فروشگاه لیزر

آشنایی با مشخصات دیوایس لیزر مو جدید splendor x 2021 | لیزر مو جدید splendor x 2021

Rate this post

آشنایی با مشخصات دیوایس لیزر حرفه ای مو جدید splendor x 2021

آشنایی با مشخصات دیوایس لیزر مو جدید splendor x 2021 .تعریف کلی از دستگاه لیزر مو جدید2021 splendor x دستگاه لیزر مو جدید splendor x توسط شرکت Lumenis طراحی و سپس به بازار عرضه شد. همچنین جزء اولین دستگاه هایی است که به سیستم BLEND مجهز می باشد که این تکنولوژی روشی سریع و عالی برای از بین بردن موهای زائد میباشد.

این دستگاه برای اولین در ماه اکتبر و همایش مختص به آمریکا به نمایش گذاشته شد. حال این دستگاه این قابلیت را دارد که دامنه ی وسیعی از موهای زائد مشتری را تحت پوشش خود قرار دهد.

البته به علت وجود تکنولوژی BLEND می توان به عنوان ترکیبی دو طرفه از این دستگاه نام برد که شامل لیزر Nd:YAG که با طول موجی حدود 1064 نانومتر است و همچنین لیزر الکساندرایت که طول موج این لیزر هم حدود 755 نانومتر می باشد.

آشنایی با مشخصات دستگاه لیزر مو جدید splendor x 2021

 

آشنایی با مشخصات دیوایس لیزر مو جدید splendor x 2021. این دستگاه دارای توان خروجی حدود 250 وات است که سرعت پوشش دهی آن بسیار بالا است و Spot size یا اندازه ی خروجی نسبت به دیگر دستگاه ها بزرگتر می باشد. همچنین Spot size این دستگاه به شکل مربع است و می تواند محدودیت را کم کرده و تضمین کند که تمام سطح پوست مشتری را تحت پوشش خود قرار دهد.

از دیگر مزایای اصلی این دستگاه وجود ساختار داخلی یا Piume Evacuator است که عمل لیزر را در محیطی کاملا امن و بدون ایجاد هیچ گونه دردی انجام می دهد.

البته انجام عمل لیزر از طریق این دستگاه نه تنها روی همه ی پوست ها جواب می دهد بلکه به علت مجهز بودن به تکنولوژی BLEND می توان درمان از طریق این دستگاه را برای هر نوع مو و فتوتیپی از پوست شخصی سازی کرد. زیرا با وجود دو نوع طول موج الکساندرایت وYAG میتوان دستگاه را مطابق نیاز مشتری تنظیم کرد.

بیشتر
اهمیت سیستم کولینگ در دستگاه لیزر چگونه است؟ و سیستم کولینگ چه تاثیری در دستگاه لیزر دارد؟

نوآوری به کار برده شده جهت رفع موهای زائد در این دستگاه و زمان طراحی و ساخت آن توجه اکثر مردم را به خود جلب کرده است. البته علت آن وجود ویژگی هایی مانند نفوذ زیاد پرتو لیزر در عمیق ترین قسمت پوست با بیشترین پوشش دهی و همچنین درمان امن و سریع، روی هر نوع فتوتیپ پوستی اعم از تیره تا برنزه و با هر ضخامت مویی و در هر فصل از سال جوابگو می باشد.

بنابراین طبق گفته ی مدیر عامل شرکت Lumenis هدف از طراحی و ساخت چنین دستگاهی با تکنولوژی بالا، برای افزایش اعتماد به نفس در بین مصرف کنندگان و مشتری است.

موارد استفاده از دیوایس لیزر حرفه ای مو جدید splendor x

آشنایی با مشخصات دیوایس لیزر مو جدید splendor x 2021 .به خاطر عملکرد بالا برای هر نوع فتوتیپی از پوست، چه تیره و چه برنزه به کار می رود. البته کارکرد این دستگاه علاوه بر تنوع ها پوستی برای انواع مو،چه ضخیم و یا باریک و کرکی هم عملکرد منحصر به فردی دارد. در زیر به چند کاربرد این دستگاه جهت رفع بیماریهای مختلف اشاره می شود.

دستگاه لیزر مو جدید splendor x برای انواع پوست و کاهش دائمی مو به کار می رود.

بیشتر
خرید و فروش دستگاه لیزر الکساندرایت اقساطی 2024 | تکنو بیوتی

برای درمان انواع زگیل ها به ویژه زگیل های پوستی و تناسلی به کار می رود.

چین و چروک های ناشی از افزایش سن روی پوست را درمان می کند.

افرادی که از قارچ های ناخنی رنج می برند و از دیگر درمان ها نتیجه ی نگرفته اند، با استفاده از این دستگاه می توانند بیماری خود را درمان کنند.

کسانی که دارای بیماریهای عروقی همچون عروق خوش خیم، تلانژکتازی، همانژیوم و آنزیوم هستند، برای رفع آن می توانند از این دستگاه لیزر استفاده کنند.

 

آشنایی با مشخصات دستگاه لیزر مو جدید splendor x 2021

دیوایس لیزر مو جدید splendor x برای چه قسمت های از بدن به کار می رود؟

دستگاه لیزر مو جدید splendor x برای رفع موهای زائد تمام قسمت های بدن به کار گرفته میشود، که رایج ترین قسمت های آن به شرح زیر می باشد.

دیوایس لیزر مو جدید splendor x- صورت

اکثر خانم ها روی صورت خود موهای زشت و ضخیمی دارند که از آن ها خجالت می کشند. حال اگر چیزی روی صورت شما وجود دارد و موجب آزار و اذیت شما میشود، راهکار حل این مسئله، بسیار آسان است. پس دست به کار شوید.

برای مثال لیزر برای رفع موهای زائد صورت یکی از این راه های آسان و سریع است که طول درمان 15 دقیقه می باشد. البته عمل لیزر باید به مدت 10 جلسه و فاصله ی هر جلسه تا جلسه ی بعدی 4 هفته طول کشد.حال برای جلوگیری از بازگشت موهای زائد و دستیابی به یک عملکرد مطلوب، هر ساله 1 الی 2 جلسه باید درمان نگهدارنده انجام گیرد.

دیوایس لیزرحرفه ای موجدید splendor x-زیر بغل

نقطه شروع عمل لیزر، معمولا زیر بغل است زیرا به لیزر خیلی سریع واکنش نشان می دهد و موهای این قسمت صاف، نرم و ابریشمی نیست. همچنین طول درمان لیزر زیر بغل 5 دقیقه است که در 10 جلسه مستمر و هر جلسه به فاصله ی 4 الی 6 هفته انجام می شود. البته مانند لیزر موهای صورت، لیزر موهای زیر بغل نیز در طول سال یکی الی دو بار جهت پیشگیری از برگشت موهای زائد تمدید شود.

بیشتر
تعمیرات تخصصی هندپیس لیزر در مراکز و نمایندگی های مجاز چگونه انجام می شود؟بعلاوه قیمت آن

دیوایس لیزر حرفه ای مو جدید splendor x-پایین تنه

اپیلاسیون یا اصلاح ناحیه ی پایین تنه دردناک است. خوشبختانه استفاده از دستگاه لیزر مو جدید splendor x راه حل مناسبی برای این مشکل می باشد. مدت زمان لازم برای لیزر ناحیه پایین تنه حدود 5 الی 15 ساعت است که در 10 جلسه مستمر و به فاصله ی زمانی 4 الی 6 هفته انجام می گیرد.

دیوایس لیزر حرفه ای مو جدید splendor x-دست

لیزر موهای کرکی روی دست نتیجه عکس دارد، یعنی هرچه مو کرکی تر باشد با انجام عمل لیزر ضخیم تر می شود. بنابراین موهای قسمت باز نباید لیزر شوند. حال اگر ناحیه پایین تر از بازوی شما موهای ضخیمی دارند قابل لیزر هستند. همچنین مدت زمان لازم برای رفع موهای زائد دست 15 دقیقه است که به 10 جلسه ی مستمر و به فاصله ی زمانی 4 الی 6 هفته نیاز دارد.

دیوایس لیزر حرفه ای مو جدید splendor x-پاها

آشنایی با مشخصات دیوایس لیزر مو جدید splendor x 2021 .شیو موهای زائد پا به وقت زیادی نیاز دارد که بعد از 1 الی 2 هفته دوباره رشد می کند و از نظر اقتصادی هم اصلا به صرفه نیست. حال استفاده از لیزر جهت رفع موهای زائد پا، انتخاب مناسبی است که به علت ضخیم بودن موها بهترین نتیجه را میدهد.

مدت زمان لازم جهت لیزر پاها 20 دقیقه است ولی برای ران و ساق 30 الی 45 دقیقه می باشد. همچنین در 10 جلسه ی متوالی با فاصله ی زمانی 4 الی 6 هفته انجام می گیرد.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا