فروشگاه لیزر

آشنایی با دیوایس لیزر موی دایود برای هر نوع پوست و مو و تاثیراتی که در رفع و زیبایی پوست دارد

Rate this post

آشنایی با دیوایس لیزر موی دایود

آشنایی با دیوایس لیزر موی دایود برای هر نوع پوست و مو و تاثیراتی که در رفع و زیبایی پوست دارد .هر کسی برای حذف موهای زاید خود یک روش را انتخاب می کند بعضی از افراد روش های سنتی مانند پودرها و کرم های موبر را انتخاب می کنند.

بعضی دیگر روش های ساده ای چون ژیلت و اپیلاسیون را به کار می گیرند. آیا تا بحال به این فکر کرده اید که از یک روش پرکاربرد تر و بهتری چون لیزر دایود استفاده کنید. با استفاده از دستگاه لیزر دایود تنها با چند جلسه موهای زائد خود را به صورت دایمی از بین ببرید و دیگر ساعت ها وقت خود را در حمام و آرایشگاه ها برای حذف موی زائد هدر ندهید.

در زندگی روزمره تا حرفی از لیزر درمانی به میان آورده می شود در نگاه اول همه به خاصیت حذف موهای زائد فکر می کنند. موهایی که تقریبا هر شخصی شیوه های مختلفی را برای از بین بردن آن ها امتحان کرده است و هر دفعه ناموفق بوده است.

دستگاه لیزر دایود هم مانند چندین دستگاه دیگری که در کلینیک های زیبایی به کار گرفته می شود دارای یک سری مشخصات و مزایا می باشد. به طور کلی هر بدنی با هر تیپ پوستی واکنش متفاوتی نسبت به لیزر از خود نشان می دهد.

همین سرماخوردگی ساده را مثال بزنیم. بیشتر افراد تنها با خوردن چند قرص سرماخوردگی ساده کاملا بهبود پیدا می کنند اما بعضی از افراد با قرص قوی تر هم تغییر خاصی پیدا نمی کنند. برای لیزر هم به همین شیوه است ممکن است شما موهای ضخیم و پر تراکم داشته باشید و با چند جلسه مرتب و مداوم به نتیجه برسید.

بیشتر
اهمیت سیستم کولینگ در دستگاه لیزر چگونه است؟ و سیستم کولینگ چه تاثیری در دستگاه لیزر دارد؟

آشنایی با دیوایس لیزر موی دایود برای هر نوع پوست و مو و تاثیراتی که در رفع و زیبایی پوست دارد

باورهای غلطی که در خصوص دایود لیزر  وجود دارد

آشنایی با دیوایس لیزر موی دایود برای هر نوع پوست و مو و تاثیراتی که در رفع و زیبایی پوست دارد .قطعا شما هم می دانید که با ورود یک دستگاه شایعات متعددی پیرامون دستگاه و کاربرد آن در بین عموم می پیچد. در مورد دستگاه لیزر دایود هم همین موضوع صدق می کند.

همیشه پدیده های نوظهور تا مدتی دستخوش باورهای غلطی می شوند و همین باورهای غلط به عنوان بازدارنده ی افراد از انجام تکنیک هستند. چند مورد از باورهای غلط را ذکر خواهیم کرد که امید است با بالا رفتن سطح آگاهی مردم این باورها هم کم کم از بین بروند.

رایج ترین باور غلط در مورد لیزر دایود بالا بردن احتمال سرطان و نازایی و … می باشد. باید فرد به این باور قلبی برسد که عمق نفوذ امواج لیزر این دستگاه بسیار پایین است و به هیچ وجه به لایه های داخلی پوست آسیب نمی زند.

  • دایود تاثیر آنچنانی بر روی موهای کرکی نمی گذارد.
  • انجام لیزر باعث به وجود آمدن کک و مک می شود.
  • لیزر برای افراد زیر ۱۸ سال ممنوع است.
  • تنها با یک دوره لیزر از شر موهای زائد خلاص نمی شوید.
  • زمانی که دوره تمام شود نیاز به شارژ ماهیانه ندارید.
  • انجام لیزر دایود موجب آسیب رساندن به بکارت دختران جوان می شود.

تمامی این باورهای غلط ریشه در ناآگاهی افراد دارد و زمانی که متقاضیان یک دوره کامل این درمان را انجام می دهند کم کم اعتماد خود را نسبت به این تکنیک بیشتر می کنند.

آشنایی با دیوایس لیزر موی دایود برای هر نوع پوست و مو و تاثیراتی که در رفع و زیبایی پوست دارد

دلایل انتخاب دستگاه دایود لیزر

آشنایی با دیوایس لیزر موی دایود برای هر نوع پوست و مو و تاثیراتی که در رفع و زیبایی پوست دارد.دغدغه ی رفع موهای زاید هم در آقایان و هم در بانوان به وفور دیده می شود. انتخاب دستگاه لیزر دایود می تواند این دغدغه را بکاهد و افراد را برای همیشه از شر موهای زائد نجات دهد.

بیشتر
دستگاه لیزر الکساندرایت چیست و چگونه کار می کند؟و چه قابلیت و اثراتی در انواع پوست و مو دارد

عموما هر کسی که یک دستگاه خاص را انتخاب می کند یک سری ویژگی های ارزنده در آن دستگاه دیده است که تصمیم گرفته لیزر خود را با آن انجام دهد. دستگاه لیزر مو دایود هم در بسیاری از کشورهای دنیا مورد استفاده قرار می گیرد که نتایج قابل قبولی هم کسب کرده است.

یکی از دلایل ارزنده برای انتخاب این دستگاه ساختار مناسب در کنار طول موج بالاست که این طول موج بالا باعث حصول نتایج بهتری می شود.

دستگاه با قابلیت شات زدن بالا می تواند عملکرد چندین برابری داشته باشد. فناوری به کار گرفته شده در این دستگاه SHR می باشد که در سریعترین زمان ممکن موهای زائد را از بین می برد.

داشتن خنک کننده در قسمت دستی دستگاه درد را هنگام لیزر کاهش می دهد همچنین این دستگاه برای انواع پوست و مو با ضخامت و رنگ و جنس مختلف کاربرد دارد.

دارای هندپیس قدرتمند با طول عمر بالای ۳۰ میلیون شات می باشد که این ویژگی بیشترین تاثیر را بر معروفیت دستگاه گذاشته است.

با توجه به اینکه در این دستگاه از تکنولوژی نیمه هادی استفاده شده است پس تا حد زیادی مقاومت دستگاه بالا رفته و نیاز به تعمیرات کمتری دارد.

این دستگاه برای تمام قسمت های بدن از جمله ، پایین شکم، پشت گردن، پشت و بلای شکم، ناحیه کمر، پشت لب، دست و پا کامل، موهایپایین تنه و زیر بغل، چانه و خط ریش و … کاربرد دارد.

این دستگاه با هر بار شات تعداد زیادی موی زائد را هدف قرار می دهد پس عملکرد سریع دستگاه به کوتاهتر شدن طول درمان می انجامد.

بیشتر
راهنمای لیزر برای رفع موهای زائد | چگونگی رفع لیزر موهای زائد | روش دائمی رفع موی های زائد

درمان با استفاده از این دستگاه حداقل ۵ جلسه و حداکثر ۱۰ جلسه می باشد. هدف قرار دادن تعداد زیادی فولیکول مو باعث کاهش جلسات درمان می شود.

این روش یک روش دائمی برای حذف موهای زائد می باشد و شما پس از پایان دوره می توانید در صورت رشد مجدد موها یک جلسه دوباره لیزر را انجام دهید.

این دستگاه خستگی ناپذیر روزانه حدود ۱۵ ساعت به صورت مداوم کار می کند. همین خاصیت باعث می شود تا روزانه افراد زیادی لیزر را انجام دهند.

توصیه های قبل از دایود لیزر

فرقی نمی کند شما از چه دستگاهی برای لیزر استفاده می کنید مراقبت های قبل و بعد لیزر در تمام دستگاه ها ثابت است. پیش از اینکه بخواهید از دستگاه لیزر دایود استفاده کنید حتما باید بدن خود را از هر گونه ژل بی حسی و لوازم آرایشی پاک کنید.

  • موهای زائد باید ۴۸ ساعت قبل شیو شده باشند.
  • اگر به تازگی آفتاب گرفته اید یا تحت درمان با داروهای راکوتان هستید لیزر برای شما خطرناک است.
  • لیدوکائین می تواند برای قسمت حساس و دردآور تا حدودی بی حسی ایجاد کند اما باید قبل لیزر کاملا پاک شود.
  • در طول درمان با لیزر نباید از پودرهای موبر، کرم ها، اپیلاسیون و … استفاده کرد.
  • اگر بیماری پیش زمینه ای دارید و یا اینکه دچار تبخال شده اید لیزر خود را به عقب بیندازید.
  • قبل از مراجعه به کلینیک مطمئن شوید که علائم کرونا را ندارید و از ماسک و دستکش ضدعفونی تا پایان کار استفاده کنید.
  • بعد از لیزر حداقل تا یک روز حمام نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا