فروشگاه لیزر

آشنایی با دستگاه لیزر RF فرکشنال و مزیت ها و معایب و اثرات خوب و قابل قبولی که دارد چیست؟

Rate this post

راهنمای استفاده از دستگاه لیزر RF فرکشنال

آشنایی با دستگاه لیزر RF فرکشنال و مزیت ها و معایب و اثرات خوب و قابل قبولی که دارد چیست؟ آیا تا به حال اسم دستگاه لیزر RF فرکشنال را شنیده اید؟ آیا برای جوانسازی پوست خود اقدامی کرده اید؟ چقدر سلامت پوست و زیبایی آن برای شما اهمیت دارد؟از بین اقداماتی که برای جوانسازی پوست انجام داده اید کدام یک ماندگاری بیشتری داشته اند؟

سلامت و زیبایی دو پارامتر اصلی در زندگی انسان هستند با گذشت زمان و بالا رفتن سن پوست صورت و بدن دچار تغییرات زیادی می شود. بافت های بدن هر روز با افزایش سن حالت اولیه خود را از دست می دهند و آثار آن به وضوح بر روی پوست قابل مشاهده است. اما پیشرفت تکنولوژی و ارائه روش های نوین تا حدودی توانسته است روند پیری پوست را به تاخیر بیندازد و شادابی و سلامت پوست را تمدید کند.

همه افراد فارغ از جنسیت به جوانسازی پوست صورت و بدن اهمیت می دهند و در واقع خوشایندترین کار ممکن رسیدگی مداوم به پوست و جلوگیری از پیری زودرس میباشد. شما از هر کسی که سوال بپرسید خواهید دید که در یک برهه ی زمانی خاصی دغدغه ی پوست و مو داشته است و از انواع روش های مراقبتی استفاده کرده تا روند پیری را به تاخیر بیندازد. خسته کننده بودن روش های درمانی دارویی امری است که افراد را از ادامه مراقبت ها دلسرد می کرد و بیشتر روش ها قبل از حصول نتیجه کنار گذاشته می شدند.

بیشتر
بهترین دستگاه لیزر برای پوست سفید کدام است؟ | مزایا و معایب

قطعا یکی از دلایلی که روش های سنتی و استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی را منسوخ کرد تا جلوی پیری زودرس را بگیرد همین وقت گیر بودن و استفاده مداوم بود چون بیشتر افراد به دنبال ابزارهای قدرتمند تر بودند ابزارهایی که در حین استفاده نتایج آن به وضوح دیده شود‌

پیشرفت صنعت زیبایی لیزر را به عنوان قدرتمندترین ابزار معرفی کرده است. دستگاه لیزر RF فرکشنال یکی از قدرتمندترین ابزارهای ساخته دست بشر است که به طرز وحشتناکی در جوانسازی موثر است.

آشنایی با دستگاه لیزر RF فرکشنال و مزیت ها و معایب و اثرات خوب و قابل قبولی که دارد چیست؟

لیزر RF فرکشنال چیست؟

آشنایی با دستگاه لیزر RF فرکشنال و مزیت ها و معایب و اثرات خوب و قابل قبولی که دارد چیست؟ .امروزه در سراسر جهان شرکت های معتبر و بزرگی در حال ساخت دستگاه های لیزر هستند. این شرکت ها تکنولوژی های مختلفی را امتحان می کنند تا بتواند محصولات تولیدی خود را بی رقیب عرضه کنند.

دستگاه لیزر RF فرکشنال یکی از این دستگاه های مدرن و پیشرفته می باشد که برای جوانسازی پوست به کار گرفته می شود. انسان در هر سنی که باشد به روش های مراقبتی پوستی نیاز دارد چون پوست صورت به صورت مداوم در معرض آلودگی های محیطی است و اگر رسیدگی های لازم بر روی آن انجام نشود قطعا دچار کک و مک، چروک، تغییر رنگ پوست، دی هیدراته شدن و …خواهد شد.

به طور کلی این عوارض ممکن است تنها با افزایش سن دامنگیر افراد نشود چون علاوه بر افزایش سن رژیم های لاغری، بیماری های پوستی، بیماری های داخلی و … می تواند سلامت پوست را تهدید کند.

در حیطه جوانسازی پوست لیزر فرکشنال موثرترین روش می باشد. در ساخت این دستگاه از برترین استانداردها و تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده است و نتایج موفقیت آمیز آن صحتی بر برتری آن می باشد.

بیشتر
قیمت انواع اتوی صورت (اسکراب اولتراسونیک) چقدر است؟ و بهترین مارک اتوی صورت چیست؟

اما شاید برای شما پیش بیاید که دلیل موفقیت این دستگاه چیست و چرا در بین لیزرهای جوانسازی پوست تا این اندازه محبوبیت دارد؟

در پاسخ به این سوال اشاره اندکی به مزایای لیزر RF می کنیم. در گذشته لیزر تقریبا یک روش پرخطر بود و عوارض زیاد آن خاطره ی بسیار بدی در اذهان عمومی به جا گذاشت. حتی آثار باورهای منفی بر روی روش های مدرن سایه افکنده است و بیشتر افراد هنوز هم متقاعد به استفاده از لیزر برای جوانسازی پوست نشده اند.

لذت جوانسازی پوست تنها با دستگاه لیزر RF فرکشنال ممکن است. عوارض این دستگاه نسبت به نمونه های قدیمی به کمترین حالت ممکن رسیده است. اما از آنجا که نتایج حاصل از آن همیشه مثبت بوده است پس می توان به صراحت اعلام کرد که این روش یکی از موفق ترین روش های حال حاضر می باشد.

ساختار دستگاه لیزر RF فرکشنال

آشنایی با دستگاه لیزر RF فرکشنال و مزیت ها و معایب و اثرات خوب و قابل قبولی که دارد چیست؟

آشنایی با دستگاه لیزر RF فرکشنال که متشکل از سوزن های ظریف با روکش طلا می باشند که حساسیت پوستی را به حد زیادی کاهش می دهد. قطر سوزن ها حدود ۲۰۰ میکرون است. امواج رادیو فرکوئنسی مورد استفاده در این دستگاه مانند امواج رادیو عمل می کنند در واقع برای عملکرد به گیرنده و فرستنده نیاز دارند.

مهمترین هدف در استفاده از این دستگاه تحریک کلاژن سازی در پوست است. با قرار گرفتن دستگاه بر روی پوست و فرو رفتن سوزن ها به لایه میانی پوست گرمایشی عمقی در این لایه ایجاد می شود.

از آنجا که عمق لایه های پوستی در هر کسی متفاوت است پس طول سوزن ها به عمق نفوذ قابل تنظیم مجهز می باشند و زمانی که امواج دستگاه به درم انتقال پیدا کرد کلاژن سازی تحریک می شود.

بیشتر
اهمیت سیستم کولینگ در دستگاه لیزر چگونه است؟ و سیستم کولینگ چه تاثیری در دستگاه لیزر دارد؟

برای اینکه عمق نفوذ تنظیم شود طول سوزن ها را با یک لایه عایق درست می کنند تا فقط نوک سوزن آزاد شود و عملیات کلاژن سازی را تحریک نماید. عوارض ظاهری بعد از استفاده از دستگاه بعد از دو روز کاملا از بین می رود. تقریبا نمی توان مطمئن شد که تنها با یک تا دو جلسه می توان تمام ضایعاتی پوستی را ترمیم کرد.

کاربرد دستگاه لیزر RF فرکشنال

آشنایی با دستگاه لیزر RF فرکشنال .کلینیک های زیبایی در سراسر جهان با خرید دستگاه لیزر RF فرکشنال می توانند فعالیت خود را گسترش دهند و از روش های کم تهاجمی تر و مدرن تری برای درمان مشکلات پوستی استفاده کنند. مشکلات پوستی در دسته بندی کلی زیر قرار می گیرد امید است که افراد بتوانند این مشکلات را با تنوع روش های دائمی درمان کنند.

  • درمان کردن انواع چین و چروک های موجود در اطراف دهان و چشم ها و دیگر قسمت های پوست صورت
  • ترشح چربی در پوست کاهش پیدا می کند.
  • باعث لیفت کردن پوست صورت می شود.
  • بهبود پیدا کردن بخش مرتبط با اسکار و جای زخم
  • بهبود ترک های پوستی با آر اف

تمام این کاربردها باید زیر نظر متخصص انجام شود. اینکه بتوان طیف وسیعی از مشکلات را در یک دستگاه درمان کرد به معنی کاربردهای بی شمار آن می باشد اما همیشه برای نتیجه بخشی کامل لازم است که فرد تمام دوره درمان را طی کند و تا بهبودی کامل روش دیگری را جایگزین نکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا