فروشگاه لیزر

روش های رفع موهای زائد برای آقایان | رفع موهای زائد در آقایان چگونه است؟و بهترین روش چیست؟

Rate this post

روش های رفع موهای زائد برای آقایان

روش های رفع موهای زائد برای آقایان از طریق لیزر یک روش کلینیکی است که اشعه ی نوری به لایه ی سطحی پوست تابیده و چرخه ی رشد موها را غیرفعال می کند. درحالی که هیچ آسیبی به پوست متقاضی وارد نمی شود.

در واقع لیزر فولیکول یا پیاز مو را مورد هدف قرار گرفته و با صدمه رساندن به ریشه، ساقه ی مو نیز شل و ضعیف می شود که با تکرار مداوم جلسات درمانی، دیگر مویی در آن ناحیه از بدن رشد نخواهد کرد. همچنین طراحی طول موج و انرژی حاصل از لیزر به گونه ای است که، جذب رنگدانه های داخل مو می شود.

انرژی نوری طی این پروسه به انرژی گرمایی مبدل خواهد شد که نتیجه ی آن، صدمه دیدن فولیکول مو می باشد.

روش های رفع موهای زائد برای آقایان

البته تراکم رنگدانه ها در فولیکول مو بیشتر از سطح پوست بوده و قبل از صدمه دیدن پوست،فولیکول یا پیاز مو از بین می رود.

روش های رفع موهای زائد برای آقایان تنها مختص به زیر بغل یا ناحیه ی شرمگاهی نیست بلکه هر موی اضافه ای که شخص مجبور است به طور مستمر یا در برخی مواقع آن ها را به روش هایی همچون تیغ، موم، موبر، مومک و اپیلاسیون، اصلاح کند.

برای مثال اکثر ورزشکاران به ویژه بدنسازان برای اجرای مسابقات خود مجبورند به هر روشی که شده، موهای زائد خود را از بین ببرند.

بیشتر
میکرودرم خانگی بیوتی اسکین چگونه دستگاهی است؟ و استفاده از این دستگاه چه مزایا و معایبی دارد؟

چرا روش های رفع موهای زائد برای آقایان از طریق لیزر ضروری است؟

روش های رفع موهای زائد برای آقایان – کاهش تراکم مو

آقایانی که از تراکم بالای موهای خود عذاب می کشند یا به قول معروف پرمو هستند برای رفع این مشکل باید، عمل لیزر را انجام دهند. بنابراین علاوه بر حذف موهای زائد با پوست نرم و لطیفی مواجه می شوند که با مشاهده ی آن اعتماد بنفس خود را افزایش می دهند.

زیرا این عمل بیشتر جنبه زیبایی دارد و مسلما زیبایی بر اعتماد به نفس هر شخصی می افزاید.

همچنین آقایان برای حذف موهای زائد نواحی همچون ساق پا، بالای شکم، کمر، شانه، خط ریش، زیر گردن، گوش، زیر بغل و ناحیه شرمگاهی به کلینیک های زیبایی مراجعه می کنند و انتظار دارند تمام موهای خود را از بین ببرند.

در حالی که این طوری نیست و لیزر حداکثر 90 درصد این موها را از بین می برد. بنابراین نباید انتظار داشت که تمام موها از بین برود.

البته در برخی مواقع آقایانی هستند که با مراجعه به کلینیک، خواستار کاهش تراکم موهای زائد سینه ی خود هستند در حدی که از یقه ی لباس هایشان مشاهده نشوند.

در حالی که برخی دیگر می خواهند تا جای ممکن موهای زائد شکم خود را از بین ببرند. بنابراین درصد حذف و کاهش تراکم موهای زائد به خواسته ی متقاضی بستگی دارد.

روش های رفع موهای زائد برای آقایان – افزایش بهداشت و سلامت پوست

وجود موهای زائد به این معنی نیست که شخص بهداشت فردی را رعایت نمیکند بلکه، رفع موهای زائد برای آقایان کمک می کند که درصد آزارهای پوستی مانند عرق سوز شدن و التهابات در آن ها کاهش یابد.

بیشتر
آشنایی با دستگاه لیزر RF فرکشنال و مزیت ها و معایب و اثرات خوب و قابل قبولی که دارد چیست؟

البته برخی از آقایان جهت جلوگیری از خارش های مداوم موهای اضافه ی خود، آنها را اصلاح می کنند که در فصل تابستان بیشتر با این عارضه مواجه می شوند.

همچنین برخی از آقایان در کل موهای کم پشتی دارند در حالی که، در ناحیه ی نشیمنگاه خود پرمو می باشند. در نتیجه آقایان با مشاهده این توزیع ناهماهنگ مجبور می شوند موهای نشیمنگاه خود را اصلاح کنند.

روش های رفع موهای زائد برای آقایان – اصلاح راحت تر و از بین رفتن موهای زیر پوستی

روش های رفع موهای زائد برای آقایان

روش های رفع موهای زائد برای آقایان .یکی از مزایای روش های رفع موهای زائد برای آقایان از طریق لیزر، آسان تر شدن اصلاح بدن و به ویژه صورت می باشد.

همچنین اکثر آقایان در ناحیه ی گردن با مشکلاتی همچون موهای رشد برعکس و زیر پوستی دست و پنجه نرم می کنند که این مشکل همان التهاب کاذب ریش یا سودوفولیکولیت باربی است و آقایان تنها از طریق لیزر می توانند.

این مشکل را برطرف کنند. البته دلیل اصلی موهای زیر پوستی یا التهابات این است که، موها به هر طرفی می توانند رشد کنند و موجب ایجاد ناراحتی های پوستی شوند.

همچنین مو می تواند از پوست بیرون بزند و به طرف پایین قوس پیدا کرده و دوباره از قسمت دیگری از پوست بیرون بزند که نتیجه ی آن ایجاد التهاب است.

بنابراین خوشه هایی از جوش های سیاه رنگ یا قرمز که ملتهب شده و بعد از عمل اصلاح، خود را به نمایش میگذارند که از همین مشکل سرچشمه می گیرند.

حال اگر می خواهید از شر این مشکل خلاص شوید 2 الی 3 جلسه عمل لیزر را انجام دهید تا پوست خود را به شرایط نرمال برگردانید.

بیشتر
همه چیز درباره دستگاه ایلایت و shr | هر آنچه که درباره دستگاه ایلایت و shr مهم است و باید بدانیم

عمل لیزر جهت رفع موهای زائد برای اشخاصی که از فولیکولیت های مستمر رنج می برند، بهترین انتخاب است. زیرا این افراد مدام با جوش های کوچک و سفید مواجه می شوند که، در اثر التهابات فولیکول یا پیاز مو به وجود می آیند. حال با از بین بردن فولیکول مو چیزی به عنوان التهاب وجود ندارد.

روش های رفع موهای زائد برای آقایان– شکل دهی و آنکارد موهای صورت

روش های رفع موهای زائد برای آقایان از طریق لیزر همه ی نواحی بدن را در بر می گیرد که، در این قسمت به صورت و چگونگی شکل دهی آن اشاره می شود. بنابراین آقایانی که از پایین گردن تا نزدیک چشم خود مو دارند و تمام روش های اصلاح را امتحان کرده اند و نتیجه ای از آن نگرفته اند.

بهتر است از لیزر استفاده کنند تا علاوه بر حذف موهای زائد، الگو یا شکلی به موهای صورت خود بدهند. حال آقایانی که ریش های پرپشت یا صورت پرمویی دارند برای زیباسازی و یا الگو دادن به صورت، عمل لیزر را انجام می دهند.

رفع موهای زائد برای آقایان – طاسی یا کچلی سر

به کار بردن واژه ی رفع موهای زائد برای آقایان از طریق لیزر، در مورد طاسی یا کچلی سر عجیب به نظر می رسد اما واقعیت دارد. زیرا برخی مواقع طاسی شکلی به خود می گیرد که مو به صورت پراکنده و بدون الگوی خاصی بر روی سر مشاهده می شود و از زیبایی ظاهری شخص می کاهد.

البته در برخی مواقع شخص به دلیل بیماری نمی تواند، عمل کاشت مو انجام دهد. بنابراین موهای پراکنده و بدون فرم را لیزر می کند. همچنین انجام لیزر برای از بین بردن موهای پشت گردن کارایی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا