین قسمت بدن انجام داد.

به طور کلی طبق نتایج بدست آمده از نتیجه این لیزر، بیشتر افرادی که رنگ پوست روشنی دارند نتیجه بهتری از این لیزر دریافت کرده اند و عملا بر روی پوست های بسیار تیره تاثیر نخواهد داشت.البته امروزه نسخه های جدید این دستگاه قابلیت خنک کنندگی دارند و این قابلیت باعث شده است تا بر روی پوست های متوسط رو به تیره هم تاثیر مثبت داشته باشد.

بیشتر
سرطان زا بودن لیزر موهای زائد یک باور غلط | تکنو بیوتی لیزر

منبع نوری در این لیزر ، کریستال الکساندرایت می باشد که با تابیدن بر روی محل مورد نظر باعث از بین رفتن موهای آن ناحیه خواهد شد. طول درمان کوتاه و اثربخش، سرعت بالای لیزر، عملکرد ساده و …. همگی از مزایای برتر این دستگاه می باشد .

اما در این بین عملکرد الکساندرایت تنها به رفع موهای زائد خلاصه نمی شود و این دستگاه با توانایی مختلف قابلیت درمان واریس؛ درمان رگ های عنکبوتی، درمان لکه های ماه گرفتگی، پاک کردن تاتو و امکان حذف لکه های ناشی از پیری عرضه شده است.

برای دستگاه لیزر الکساندرایت عوارض چندانی ثبت نشده است و عوارض شایعی از قبیل قرمزی مختصر، حساسیت پوستی، التهاب و درد در محل لیزر گزارش شده است که پس از چند روز کاملا رفع می شود.

نحوه عملکرد دستگاه الکساندرایت

به طور کلی تمام دستگاه های لیزر موهای زائد با هدف نابودی فولیکول مو و جلوگیری از رشد مجدد آن ساخته شده اند. برخی از این دستگاه ها عملکرد موفقیت آمیزی داشته اند و برخی دیگر هیچ بازدهی مثبتی نداشته اند.

در بین تمامی دستگاه ها، لیزر الکساندرایت یکی از شناخته شده ترین دستگاه های حال حاضر می باشد که با تاباندن طول موج مناسب به ناحیه هدف و ایجاد حرارت باعث حذف موهای زائد می شود. عملکرد این دستگاه با فرآیند فتوترمولیز است اما فتوترمولیز چیست؟ این فرآیند به معنی تاباندن اشعه نوری به قسمتی از بدن و ایجاد حرارت است.

در لیزر الکس بافت پوست هیچگونه آسیبی نمی بیند و تنها فولیکول های مو هدف لیزر هستند. پالس های نوری لیزر باعث هدف قرار دادن فولیکول مو از ریشه می شوند و سرعت رشد آن ها را متوقف میکنند بعد از چند دوره لیزر، رشد موها کاملا متوقف می شود.

بیشتر
آشنایی با مشخصات دیوایس لیزر مو جدید splendor x 2021 | لیزر مو جدید splendor x 2021

این دستگاه هم برای مردان و هم زنان با تیپ پوستی متفاوت کاربرد دارد و بهترین گزینه برای رفع موهای زائد تمام نواحی بدن از جمله خط ریش، خط گردن، سرشانه و بالای شکم، صورت، ساعد، بازو، پایین تنه، زیر بغل، ساق پا و ران، شکم و … می باشد.

داشتن طول موج متغیر بین ۷۰۰ تا ۸۱۰ امکان لیزر انواع موها بر روی پوست های مختلف را دارد و تنها موها هدف لیزر قرار می گیرند در نتیجه عوارض قابل توجهی نخواهد داشت.

مزایا و معایب استفاده از دستگاه الکساندرایت

آیا اطلاع از مزایا و معایب نگرش شما را در مورد روش انتخابی تحت تاثیر قرار می دهد؟

چقدر در مورد دستگاه انتخابی برای لیزر اطلاعات دارید و آیا برای انتخاب یک دستگاه دغدغه های تاثیر گذاری دارید؟

امروزه انتخاب یک دستگاه لیزر مناسب باید با توجه به پارامترهای مختلفی از قبیل سن، جنس، نوع پوست و مو، رنگ پوست و مو، شرایط محیطی و … باشد. پاسخ دهی به تمام سوالات بالا می تواند دید شما نسبت به کاری که انجام میدهید را واضح تر کند.

بیشتر افراد برای لیزر موهای زائد آگاهی خاصی در مورد دستگاه لیزر مو زائد و عملکرد آن ندارند. اما با توجه به هزینه بر بودن لیزر بهتر است که حتما قبل از انتخاب کلینیک مورد نظر اطلاعات جامعی از نحوه ی عملکرد دستگاه و نوع دستگاه کسب کنید.

قطعا تمام دستگاه ها یک سری مزایا و یک سری معایب دارند و شما برای اینکه معایب را کاهش دهید و تنها بر روی مزایای این دستگاه ها تمرکز کنید بهتر است در وهله ی اول این پارامترها را در انتخاب دستگاه لیزر لحاظ کنید تا بتوانید به مزایا دست پیدا کنید.

بیشتر
معرفی لیزر موهای زائد تریا مدل 4X (قیمت، ویژگی و مشخصات فنی)

دستگاه لیزر الکساندرایت چیست و چگونه کار می کند؟

به طور کی یکی از مزایای عمده دستگاه لیزر الکس قابلیت استفاده آن برای انواع طیف پوستی می باشد. این دستگاه قابلیت حذف موهای روشن و نازک را دارد و پرتوهای نور لیزر، هیچ آسیبی به سطح پوست نمی رسانند.

نفوذ لیزر در این دستگاه با توجه به طول موج دستگاه متفاوت است و در طول موج های کمتر نفوذ کمتر است و بیشتر برای پوست های روشن به کار گرفته می شود اما در طول موج های بالاتر نفوذ بیشتر است و بیشتر برای پوست های کمی تیره کاربرد دارد. این روش منحصر به فرد تنها در چند جلسه موهای زائد را ریشه کن می کند و شما برای همیشه پوستی عاری از موی زائد خواهید داشت.

از دستگاه لیزر الکس به عنوان بهترین درمان برای درمان پرمویی یا سندرم آمبراس یاد می شود‌.

اما در مورد عوارض این روش باید عنوان کنیم که این روش یک روش کم تهاجمی و در بیشتر موارد بدون هیچ گونه علائم و عوارضی است. اما گاها در یک کلینیک اپراتورها آموزش کافی در خصوص انتخاب طول موج مناسب با پوست بیمار ندارند و ممکن است فرد بعد از لیزر دچار تورم و التهاب پوست، ایجاد سوختگی؛ ایجاد لک، تغییر رنگ پوست و … شود.

نتیجه بخشی این روش بیشتر بر روی پوست های روشن با موهای ضخیم و سیاه می باشد و در برخی از مدل ها دستگاه کارایی خاصی برای پوست های تیره ندارد و همین ویژگی کارایی دستگاه را محدود می کند.

سخن پایانی

در پایان این مقاله برای اطلاعات از قیمت دستگاه الکساندرایت و یا خرید دستگاه لیزر تیتانیوم می توانید در قسمت تماس با ما در سایت از نقطه نظرات و قیمت های بروز این گونه دستگاه ها با خبر شوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا