فروشگاه لیزر

همه چیز درباره دستگاه ایلایت و shr | هر آنچه که درباره دستگاه ایلایت و shr مهم است و باید بدانیم

Rate this post

همه چیز درباره دستگاه ایلایت و shr

همه چیز درباره دستگاه ایلایت و shr .تصور اینکه لیزر موهای زائد تا این حد مورد توجه عموم قرار بگیرد کمی مشکل بود. اما اثرات معجزه آسای آن باعث شد تا توجه عموم مردم را به خود جلب کند. به طور کلی درمان های غیر تهاجمی مانند لیزر برای رفع موی زائد بسیار موثرتر و بهتر از روش های قدیمی و وقت گیر هستند.

در این بین دستگاه ایلایت و shr را داریم که از یک فناوری فوق پیشرفته برای حذف موی زائد، چین و چروک و لکه های پوستی استفاده می کند. فناوری این دستگاه تا خودی با لیزر متفاوت است که در ادامه بیشتر با عملکرد آن آشنا می شویم.

معرفی دستگاه ایلایت و shr

همه چیز درباره دستگاه ایلایت و shr

دستگاه ایلایت shr نسل جدیدی از دستگاه های درمان کننده زیبایی است. این دستگاه با ترکیب دو عملکرد اصلی، انتقال نور پالسی و انتقال امواج الکترومغناطیسی می تواند بهترین نتیجه را حاصل کند.

عملکرد این دستگاه به این نحو است که ترکیب دو تکنولوژی RF و IPL باعث می شود تا ابتدا نور پالسی محل درمان را گرم کند تا مسیر حرکت برای آر اف به دست بیاید.

آر اف با هدف قرار دادن فولیکول مو یا ضایعات رنگدانه ای و عروقی اقدام به حذف آن ها می کند. تاثیر گذاری این روش چیزی بیشتر از سه برابر لیزر های معمولی است.

بیشتر
مزیت لیزر موهای زائد چیست؟ | فواید استفاده از لیزر موهای زائد چیست؟ | معایب و عوارض آن

تفاوت دستگاه ایلایت و shr با دستگاه‌های لیزر IPL

هدف از طراحی و ساخت دستگاه ایلایت و shr رفع نواقص دستگاه های IPL بود. درست است که این دستگاه هنوز هم به هدف مورد انتظار خود نزدیک نشده است اما نسبت به سایر دستگاه های لیزر ارزان تر است.

عملکرد سریع بدون سوختگی و آسیب به پوست از ویژگی های بارز این دستگاه است. این دستگاه به خوبی فولیکول مو را هدف قرار می دهد و آن را نابود می کند. عمق نفوذ بالا و عدم تغییر رنگ پوست مزیتی است که در دستگاه های IPL کمتر دیده می شود.

این دستگاه تنها لیزری است که قادر است موهای کرکی را از بین ببرد و پوست را جوان و نرم کند.

با این دستگاه همزمان می توان حجم عظیمی از موهای یک ناحیه را از بین برد. البته میزان درد و عوارض استفاده از این دستگاه نسبت به نمونه های الکس و دستگاه لیزر دایود بیشتر است.

ایلایت و shr برای چه افرادی مناسب نیست؟

دستگاه ایلایت و shr برای افراد زیر منع استفاده شده است:

• زنان باردار و شیرده

• مبتلایان به دیابت

• سابقه ناراحتی های قلبی

• فشارخون بالا

• صرع و سرطان

• سابقه حساسیت به نور

• کسانی که در بدن خود دفیبریلاتور و پیس میکر دارند.

• افرادی که دچار زخم باز در ناحیه لیزر هستند و یا به تازگی پوست خود را برنزه کرده اند.

مزایای استفاده از دستگاه ایلایت

دستگاه ایلایت و shr قابلیت های مختلفی دارد از این رو درمان را دقیق تر و هدفمندتر می کند. دستگاه دارای طول موج های مختلفی است که به صورت سیستم تشخیص هوشمند عمل می کند.

این دستگاه قابلیت استفاده برای طیف گسترده ای از پوست ها را دارد و خطر سوختگی و درد را تا حد زیادی کاهش می دهد.

بیشتر
خرید دستگاه پلاسما بیودرم با قیمت اقساطی 12 ماهه + ویژگی ها

دستگاه ایمن است و عوارض جانبی چندانی ندارد.

دارای سیستم سرمایشی جدید است.

قبلیت حذف تمامی موهای زائد سفید،خاکستری، بلوند، قهوه‌ای، مشکی و قرمز و … را دارد.

علاوه بر حذف موهای زائد انواع مشکلات پوستی از قبیل چین و چروک، جوش و آکنه، ملاسما، منافذ باز، رزاسه، واریس و … را دارد.

دستورالعمل های لازم بعد از لیزر ایلایت و shr

همه چیز درباره دستگاه ایلایت و shr

• استفاده از ضد آفتاب بی رنگ به مدت 4 هفته بعد از لیزر با دستگاه ایلایت و shr

• دستکاری نکردن محل درمان

• عدم استفاده از مواد آرایشی

• مصرف ویتامین های C و E

• پرهیز از رفتن به سونا و سولاریوم

تعداد جلسات درمان با دستگاه ایلایت و shr

به طور کلی تمامی دستگاه های لیزر مو و پوست از جمله دستگاه ایلایت و SHR بر روی موهایی که در حال رشد هستند تاثیر می گذارد. پس تعداد جلسات لیزر در هر شخص بسته به رنگ مو، محل آن و طول چرخه رشد مو، عوامل ژنتیکی، فعالیت هورمون ها و … متفاوت است.

اگر از این دستگاه برای رفع موهای زائد استفاده کنید نهایتا تا 8 جلسه باید این کار را انجام دهید. اما اگر بخواهید برای مشکلات پوستی از ایلایت استفاده کنید نهایتا به 6 جلسه درمان نیاز خواهید داشت.

معیارهای تاثیر گذار در هزینه لیزر ایلایت و shr

فاکتورهای مهمی در قیمت گذاری لیزر با دستگاه ایلایت و shr تاثیر می گذارد. اینکه شما چه محلی را بخواهید لیزر کنید، با چند جلسه به نتیجه مورد انتظار برسید و یا اینکه کلینیک انتخابی شما تا چه حد در کار خود حرفه ای و مجهز باشد. معمولا لیزر نواحی کوچکتر مانند زیر بغل، پشت لب و … کمتر از نواحی بزرگی چون دست و پا است. البته ناگفته نماند که تعرفه لیزر در مردان به دلیل حجم بالای موها و گستردگی ناحیه لیزر تا حدودی بیشتر است.

بیشتر
تعمیرات تخصصی هندپیس لیزر در مراکز و نمایندگی های مجاز چگونه انجام می شود؟بعلاوه قیمت آن

نواحی قابل درمان با لیزر Elight و shr

توانایی دستگاه ایلایت و shr در حذف دائمی موهای زائد بسیار بالاست. به طوری که می تواند موهای زاید قسمت های مختلف از قبیل صورت، پاها و دستها، زیر بغل و پایین تنه، کمر و شانه ها، و شکم، اطراف پاها، پشت گردن و گردن و … را به طور کامل حذف کند. بعد از اتمام جلسات ممکن است هر 6 ماه یا یکسال نیاز به تمدید داشته باشد.

آیا دستگاه ایلایت و shr عوارض دارد؟

به طور کلی تکنولوژی به کار رفته در دستگاه ایلایت و shr به قدری پیشرفته است که به ندرت فرد دچار عوارض می شود. وجود علائم خفیفی همچون سوزش، ورم، قرمزی و کبودی مختصر کاملا طبیعی است. تاول زدن و کبودی زیادی در درصد بسیار پایینی اتفاق می افتد و بعد از چند روز خود به خود رفع می شود. اگر پوست محل لیزر تا حدودی دچار تغییر رنگ شد بعد از چند روز به حالت عادی باز می گردد.

نتیجه گیری

این دستگاه دارای دو هندپیس تخصصی و ارگونومیک است. این دستگاه یک ترکیب فوق العاده از دو سیستم آی پی ال و آر اف است که دارای سنسور الکتریکی برای کنترل هوشمند دما است. سیستم خنک کننده ی قوی دارد و برای انواع پوست و مو مناسب است. عوارض این دستگاه تقریبا نسبت به دستگاه های الکساندرایت و دایود بیشتر است اما اثر بخشی مناسب و خوبی دارد.

برای خرید این دستگاه یا دستگاه های مشابه از جمله برای خرید دستگاه لیزر تیتانیوم می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از قیمت ها آن ها باخبر شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا