فروشگاه لیزر

اطلاعاتی در خصوص عملکرد انواع دیوایس لیزر جهت حذف مو و خصوصیات و ویژگی مورد انتظار

Rate this post

معرفی انواع دستگاه لیزر جهت از بین بردن مو 

معرفی انواع دستگاه لیزر جهت حذف مو

اطلاعاتی در خصوص عملکرد انواع دستگاه لیزر جهت حذف مو و خصوصیات و ویژگی مورد انتظار .همه افراد در طول تاریخ روشی را برای حذف موهای زائد انجام داده اند.

تمام افراد خارج از جنسیت موهای زائدی دارند که می خواهند از دست آن ها خلاص شوند و برای این خلاصی راه های زیادی را امتحان کرده‌اند و تا حدودی به صورت موقت نتیجه گرفتند.

در بین تمام روش هایی که برای حذف موی زائد معرفی شده است تنها فناوری دستگاه لیزر مو توانسته است یک روش قطعی و دائمی باشد. شما از هر روشی که استفاده کنید.

نهایتا یک تا دو هفته موهای شما رشد نخواهد کرد و بعد از این تایم دوباره موها رشد خواهند کرد و در برخی روش ها حتی حجم موها پس از هر بار اصلاح بیشتر می شود که این معضل بزرگ گاها باعث کلافگی افراد می شود.

اطلاعاتی در خصوص عملکرد انواع دیوایس لیزر جهت حذف مو . اما وقتی حرف از وجود یک روش دائمی برای از بین بردن موهای زائد است پس نگرانی بابت حجم و ضخامت موها نداشته باشید و این کار را به دست تکنولوژی بسپارید.

اهمیت شناخت انواع دستگاه لیزر برای موی زائد+نکات مهم حین تهیه این دستگاه

اطلاعاتی در خصوص عملکرد انواع دیوایس لیزر جهت حذف مو . کدام یک از انواع دستگاه لیزر مو می تواند نتیجه بهتری بر روی موهای زائد صورت و بدن داشته باشد؟

اطلاعاتی در خصوص عملکرد انواع دیوایس لیزر جهت حذف مو و خصوصیات و ویژگی مورد انتظار .در تمام قسمت های بدن بجز کف دست و پا و لب ها موی زائد رشد می کند برای زنان تمام موهای بدن بجز موی ابرو، مژه و سر جزء موی زائد هستند.

بیشتر
آر اف ترماژ لیفت و لاغری | آر اف ترماژ بهترین روش لاغری و لیفت | لاغری زود هنگام با آر اف

موهای زائد در ابتدای رویش نازک و کم پشت هستند اما پس از هر بار شیو کردن حجم آن ها بیشتر و ضخامت آن هم بالاتر می رود. وقتی از فناوری لیزر استفاده می کنید پس از هر دوره از حجم موها کاسته می شود و رفته رفته موها نازک تر و کرکی تر می شوند.

اطلاعاتی در خصوص عملکرد انواع دیوایس لیزر جهت حذف مو . مهمترین دغدغه ای که افراد استفاده کننده از دستگاه لیزر دارند این است که کدام دستگاه برای آن ها موثر است؟ به طور کلی نمی توان یک روش ثابت را برای تمامی افراد معرفی کرد. درست است که روش لیزر یک روش کم تهاجمی و کاملا ایمن است اما برای تمام افراد کارایی ندارد.

قبل از اینکه یک روش مناسب را انتخاب کند بهتر است بدانید که دلیل اصلی زیاد شدن حجم موهایتان چیست؟ در بیشتر افراد مشکلات هورمونی باعث رشد بیش از حد موهای زائد در بخش های مختلفی از بدن می شود.

لیزر می تواند این موها را به صورت دائمی از بین ببرد اما اگر مشکل اساسی ریشه کن نشود احتمال اینکه موهای زائد در بخش های دیگری از بدن رشد کند بسیار زیاد است.

در مرحله دوم اگر تصمیم به انتخاب لیزر نموده اید بهتر است بررسی کنید که چه دستگاهی با پوست و موی شما سازگار است. برخی از دستگاه های لیزر تنها برای پوست های روشن با موی تیره کارایی دارند و برخی دیگر توانایی لیزر پوست های تیره را نیز دارند.

پس با بررسی مشخصات دستگاه ها و طول موج های آن ها می توانید بهترین دستگاه را برای انجام این فرآیند انتخاب کنید.

عملکرد انواع دستگاه‌های لیزر جهت حذف مو

اطلاعاتی در خصوص عملکرد انواع دیوایس لیزر جهت حذف مو اگر نداریاد می توانید با مشاورین ما در تماس باشید تا این اطلاعات را و همچنین عملکرد انواع دستگاه لیزر را در اختیار شما قرار دهند.

بیشتر
درمان واریس با لیزر | مزایا، محاسن و مراقبت های قبل و بعد

اهمیت شناخت انواع دستگاه لیزر جهت حذف موی زائد

اطلاعاتی در خصوص عملکرد انواع دیوایس لیزر جهت حذف مو و خصوصیات و ویژگی مورد انتظار .عملکرد دستگاه لیزر مو زائد به این صورت است که ملانین یا همان رنگدانه موجود در ریشه را از بین می برد تاثیر گذاری این روش فوری است و پس از تابیدن پرتوهای نوری لیزر ملانین از بین می رود.

این روش بیشتر بر روی افرادی که پوست روشن اما موی ضخیم و تیره دارند بیشتر موثر است و این گونه افراد بهترین کاندید برای تمامی دستگاه ها می باشند.

هیچ کدام از دستگاه های لیزر با یک جلسه تمام موها را از بین نمی برند و با توجه به طول موج دستگاه لازم است که چند جلسه متعدد برای از بین بردن دائمی موها مراجعه کرد و حتی سالانه این روش را تمدید کرد.

عوامل بسیاری در عملکرد دستگاه لیزر موثر هستند که رنگ و نوع پوست، رنگ و ضخامت مو، وضعیت هورمونی، مصرف دارو، میزان تماس پوست با نور آفتاب و نژاد افراد جزء مهمترین عوامل هستند.

دستگاه های لیزر در حال حاضر جایگزین روش های سنتی اصلاح شده اند و پس از یک دوره کامل موهای زائد را حذف می کنند به طوری که اگر مو دوباره رشد کند به صورت کرکی و بسیار نازک خواهد بود.

در کلینیک های لیزر موی زائد از انواع دستگاه های الکساندرایت، دایود، الکس دایود، الیت سایناشور و … استفاده می کنند. برای هر قسمت از بدن باید از طول موج بخصوصی استفاده شود چون کل پوست بدن یک رنگ نیست و بعضی از اعضا، پوست تیره تری دارند که باید حتما از دستگاهی با طول موج بالاتر مانند لیزر یاگ استفاده شود.

اطلاعاتی در خصوص عملکرد انواع دیوایس لیزر جهت حذف مو و خصوصیات و ویژگی مورد انتظار

انواع طول موج دستگاه‌های لیزر جهت حذف مو

اطلاعاتی در خصوص عملکرد انواع دیوایس لیزر جهت حذف مو . هر کدام از مدل های دستگاه لیزر مو از یک یا چند طول موج اختصاصی برخوردار است. در دستگاه های جدیدتر با دارا بودن چند طول موج امکان لیزر انواع تیپ های پوستی وجود دارد. در زیر انواع دستگاه های لیزر با طول موج اختصاصی ان ها را بیان خواهیم کرد.

بیشتر
ببینید چگونه میتوان بعد از عمل لیزر از پوست خود مراقبت کنیم؟ و مراحل رفع حساسیت پوست چیست؟

دستگاه لیزر الکساندرایت: این دستگاه یکی از جدیدترین دستگاه های لیزر حال حاضر می باشد که برای پوست های روشن و معمولی بسیار کاربردی می باشد. طول موج این دستگاه برابر با ۷۵۵ نانومتر می باشد که بهترین گزینه برای پوست های روشن با موی ضخیم می باشد.

دستگاه لیزر دایود: این دستگاه با طول موج بیشتر از دستگاه الکساندرایت توانایی حذف موهای زائد پوست های معمولی تا تیره را دارد و مشکل افرادی که پوست آن ها کمی

تیره است و دستگاه الکساندرایت قابلیت پیاده سازی بر روی پوست این افراد را ندارد را حل کرده است و می توانند از این دستگاه دایود استفاده کنند این دستگاه در مدل های مختلفی ساخته شده است که طول موج آن برابر با ۸۱۰ نانومتر است و قدرت نفوذ آن تا حدودی بالا می باشد اما همچنان برای پوست های بسیار تیره تر کاربرد ندارد.

دستگاه لیزر اندیگ: بیشترین قدرت نفوذ مربوط به دستگاه اندیگ می باشد. این دستگاه برای پوست های بسیار تیره کاربرد دارد.

گاها افرادی که در نواحی پایین تنه پوست تیره تری دارند و لیزر موهای زائد در این بخش با دستگاه های دیگر موثر نیست از این مدل استفاده می شود. دستگاه لیزر اندیاگ با طول موج ۱۰۶۴ برای پوست های تیره و برنزه شده قابل استفاده است.

در پایان قبل از اینکه بخواهید اطلاعاتی در خصوص عملکرد انواع دیوایس لیزر جهت حذف مو  از یک دستگاه مناسب پوست استفاده کنید، باید از یک مشاور یا یک متخصص پوست و مو کمک بگیرید.

چون انتخاب اشتباه دستگاه می تواند نتیجه ای در بر نداشته باشد و شما تنها هزینه بیشتر و جلسات طولانی تری برای درمان صرف کنید و هیچ تاثیر مثبتی مشاهده نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا