فروشگاه لیزر

قیمت انواع اتوی صورت (اسکراب اولتراسونیک) چقدر است؟ و بهترین مارک اتوی صورت چیست؟

Rate this post

قیمت انواع اتوی صورت (اسکراب اولتراسونیک) چقدر است؟ و بهترین مارک اتوی صورت چیست؟

قیمت انواع اتوی صورت (اسکراب اولتراسونیک) چقدر است؟ و بهترین مارک اتوی صورت چیست؟ در این مقاله قصد داریم در خصوص دستگاه اتوی صورت و قیمت انواع اتوی صورت و مقایسه قیمتی بین قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم که می تواند حامل مطالبی ارزشمندی برای شما باشد، بازگو نماییم.

اصولاً دستگاه های اتوی صورت در فرم های مختلف با برندهای متفاوت و قیمت های گوناگون ساخته می شوند و هر کدام نیز خاصیت و ویژگی های خاص خود را دارند. این دستگاه ها که به اتوی صورت معروفند می توانند در اندک زمانی پوست های مرده صورت را از بین برده و شادابی خاص به صورت بدهند.

قیمت انواع اتوی صورت بستگی به کارایی و عملکردی که دارد، مورد ارزیابی قرار می گیرد. دستگاه های اتوی صورت که در بازار بیشتر به اتوی پوست شناخته می شوند، عموماً دارای سه عملکرد هستند.

در مرحله اول این دستگاه ها کار آبرسانی به پوست را انجام می دهند. در مرحله بعد اقدام به پاکسازی پوست و از بین بردن نقاط برجسته پوست از قبیل جوش ها و آکنه های پوست می کنند. در مرحله سوم اقدام به لیفت و کشیدن پوست و در اصلاح اقدام به جوانسازی پوست می نمایند.

بیشتر افراد که از این دستگاه استفاده می کنند از قیمت انواع اتوی صورت شاید بی اطلاع باشند. این افراد به علت این که از دستگاه های اتوی صورت در کلینیک ها و سالن های زیبایی استفاده می کنند در حقیقت کرایه و یا دستمزد کاری که برای آن ها انجام گرفته است را پرداخت می نمایند.

قیمت انواع اتوی صورت برای کسانی حائز اهمیت و به صرفه است که می خواهند از این دستگاه در منزل استفاده کنند و قصدشان خرید این دستگاه برای مصارف شخصی و خانوادگی می باشد.

بیشتر
آشنایی با دیوایس لیزر موی دایود برای هر نوع پوست و مو و تاثیراتی که در رفع و زیبایی پوست دارد

قیمت انواع اتوی صورت

روش کار با اتوی صورت اسکراب اولتراسونیک چگونه است؟

برای کسانی که روش راه اندازی و طریقه کار کردن با دستگاه اتوی اسکراب اولتراسونیک و یا قیمت انواع اتوی صورت را نمی دانند به صورت خلاصه در ذیل شرح خواهیم داد.

لازم است قبل از هر آموزشی ذکر این موضوع را ضرور دانسته و بیان نماییم که این دستگاه به صورت سالنی و همچنین استفاده در منزل مورد بهره برداری قرار می گیرد. قبل از شروع هر کاری با این دستگاه لازم است که صورت خود را از هر آرایشی پاک نموده و در ادامه با آبرسانی به پوست شروع به راه اندازی دستگاه اتوی صورت نماییم.

روش کار و استفاده از دستگاه اولتراسونیک تاچ بیوتی

در ابتدا و بعد از شارژ شدن این دستگاه و قطع کردن از شارژر، می توانیم با زدن دو بار دکمه ای که عکس مژه بر روی آن حک شده است، اقدام به روشن کردن دستگاه نمود. در ادامه با لمس خط افقی که در زیر ایکون مژه می باشد، می توان درجه شدت این دستگاه را کم و زیاد نمود.

در ادامه با قرار دادن تیغه های این دستگاه به شکل 30 درجه اقدام به حرکت دادن به سمت بالا برای شروع انجام کار می نماییم. در حال حاضر قیمت انواع اتوی صورت در بازار به صورت متنوع و در مدل های مختلف وجود دارد که می توان به راحتی اقدام به خرید و استفاده نمود.

روش کار و استفاده از دستگاه اسکراب اولتراسونیک

در ابتدا و برای راه اندازی دستگاه اتوی صورت اسکراب اولتراسونیک باید به مدت 2 ثانیه دکمه پاور دستگاه را فشار داده و نگه دارید. بعد از این مدت دستگاه روشن شده و در اولین حالت اولتراسونیک دستگاه به کار افتاده و اولین نشانگر سمت چپ که روشن شد ، حالت پاکسازی دستگاه می باشد.

بیشتر
دستگاه لیزر الکس دایود چیست؟ و چگونه کار می کند؟ | عملکرد

در ادامه با فشار دادن یک بار دیگر دکمه پاور حالت پاکسازی قوی تر فعال می شود و در ادامه با یکبار دیگر فشردن همین دکمه یون مثبت با نور آبی پاکسازی و با فشار دادن دکمه در حالت چهارم یون منفی با نور قرمز پاکسازی و افزایش جذب روشن می شود.

در ادامه و با یک بار دیگر فشردن همان دکمه حالت EMS یا حالت لیفت پوست فعال می شود. در ادامه با نگه داشتن و فشردن دکمه پاور به مدت دو ثانیه دستگاه خاموش می شود.

آخرین چراخ نیز وضعیت شارژ دستگاه را نشان می دهد و وقتی حالت چشمک زن باشد یعنی نیاز به شارژ و در حالت روشن بودن ثابت، نشانگر شارژ پر را دارد.

قیمت انواع اتوی صورت

استفاده از دستگاه اتوی صورت اسکراب اولتراسونیک چه فوایدی دارد؟

با استفاده از دستگاه اتوی صورت اسکراب اولتراسونیک می توان، جلوگیری از اتلاف وقت نمود. با این دستگاه بدون این که نیاز به آموزش و تخصص خاصی باشد به راحتی می تواند در منزل مورد استفاده قرار گیرد. این دستگاه تمیز کننده خوبی برای پوست های چرب و آن دسته از پوست هایی که دارای جوش و آکنه هستند، مورد استفاده گسترده قرار می گیرد.

استفاده از این دستگاه بدون احساس درد و غیر تهاجمی می باشد و نیاز به گذراندن دوران نقاهت و یا استراحت در منزل بعد از استفاده ندارد. و در آخر نیز می توان به اثربخشی خوب و زیبا نمودن پوست اشاره نمود.

قیمت انواع اتوی صورت

عملکرد استفاده از دستگاه اسکراب اولتراسونیک چیست؟

1- پاک سازی پوست از مواد سمی بدن

بیشتر
آشنایی با دستگاه لیزر مو هانس hanns | قیمت دستگاه لیزر مو هانس

2- کمک به گردش سریع خون در زیر پوست و ایجاد شادابی و لیفت پوست

3- جدایی آن قسمت از پوست های مرده به آرامی و به صورت غیر تهاجمی و بدون آسیب

4-ایجاد لیفت پوست و سفت شدن آن در قسمت های مختلف بدن از جمله در پوست صورت و گردن

5-کاهش سلولیت پوست و برطرف نمودن آکنه و جوش های بیرونی و زیر پوست بدن

6- درمان قسمت هایی از بدن که دارای منافذ باز هستند و همچنین بهبود تیرگی اطراف چشم

7- کاهش و از بردن افتادگی پلک چشم و همچنین ورم زیر جشم

قیمت انواع اتوی صورت در بازار با توجه به عملکرد این دستگاه می تواند تغییرات اساسی داشته باشد و بر قیمت تمام شده آن موثر واقع گردد.

قیمت انواع اتوی صورت

مزایای استفاده از دستگاه اتوی صورت اسکراب اولتراسونیک چیست؟

از جمله مزایایی که دستگاه اسکراب اولتراسونیک برای پوست دارد، می تواند بی خطر بودن این دستگاه برای بدن اشاره نمود. این دستگاه که از سیستم و امواج فراصوت بسیار قوی و بی خطر برای از بین بردن لایه های پوست مرده که بر روی هم انباشته شده اند، مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده از این دستگاه بی خطر می تواند جایگزین مناسبی برای استفاده از جراحی های پلاستیک و همچنین جایگزین خوبی برای بوتاکس و دیگر روش های ترمیم پوست باشد. اگر چه قیمت انواع دستگاه اتوی صورت در بازار مقداری بالا می باشد، ولی بهترین روش و بی ضررترین روش ها در بین دیگر مدل های جراحی و غیرجراحی می باشد.

تفاوت قیمتی که بین این دستگاه با دستگاه لیزر تیتانیوم و همچنین دستگاه لیزر پلاتینیوم وجود دارد بر اساس عملکرد آن ها است و اصولاً کمی عملکرد و کارکردشان با هم متفاوت می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا