فروشگاه لیزر

راهنمای لیزر جهت حذف موهای زائد بدن و چگونگی استفاده، مراحل و روش های صحیح و بی ضرر

Rate this post

راهنمای لیزر جهت حذف موهای زائد بدن

راهنمای لیزر جهت حذف موهای زائد بدن و چگونگی استفاده، مراحل و روش های صحیح و بی ضرر. لیزر موهای زائد بدن یک روش دائمی و قطعی برای از بین رفت موهای زائد می باشد این روش توسط دستگاه‌های پیشرفته همچون الکس دایود، دستگاه لیزر تیتانیوم ،  کندلا، الکساندرایت و … انجام می شود.

در سال‌های اخیر به دلیل استقبال بی نظیری که از این روش شده است مراجع انجام لیزر هم بیشتر شده است. روش لیزر به دلیل استفاده از دستگاه های پیشرفته و با تکنولوژی روز دنیا به ندرت عوارض دارد مگر اینکه فرد دچار بیماری پیش زمینه ای باشد و یا وضعیت پوست و مو او در شرایط مساعدی نباشد.

این فناوری مدرن بر روی فولیکول های مو اثر می گذارد و اگر این فولیکول ها در شرایط آسیب پذیری باشند لیزر انجام نخواهد شد.

راهنمای لیزر جهت حذف موهای زائد بدن و چگونگی استفاده، مراحل و روش های صحیح و بی ضرر

بهترین روش لیزر جهت حذف موهای زائد به صورت دائمی

راهنمای لیزر جهت حذف موهای زائد بدن و چگونگی استفاده، مراحل و روش های صحیح و بی ضرر.مطمئنا شما بارها و بارها تبلیغات مختلفی با مضمون حذف دائمی موهای زائد با تکنولوژی لیزر را شنیده‌اید. لیزر موهای زائد بدن تنها راهی است که شما را از شر موهای صورت و بدن نجات می دهد.

از نظر علمی این روش حدود ۷۰ تا ۹۰ درصد موهای نواحی مختلف بدن از جمله دست و پا، صورت، زیر بغل و پایین تنه، شکم، بالای شکم و … را از بین می برد.

بسته به نوع دستگاه لیزر و جنس پوست و موی شما جلسات لیزر متفاوت است و ممکن است بین ۶ تا ده جلسه و یا بیشتر هم طول بکشد و سالانه به یک جلسه تمدید نیاز داشته باشد. فواصل انجام لیزر در هر فرد متفاوت است و معمولا جلسه بعدی لیزر بعد از رویش ۳۰ درصدی مو انجام می شود.

بیشتر
هایفوتراپی شکم چیست؟ (هزینه، 5 مورد از عوارض و مزایای آن)

هر فردی ممکن است دچار عوارض خفیف تا شدیدی شود ولی این عوارض ناپایدار هستند و اگر شما بیماری خاصی نداشته باشید به سرعت بهبود پیدا می کنید. مراقبت های قبل و بعد از لیزر دائمی موهای زائد به اثربخشی بیشتر این روش کمک می کند. در نتیجه برای حصول نتیجه بهتر باید ابتدا فرد تمام شرایط لازم برای انجام این روش را داشته باشد پس از آن نسبت به انجام لیزر بدن اقدام کند.

لیزر جهت حذف موهای زائد برای چه افرادی مضر است؟

لیزر موهای زائد برای گروهی از افراد خطرناک است پس اگر دارای یک یا چند مورد از موارد زیر هستید از انجام لیزر خودداری کنید.

استفاده کنندگان از اسپری برنزه کننده: اگر شما در هفته اخیر از اسپری برنزه کننده استفاده کرده باشید باید صبر کنید تا کاملا اثرات رنگ اسپری از بین برود در غیر این صورت لیزر ممکن است به جای هدف قرار دادن فولیکول مو، رنگدانه های پوست را مورد هدف قرار می دهد و ممکن است باعث سوختگی و تاول زدن پوست شود.

برنزه شدن پوست با استفاده از آفتاب یا دستگاه سولاردوم: یکی از شرایط اصلی انجام لیزر موهای زائد این است که پوست در مقابل آفتاب قرار نگرفته باشد. برنزه کردن پوست یکی از موانع انجام لیزر است چون باعث بیماری هایپرپیگمنتیشن می شود و عوارضی از قبیل آکنه، سوختگی، جای زخم و … را به دنبال دارد. افرادی که جدیدا این اقدام را انجام داده اند باید حدود ۶ ماه صبر کنند تا پوست آن ها به حالت طبیعی برگردد.

بیشتر
آشنایی با لیزر موهای زائد با دیوایس های مدرن | لیزر موهای زائد به صورت جدید و امروزی کدامند؟

مصرف آنتی بیوتیک: فتوسنسیتیویتی یا حساسیت به نور باعث التهاب می شود این حساسیت نتیجه مصرف آنتی بیوتیک و لیزر است. زمانی که فرد همزمان از داروهای آنتی بیوتیک استفاده کرده و اقدام به لیزر می کند ممکن است دچار عوارضی از قبیل تاول، خستگی و درد مداوم، کهیر و … شود. اگر اصرار به انجام لیزر دارید حتما یک هفته قبل آن از مصرف داروهای آنتی بیوتیک خودداری کنید.

مصرف ویتامین های خاص: در پاره ای از مواقع افراد داروهای مختلفی از قبیل ویتامین ها، داروهای مکمل، رقیق کننده های خون و … با دوز بالا مصرف می کنند. این داروها در برخی موارد بر روی نتیجه لیزر تاثیر منفی میگذارد پس اگر شما هم احساس می کنید که مصرف دارو بر روی لیزر تاثیر منفی دارد از انجام آن خودداری کنید.

استفاده از مواد آرایشی و بهداشتی: مصرف مواد آرایشی قبل از لیزر موهای زائد مانع جذب ملانین یا رنگدانه های موجود در فولیکول مو خواهد شد. قبل از لیزر پوست باید عاری از هر گونه مواد آرایشی و بهداشتی باشد چون به عنوان سدی بین پوست و لیزر عمل می کند. این مواد باعث تحریک پوست می شوند و اثرات لیزر را کاهش می دهند.

تبخال: اگر در قسمتی از بدن که قصد انجام لیزر را دارید تبخال یا عفونت فعالی دارید حتما باید از انجام لیزر خودداری کنید. لیزر می تواند این بیماری را فعال تر و بدتر کند ممکن است اگر سابقه تبخال زیاد دارید مجبور شوید که چند جلسه قبل از لیزر از داروهای ضد تبخال استفاده کنید.

بیشتر
دستگاه لیزر کوترا چیست؟ | 7 کاربرد منحصر به فرد این دستگاه

راهنمای لیزر جهت حذف موهای زائد بدن و چگونگی استفاده، مراحل و روش های صحیح و بی ضرر

آکنه:

در صورت داشتن آکنه لیزر به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود چون باعث بدتر شدن آن می شود.

نزدیک زمان قاعدگی: زمانی که شما در عادت ماهیانه به سر می برید بدن شما در حساس ترین حالت ممکن قرار دارد و ممکن است آستانه تحمل درد شما پایین بیاید. پس همیشه چند روز قبل و یا در حین عادت ماهیانه از انجام لیزر خودداری کنید.

بیماری های خاص: در برخی شرایط بیماری های خاص و مصرف داروهای خاصی می تواند تاثیر منفی از لیزر به جا بگذارد به طور مثال مبتلایان به دیابت حساسیت زیادی نسبت به درد دارند و اگر لیزر انجام دهند ممکن است پوست دچار تاول و سوزش شود. پس حتما باید قبل از لیزر،پزشک خود را در جریان بیماریها و داروهای مصرفی قرار دهید.

زخم باز: اگر در ناحیه ای که لیزر را انجام می دهید زخم بازی دارید نباید به هیچ وجه لیزر انجام دهید چون در این مواقع انرژی لیزر به جای جذب فولیکول باعث وخیم تر شدن زخم می شود.

نقص سیستم ایمنی بدن: افرادی که دارای بیماری های ناشناخته هستند و درمانی تضمینی برای آنها وجود ندارد و فقط از دارو برای کاهش و کنترل علائم بیماری استفاده می کنند گزینه مناسبی برای انجام لیزر نیستند.

موهای روشن، سفید یا خاکستری: عملکرد لیزر موهای زائد بیشتر بر روی موهای تیره بدن است چون جذب رنگدانه های پوست می شود. افرادی که موهای روشنی دارند گزینه مناسب لیزر نیستند نتیجه انجام این عمل برای افراد با موهای سفید، آسیب رسیدن به پوست و عدم تخریب فولیکول مو می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا