فروشگاه لیزر

پارامترهای اصلی در خرید دیوایس لیزر جهت حذف مو زائد و تاثیر مستقیم برای انتخاب دیوایس مد نظر

Rate this post

پارامترهای اصلی در خرید دستگاه لیزر جهت حذف مو زائد

پارامترهای اصلی در خرید دیوایس لیزر جهت حذف مو زائد و تاثیر مستقیم برای انتخاب دیوایس مد نظر.رفع موهای زائد به کمک دستگاه لیزر مو یکی از پر تقاضا ترین کارهایی است که در عصر حاضر انجام می شود. امروزه افراد برای انجام خدمات زیبایی بهترین مراکز را انتخاب می کنند. کلینیک های تخصصی رفع موهای زائد همیشه از دستگاه های موثر و پر کاربرد بازار استفاده می کنند. اما تنوع در دستگاه های لیزر احتمالا افراد را در خرید سردرگم کند. شما باید برای خرید خود یک سری پارامتر مشخص تعیین کنید و سعی کنید بر اساس آن ها دست به انتخاب بزنید.

لازمه خرید دستگاه لیزر جهت حذف مو چیست؟

پارامترهای اصلی در خرید دیوایس لیزر جهت حذف مو زائد و تاثیر مستقیم برای انتخاب دیوایس مد نظر .بیشتر دستگاه‌های لیزر موهای زائد موجود در بازار از لحاظ تکنولوژی تفاوت های چندان زیادی با هم ندارند. با گذشت زمان تکنولوژی های دستگاه های لیزر پیشرفته تر شده است به طوری که هم قدرت دستگاه بیشتر شده و هم عوارض آن محدودتر شده است.

دغدغه ی انتخاب دستگاه لیزر مو هم برای مشتریان و هم برای پزشکان همواره وجود دارد. قطعا همه ی افراد متقاضی خرید دستگاه به دنبال انتخاب یک دستگاه مناسب با کارایی فوق العاده هستند. رایج ترین دستگاه هایی که به احتمال زیاد شما بارها اسم آن را شنیده اید شامل لیزر الکساندرایت، لیزر دایود و لیزرهای سه طول موج و … می باشد که هر کدام با ویژگی های معتبری عرضه شده اند که همین مسئله انتخاب را برای پزشکان مشکل می کند.

در خرید دستگاه لیزر پارامترهایی چون نوع دستگاه، جنس پوست افراد، خدمات دهی و … تاثیر گذار هستند تا از انتخاب دستگاه نامرغوب جلوگیری شود. حال در زیر اشاره ی کوتاهی به پارامترها خواهیم انداخت.

بیشتر
آیا لیزر موهای زائد، میتواند باعث زگیل مناطق حساس پایین تنه شود؟ | زگیل مناطق حساس پایین تنه

پارامترهای اصلی در خرید دیوایس لیزر جهت حذف مو زائد و تاثیر مستقیم برای انتخاب دیوایس مد نظر

پارامترهای اساسی در خرید دستگاه جهت حذف لیزر مو

پارامترهای اصلی در خرید دیوایس لیزر جهت حذف مو زائد و تاثیر مستقیم برای انتخاب دیوایس مد نظر.یکی از مهمترین پارامترهایی که باید در خرید دستگاه لیزر موهای زائد لحاظ شود منبع تولید نور لیزر یا همان لیزر بار می باشد. در واقع دستگاه ها از لحاظ قدرت و توان بر دسته بندی می شوند هرچه لیزر بار بیشتر باشد دستگاه از توان قدرتی بالایی برخوردار خواهد بود.

·نکته بعدی توجه به رنگ پوست و نوع پوست مشتریان است. معمولا هر کدام از تکنولوژی های لیزر برای یک تیپ پوستی مناسب هستند و اگر پوست یک ناحیه برای لیزر، تیره یا روشن باشد باید دستگاه هم بر این اساس خریداری شود.

·شما می توانید به راحتی نوع پوست مشتریان را تشخیص دهید چون فقط کافی است مراجعین و افراد حاضر در جامعه هدف را بررسی کرد اگر این افراد به طور مثال پوست تیره داشته باشند باید حساسیت انتخاب دستگاه را دو چندان کرد چون تکنولوژی به کار رفته در الکساندرایت به تنهایی برای این رنگ پوست مناسب نیست. پس تکنولوژی دستگاه لیزر باید بر اساس طبقه بندی رنگ پوست و مو انجام شود.

.امروزه بیشتر دستگاه های لیزر برای کاهش درد و به حداقل نشاندن عوارض لیزر از سیستم کولینگ و خنک کنندگی دستگاه استفاده می کنند. این سیستم دارای رادیاتور، فن های خنک کننده، پمپ آب و TEC می باشد که حرارت ایجاد شده توسط لیزر را به حداقل می رساند و کریستال هندپیس را خنک می کند. که در نتیجه فرد یک لیزر بدون درد را تجربه می کند.

·دستگاه های لیزر موهای زائد جزء گران ترین دستگاه ها هستند و اگر یکی از قطعات آن ها خراب شود هزینه تعمیر و نگهداری بالایی دارند تا جای ممکن دستگاه هایی را خریداری کنید که دارای ضمانت نامه چند ساله باشند تا در صورت لزوم بتوانید تعمیر قطعات و تجهیزات را به فروشنده ای که دستگاه را تضمین کرده بسپارید.

بیشتر
دستگاه جوانسازی پوست هایفو الترا Hifu ulthera، قیمت، 4 ویژگی

.در مجموعه ای خرید کنید که خدمات پس از فروش قوی داشته باشد اعتبار شرکت های فروشنده بسیار مهم است پس اگر یک مجموعه بتواند تا پایان گارانتی دستگاه لیزر را به صورت مداوم سرویس دهی کند قطعا خرابی قطعات را به حداقل می رساند.

پس تجربه های یک شرکت عرضه کننده خدمات می تواند با توجه به نیاز شما دستگاه مناسب را معرفی کند و لیست خدمات پس از فروش خود را به خریداران ارائه کند.

·به طور معمول دستگاه های لیزر تا حدودی کاربری سخت و پیچیده ای دارند و افراد عادی نباید تنظیمات این دستگاه ها را انجام دهند. به طور معمول ممکن است پس از یک دوره استفاده از دستگاه ها دچار مشکل شوند و پزشک یا اپراتور از پس تعمیر آن برنمی آیند.

در اینگونه موارد تنها کار بالا بردن سطح دانش خود در خصوص امکانات لیزر کمک کننده می باشد. اگر فرد بتواند از امکانات این دستگاه‌ها استفاده کند و بر روی سیستم کاربری تسلط داشته باشد قطعا به نتایج مطلوب تری دست پیدا می کند.

پارامترهای اصلی در خرید دیوایس لیزر جهت حذف مو زائد و تاثیر مستقیم برای انتخاب دیوایس مد نظر

·

پارامترهای اصلی در خرید دیوایس لیزر جهت حذف مو زائد و تاثیر مستقیم برای انتخاب دیوایس مد نظر.یکی دیگر از پارامترهای مهمی که خرید دستگاه لیزر را تحت تاثیر قرار میدهد قیمت دستگاه میباشد‌.برای این کار بودجه یی در نظر بگیرید و تعیین کنید که در کدام رنج قیمتی قادر به خرید دستگاه هستید و دست به انتخاب بزنید. معمولا دستگاه های به روزتر قیمت بالاتری دارند. اما معمولا دستگاه هایی هم وجود دارند که با هزینه کم هم قابلیت های متنوعی دارند که به راحتی می توان با جستجو و صرف وقت و انرژی آن ها را تهیه و از کاربرد آن لذت برد.

بیشتر
راهنمای لیزر جهت حذف موهای زائد بدن و چگونگی استفاده، مراحل و روش های صحیح و بی ضرر

ممکن است در خرید دستگاه لیزر مو با محدودیت بودجه روبرو شوید. معمولا شرکت های عرضه کننده این دستگاه ها شرایط فروش اقساطی را برای خریداران در نظر می گیرند. خرید اقساطی این امکان را به شما می دهد که بتوانید به روزترین دستگاه ها را انتخاب کنید و با محدودیت بودجه روبرو نباشید. اما در این بین برای خریداران نقد آپشن های ویژه ای از قبیل تخفیف در نظر گرفته می شود.

جمع بندی

بررسی فاکتورهای لازم برای خرید دستگاه لیزر مو کمک می کند تا خریدی مطمئن و اصولی داشته باشید. با توجه به گسترش روز افزون کلینیک های زیبایی مسئله خرید دستگاه هم نقش پر رنگی به خود گرفته است به طوری که شرکت های وارد کننده دستگاه های لیزر با دادن آپشن های متنوع به مشتریان سعی در فروش محصولات خود دارند. اما فاکتورهایی که حتما قبل از خرید باید بررسی شوند شامل

توان خروجی دستگاه لیزر، توان لیزربار و اصالت لیزر بار دستگاه، توان داخلی دستگاه، طول موج های کاری دستگاه، کولینگ پوست (skin cooling) و کولینگ داخلی دستگاه، بدون ژل بودن یا نیازمند ژل بودن دستگاه، کاربر پسند بودن یا user friendly بودن دستگاه، هندپیس های دستگاه، سنسور های هوشمند و سیستم عیب یابی هوشمند، گارانتی عودت دستگاه، گارانتی تعمیر و تعویض قطعه و خدمات پس از فروش می باشد.

در پایان در خصو خرید و قیمت دستگاه لیزر پلاتینیوم می توانید از طریق تماس با ما از کارشناسان ما قیمت ها را به روز بپرسید و یا برای خرید اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا