فروشگاه لیزر

دستگاه دایود لیزر بهترین دستگاه لیزر برای پوست ایرانی | بهترین دستگاه لیزر برای پوست ایرانی ها

Rate this post

دستگاه دایود لیزر بهترین دستگاه لیزر برای پوست ایرانی

دستگاه دایود لیزر بهترین دستگاه لیزر برای پوست ایرانی در خصوص شیوه عملکرد دستگاه لیزر دایود چه می دانید؟ در چند سال اخیر شاهد افزایش تمایل افراد به استفاده از لیزر موهای زائد بوده ایم.

گرایش به انجام تکنیک لیزر در بین زنان و مردان ایرانی روز به روز در حال افزایش است. افرادی که قصد انجام این تکنیک را دارند اطلاعات زیادی قبل از انجام لیزر کسب می کنند. ممکن است افرادی که اطلاعات درستی از انجام لیزر نداشته باشند همچنان درگیر باورهای غلط گذشته باشند.

اما خارج از هر بحث دیگری تکنیک لیزر موهای زائد که امروزه در تمام جهان سر و صدای زیادی به پا کرده است یکی از برترین فناوری های روز دنیا برای حذف موهای زائد و جوانسازی پوست و حذف بعضی از ضایعات پوستی می باشد.

در مبحث لیزر آنچه بیش از هر چیزی اهمیت دارد رنگ پوست است. در واقع رنگ پوست تعیین کننده ی دستگاه لیزر می باشد.

به طور کلی در هر کشوری نژادهای مختلفی وجود دارند اما یک نژاد بر دیگری غالب است. مثلا در آفریقا که یک نژاد سیاه پوست است نژادهای دیگر کمتر دیده می شود و یا در کشورهای اروپایی مانند آلمان که بیشتر سفید پوست هستند نژادهای سیاه پوست و زرد پوست کمتر هستند.

در ایران هم بیشتر افراد با نژاد گندمی یا زرد پوست هستند اما از سایر نژادها هم وجود دارد. پس با این وجود اگر بخواهیم یک دستگاه لیزر مناسب را تهیه کنیم که تیپ های مختلف پوستی بتوانند از آن استفاده کنند، قطعا اولویت اصلی ما دستگاه لیزر دایود خواهد بود.

بیشتر
مزیت لیزر موهای زائد چیست؟ | فواید استفاده از لیزر موهای زائد چیست؟ | معایب و عوارض آن

دلایل مهم برای انتخاب دستگاه دایود لیزر برای پوست ایرانی

یکی از مهمترین دلایلی که باعث کاربردی شدن دستگاه لیزر دایود برای پوست افراد ایرانی شده است قطعا به روز بودن دستگاه و رفع محدودیت دستگاه های دیگر است.

این دستگاه برخلاف نمونه های قدیمی قادر به رفع تمامی موهای زائد می باشد و شما با هر نوع رنگ پوستی که باشید می توانید از این دستگاه استفاده کنید. در گذشته دستگاه های لیزر تنها بر روی پوست های روشن با موی ضخیم عملکرد مناسب داشتند اما فناوری دایود با طول موج بین ۷۵۵ تا ۸۱۰ قادر به لیزر انواع رنگ پوست های روشن تا تیره خواهد بود.

یکی دیگر از دلایل انتخاب این دستگاه کم خطر بودن و کاهش عوارض آن می باشد. بعد از لیزر با استفاده از دستگاه دایود فرد ممکن است دچار عوارض طبیعی از قبیل قرمزی و سوزش مختصری شود که معمولا ماندگار نیست و بعد از یک تا دو روز رفع می شود. وجود سیستم خنک کننده حین لیزر باعث کاهش چشمگیر عوارض شده است.

طول درمان با استفاده از لیزر دایود کوتاه است چون با هر بار لیزر حجم وسیعی از فولیکول های مو مورد هدف قرار می گیرند و از بین می روند و شما تنها با ۶ تا ۱۰ جلسه حدود ۸۰ درصد موهای زائد خود را از دست می دهید.

دستگاه دایود لیزر بهترین دستگاه لیزر برای پوست ایرانی

کاربرد دستگاه  دایود لیزر بر روی پوست ایرانی

در حقیقت دستگاه دایود لیزر بهترین دستگاه لیزر برای پوست ایرانی و یکی از کاربردی ترین و موثرترین دستگاه های حال حاضر در صنعت لیزر می باشد که قادر به حذف تمامی موهای زائد صورت و بدن است.

بیشتر
معرفی لیزر موهای زائد تریا مدل 4X (قیمت، ویژگی و مشخصات فنی)

حذف موهای صورت: به دلیل حساس بودن پوست صورت امکان انجام لیزر با دستگاه های مختلف وجود ندارد و باید از یک طول موج مناسب با پوست و موی صورت این کار را انجام داد.

لیزر دایود یکی از بهترین دستگاه ها برای از بین بردن موهای پشت لب فوقانی، اطراف ابروها، چانه، گردن، پشت سر و گردن و خط ریش در آقایان می باشد.

انتخاب لیزر برای صورت آقایان و خانم یکی از بهترین روش های رهایی از شیو کردن است. البته این روش بیشتر مناسب افرادی می باشد که پوست صورتی روشن با موهای ضخیم و سیاه باشند. در واقع لیزر برای افراد با موهای نازک و کرکی مناسب نمی باشد.

لیزر موهای بدن: هر قسمت از بدن دارای رنگ پوستی متفاوت است. برخی از نواحی بدن مانند پایین تنه و زیربغل دارای پوستی تیره تر نسبت به دست ها و پاها هستند که امکان لیزر با یک طول موج ثابت وجود ندارد.

برای قسمت هایی از پوست که رنگ تیره تر دارند باید از تکنولوژی یاگ با طول موج ۱۰۶۴ نانومتر استفاده شود و برای مناطق روشن تر طول موج ۸۱۰ با عمق نفوذ کمتر استفاده می شود.

معمولا لیزر دایود قادر به حذف موهای تمام نواحی بدن از جمله پاها، دست ها، شکم، کمر، پایین تنه، زیر بغل، خط پشت کمر، خط شکم و … در آقایان و خانم ها می باشد و تنها با چند دوره امکان حذف ۷۰ تا ۹۰ درصد موهای بدن وجود دارد.

دستگاه دایود لیزر بهترین دستگاه لیزر برای پوست ایرانی

بایدها و نبایدهای استفاده از دستگاه دایودبرای پوست ایرانی

  • برای از بین بردن دائمی موهای زائد با استفاده از دستگاه دایود لیزر بهترین دستگاه لیزر برای پوست ایرانی است مراقبت های قبل و بعد به درستی انجام شود تا لیزر نتیجه بخش و موثر واقع شود.
  • افرادی که قصد انجام لیزر دارند باید از آفتاب گرفتن و سولاریوم قبل و بعد از لیزر خودداری کنند.
  • در پوست های آفتاب سوخته انجام لیزر شدت سوختگی را بیشتر می کند و هیچ تاثیری بر روی موهای زائد نخواهد داشت.
  • اگر دچار اسکار و زخم باز هستید نباید از لیزر استفاده کنید چون باعث تشدید زخم خواهد شد.
  • قبل از انجام لیزر نباید از هیچ روش حذف موهای زائد از قبیل اسپری موبر، اپیلاسیون با موم، کرم های موبر و … استفاده کرده باشید تنها باید حدود ۲۴ ساعت قبل از لیزر پوست خود را شیو کرده باشید.
  • قبل از انجام لیزر بهتر است هیچ دارویی مصرف نکرده باشید بخصوص داروهای آسپرین و داروهای ضد التهابی ممکن است در عملکرد لیزر تاثیر منفی داشته باشند.
  • حتما بعد از انجام لیزر مراقبت های لازم تا بهبودی کامل را انجام دهید. اگر پوست شما خشک شده می توانید از ویتامین آ د برای رفع خشکی استفاده کنید. بهتر است برای جلوگیری از خشکی پوست از حمام رفتن بعد از لیزر خودداری کنید.
  • در گذشته باور غلطی مبنی بر اینکه انجام لیزر سرطان زا است و باعث ناباروری زنان می شود وجود داشت اما این باور با ورود فناوری های پیشرفته چون دایود منسوخ شد و امروزه تمام افراد در سنین مختلف موهای خود را لیزر می کنند و محدودیتی برای این کار وجود ندارد.
بیشتر
دستگاه لیزر الکساندرایت گرویتی پلاس | کاربرد، مشخصات و مزایا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا