فروشگاه لیزر

آموزش طریقه کار با دستگاه لاغری کویتیشن 6 کاره به همراه قیمت، کاربرد، مشخصات و ویژگی ها

Rate this post

آموزش طریقه کار با دستگاه لاغری کویتیشن 6 کاره به همراه قیمت، کاربرد، مشخصات و ویژگی ها

آموزش طریقه کار با دستگاه لاغری کویتیشن 6 کاره به همراه قیمت، کاربرد، مشخصات و ویژگی ها که می تواند هم برای استفاده کننده و هم برای خریدار این دستگاه مهم و جذاب باشد به صورت خلاصه بازگو خواهیم کرد.

این دستگاه به صورت تخصصی برای لاغر کردن بدن افرادی که دچار چربی اضافی در بدن هستند مورد استفاده قرار می گیرد.این دستگاه که از نوع جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه های لاغری می باشد به صورت خانگی و کلینیکی و یا سالنی به تولید رسیده است.

دستگاه لاغری کویتیشن 6 کاره

دستگاه لاغری کویتیشن چیست؟

با استفاده از این دستگاه از طریق امواج اولتراسونیک با فرکانس پایین و شدت بالا باعث لاغری می شود.امواح التراسونیک با ایجاد حباب هایی بین چربی های بدن و بزرگ شدن این حباب ها و ترکیدن آن مابین چرب های بدن باعث تخریب پوسته جربی ها شده و چربی از سلول چربی خارج و از طریق جریان خون و سیستم لنفاوی بدن دفع می گردد.

سیستم کارکرد دستگاه لاغری کویتیشن از لحاظ تخصصی در لاغری فرای دیگر دستگاه های لیزر همچون دستگاه لیزر تیتانیوم است. هر چند که در این دستگاه نیز این تکنولوژی وجود دارد، ولی دستگاه کویتیشن به صورت تخصصی در این زمینه فعال است.

با استفاده از این دستگاه در هر جلسه می توان از یک تا چهار سایز که به عبارتی به کم شدن دو تا هشت سانتیمتر از دور کمر می انجامد و روش مناسب و خوبی برای کم کردن وزن وسایز به صورت غیر تهاجمی و یا بدون درد و عوارض جانبی می باشد.

بیشتر
معرفی دستگاه هایفو اولترافورمر با 6 فواید برای پوست + قیمت

آموزش و طریقه استفاده از دستگاه لاغری کویتیشن 6 کاره خانگی

استفاده از این دستگاه به صورت هم زمان شش کار و یا روش برای ما برای لاغری و لیفت پوست انجام می دهد.این وسیله را می توان به عنوان کامل ترین دستگاه لاغری در نوع خود دانست.

ما در اینجا آموزش استفاده از این دستگاه را به صورت مختصر و مفید شرح خواهیم داد. بر روی هندپیدپیس این دستگاه از شش دکمه برای استفاده جهت روش های مختلف نصب شده است.

طریقه استفاده

دکمه اول که جدای از دیگر دکمه ها و در قسمت بالای همه ی دکمه های دیگر و با فاصله قرار داد و به صورت دایره ای شکل است دکمه پاور و یا همان روشن و خاموش کردن دستگاه می باشد.

دکمه اول کاربردی که با حروف انگلیسی EMS مشخص شده است برای تحریک الکتریکی عضلانی بدن مورد استفاده قرار می گیرد و با فشار دادن این دکمه و گذاشتن سر هندپیس بر روی قسمت های مورد نظر می توانیم عملکرد کاستن از وزن و ساختن عضله را به کار بگیریم.

دکمه بعدی یعنی دوم که با حروف اختصاری LED مشخص شده است و به ال ای دی تاپی معروف است که با زدن بر روی این دکمه می توان ال ای دی های آبی و قرمز این دستگاه را فعال کرد که رنگ آبی برای از بین بردن چربی های اضافی بدن کاربرد دارد و ال ای دی های قرمز نیز برای افزایش سرعت جریان خون و کلاژن سازی مورد استفاده قرار می گیرد.

دکمه های بعدی یعنی دکمه سوم و چهارم که به دکمه یون تراپی معروف است، تشکیل شده است از سیستم آنیوم و کاتیون که با استفاده از این دکمه و روشن نمودن این سیستم انرژی یون درمانی بر روی بدن زیباجو آغاز و با کشیدن هندپیس ها بر روی جاهای مورد نظر فعالیت کلاژن سازی و لیفت و جوانسازی آغاز و انجام می گردد.

بیشتر
نکات مهم درباره فواید درمان با لیزر | درمان با لیزر چه فایده هایی دارد | مزایای لیزر درمانی و اثر آن

دکمه پنج و آخر نیز مربوط می شود به سیستم اولتراسونیک که با لرزش بر روی پوست بدن و حرکت در آوردن چربی های زیر پوست، باعث جذب چربی ها و شکستگی ساختار آن ها و در نتیجه دفع آن از بدن می شود و لاغری صورت می پذیرد.این قسمت در زیر مجموعه خود نیز به سه بخش (HIGH ، LOW ، MEDIUM) قابل تنظیم است و هر بنا به تشخیص اپراتور شدت انرژی وارده زیاد، متوسط و کم می شود.

دکمه هایی هم در کنار هندپیس ایین دستگاه قرار دارد مربوط می شود به دکمه EMS دستگاه در قسمت بالا که از دکمه اول نام بردیم برای تنظیم و کارکرد این دکمه بر روی مود یک و دوم آن برای ماساژ دادن و مود سه و چهار و پنج نیز برای چربی سوزی و از بردن جربی ها به صورت حرکت ریلی بر روی این دکمه ها، می توان از آن استفاده بهینه نمود.

دکمه ای دیگر نیز در قسمت جپ دستگاه وجود دارد(هنگام گرفتن هندپیس دستگاه روبروی خود سمت چپ دستگاه قرار دارد) که برای استفاده از تنس ها (پدها) و یا استفاده از دستکش ها که شکل تنس و دستکش بر روی دستگاه مشخص است، قابل تنظیم بوده و مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه لاغری کویتیشن 6 کاره

کاربردهای دستگاه لاغری کویتیشن 6 کاره

از کاربردهای دستگاه لاغری کویتیشن 6 کاره می توان برای لاغر کردن موضعی بدن و رفع کردن سلولیت است. آن جاهایی که چربی رسوب کرده و تجمع دارند مانند پهلوها و یا شکم و ران ها و پشت بازوها که بیشترین قسمت ها مستعد جمع شدن چربی ها می باشند مورد هدف و استفاده و لاغری و همچنین برای جوانسازی پوست صورت و یا بین دو ابرو و پیشانی کاربرد فراوانی دارد.

بیشتر
هایفوتراپی شکم چیست؟ (هزینه، 5 مورد از عوارض و مزایای آن)

مشخصات دستگاه لاغری کویتیشن 6 کاره

از مشخصات لاغری کویتیشن 6 کاره می توان به دارا پودن پنج هندپیس متفاوت که کارایی محتص به خود را دارند می توان نام برد.طول موج امواج این دستگاه از 650 تا 750 نانومتر می باشد.خروجی اولتراسوند این دستگاه 40 KHZ است.RF  این دستگاه 3HMZ می باشد.این دستگاه از گواهینامه ها و استانداردهای Medical CE و Normal CE اروپا استفاده می کند و ساخت کشور چین می باشد.

این دستگاه از 8 عد پد لیزر نیز سود می برد.

دستگاه لاغری کویتیشن 6 کاره

ویژگی های دستگاه لاغری کویتیشن 6 کاره

افزایش کلاژن سازی در زیر پوست و بدن که باعث افزایش جریان خون و در ادمه سفت شدن پوست می گردد.کاهش چربی های موضعی زیر پوست که فقط جربی ها از بین می رود کاری به دیگر قسمت های بدن ندارد.کم کردن منافذ پوست و جواب دهی زود هنگام و فقط در یک جلسه از ویژگی های مهم این دستگاه می باشد.روشن سازی پوست و استفاده از هندپیس های متفاوت برای قسمت های مختلف بدن.

سخن آخر

در پایان این مقاله که امیدواریم مورد استفاده حداکثری شما واقع شده باشد گفتیم که این دستگاه بهترین و کاملترین دستگاه در نوع خود برای لاغر کردن قسمت هایی که چربی رسوب کردن و تجمع دارند و به اصطلاح رفع چربی های موضع ای بدن می باشد.

استفاده از این دستگاه که غیر تهاجمی و بی ضرر است را می توانید از شرکت های تولید کننده دستگاه لیزر مو نیز بخواهید و در دست استفاده کردن و یا آموزش استفاده و یا راه اندازی این دستگاه و یا دستگاه های مشابه می توانند کمک موثری به شما بنمایند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا