فروشگاه لیزر

همه چیز درباره دستگاه لیزر اسکلپیون مدیو استار | دستگاه لیزر اسکلیپون چیست؟ | ویزگی ها و کاربردها

Rate this post

همه چیز درباره دستگاه لیزر اسکلپیون مدیو استار

همه چیز درباره دستگاه لیزر اسکلپیون مدیو استار .دستگاه لیزر اسکلپیون مدیو استار یک دستگاه لیزر ساخت کشور آلمان است. این دستگاه را می توان یکی از بهترین و مدرن ترین فناوری ها برای رفع موهای زائد بدن معرفی کرد. این فناوری مدرن دارای کیفیت و کارایی بسیار مناسب و عملکردی فوق العاده برای از بین بردن موهای زائد است.

همه چیز درباره دستگاه لیزر اسکلپیون مدیو استار

دستگاه لیزر اسکلپیون مدیو استار چیست؟

دستگاه لیزر اسکلپیون مدیو استار بهترین انتخاب و روشی ایمن جهت رفع و حذف دائمی موهای زائد با این دستگاه لیزر مو است. این دستگاه قابل استفاده برای انواع پوست ها از جمله پوست های تیره می باشد. همچنین این فناوری قابلیت رفع موهای زائد در کلیه نقاط بدن را دارا است. زیرا طول موج و انرژی هایی که در این دستگاه به کار برده شده اند قابل تغییر و تنظیم هستند.

علاوه بر آن دستگاه لیزر اسکلپیون مدیو استار در سه سری مختلف طراحی شده است. این قابلیت سبب می شود تا پزشک و یا اپراتور بتواند از هر کدام از سری ها برای نواحی مختلف بدن استفاده کند.

قابلیت ویژه و منحصر به فرد دستگاه لیزر مدیو استار

دستگاه لیزر اسکلپیون مدیو استار بسیار پیشرفته و مدرن است به نحوی که امواج نورانی لیزر قابل تنظیم با عمق ریشه های مو می باشند. در واقع قابلیت ویژه این دستگاه داشتن طول موج هایی با نفوذ عمقی متفاوت است.

بیشتر
آشنایی با لیزر موهای زائد با دیوایس های مدرن | لیزر موهای زائد به صورت جدید و امروزی کدامند؟

 

همه چیز درباره دستگاه لیزر اسکلپیون مدیو استار

ویژگی های دستگاه لیزر اسکلپیون مدیو استار

۱: توانایی تولید لیزر به طول موج ۷۵۵ تا ۹۴۰ و ۸۱۰ نانومتر را دارد.

۲: لیزر دستگاه جزء پرتوهای مادون قرمز است.

۳: مواد تشکیل دهنده لیزر این نوع دستگاه جزء مواد نیمه هادی مانند آلومینیوم، گالیم و آرسنیک هستند.

۴: مواد تشکیل دهنده لیزر دستگاه به صورت کریستال هایی با اندازه بسیار کوچک هستند.

۵: در طول موج های ۸۱۰ و ۹۴۰ این دستگاه می توان شاهد جذب بالای ملانین و در نتیجه رفع کامل موهای زائد بدن بود.

۶: طول موج های مختلف تعبیه شده در دستگاه با توجه به کروموفور یا رنگ پوست افراد دارای کاربردهای متفاوتی هستند.

۷: طول موج ۹۴۰ نانومتر دستگاه مدیو استار جهت منعقد کردن رگ های تغذیه کننده فولیکول مو مورد استفاده قرار می گیرد. به نحوی که به راحتی می توان موهای زائد را به کمک این طول موجی از بین برد.

۸: دستگاه مربوطه دارای بالاترین سرعت عملکرد می باشد.‌

همه چیز درباره دستگاه لیزر اسکلپیون مدیو استار

مزایای استفاده از دستگاه لیزر مدیو استار

دستگاه لیزر اسکلپیون مدیو استار دارای ویژگی های منحصر به فردی است که مهمترین آن ها عبارتند از:

۱: مناسب برای رفع انواع موی زائد

موهای زائد با توجه به میزان تراکم و عمق و رنگ آن ها متفاوت هستند. از این رو برای از بین بردن آن ها انرژی و طول موج های متفاوتی نیاز است و این قابلیت در دستگاه لیزر مربوطه وجود دارد.

۲: مناسب برای کار بر روی انواع پوست

هر پوستی با هر ویژگی و رنگی لیزر مناسب خود را می طلبد. به طوری که از یک نوع لیزر نمی توان برای تمامی پوست های مختلف استفاده کرد. دستگاه مدیو استار تنها دستگاهی است که قابلیت کار بر روی انواع پوست ها را بدون وارد کردن آسیب دارد.

بیشتر
دستگاه لیزر کوترا چیست؟ | 7 کاربرد منحصر به فرد این دستگاه

۳: دارای انرژی مناسبی برای رفع موهای زائد است

سوختن پوست و عدم حذف موهای زائد بعد از چندین جلسه لیزر درمانی از جمله مشکلاتی هستند که ممکن است در استفاده از لیزر های دیگر به وجود بیایند. در این دستگاه به دلیل قابلیت تنظیم انرژی و طول موج چنین مشکلاتی هرگز روی نمی دهند. زیرا انرژی دستگاه را می توان با توجه به شرایط پوست و موی افراد تنظیم کرد.

۴: قابل استفاده برای نواحی مختلف بدن

دستگاه مورد نظر دارای هندپیس های مختلفی است که هر کدام با داشتن طول موجی متفاوت قابلیت نفوذ به عمق های مختلف پوست را دارند. از این رو می توان از این دستگاه در تمامی نقاط بدن استفاده کرد.

هزینه استفاده از دستگاه لیزر اسکلپیون مدیو استار

موارد بسیاری بر میزان هزینه استفاده از دستگاه لیزر اسکلپیون مدیو استار تاثیرگذار هستند. تعداد جلسات درمانی، تعرفه هر جلسه و میزان گستردگی ناحیه ای که باید تحت لیزر قرار بگیرد از جمله این موارد هستند. به طور کلی استفاده از این دستگاه به دلیل سرعت و عملکرد بالایی که دارد مقرون به صرفه و مناسب است. زیرا می توان در طول ۵ تا ۴ جلسه درمان به نتیجه مطلوب و مد نظر دست یافت.

فرایند کار با دستگاه لیزر اسکلپیون مدیو استار

جهت کار با دستگاه لیزر اسکلپیون مدیو استار لازم است ابتدا نوع پوست و میزان عمق و تراکم ریشه مو را تشخیص داد. بعد از این مرحله پزشک متخصص تمامی اطلاعات فرد متقاضی لیزر را وارد دستگاه می کند. به عبارتی دستگاه را متناسب با وضعیت فرد تنظیم می کند. بعد از تنظیم دستگاه می توان کار لیزر موهای زائد را آغاز نمود.

بیشتر
دستگاه لیزر الکس دایود چیست؟ و چگونه کار می کند؟ | عملکرد

برترین قابلیت دستگاه مدیو استار برای لیزر جهت حذف موهای زائد

ویژگی تحسین برانگیز دستگاه لیزر اسکلپیون مدیو استار حذف موهای زائد برای افرادی است که دارای پوستی برنزه هستند. همان گونه که همه می دانند انجام لیزر بر روی پوست های تیره سخت و همراه با آسیب های جدی به پوست می باشد.

در دستگاه مدیو استار به دلیل تکنولوژی برتر دستگاه و مولتی پالس موجود در آن به راحتی می توان لیزر را بر روی پوست های تیره انجام داد. در واقع ترکیب دو طول موج متفاوت ۸۱۰ و ۹۴۰ نانومتر در دستگاه این امکان را فراهم نموده است. ترکیب این دو طول موج باعث می شود تا بدون وارد کردن آسیب به پوست افراد برنزه عمل لیزر را برای آنان انجام داد.

نکته: برای لیزر پوست های برنزه لازم است جلسه های درمانی بیشتری را انجام داد. این امر به دلیل استفاده از انرژی پایین جهت جلوگیری از سوختگی پوست افراد می باشد.

سخن آخر

در صورت استفاده از دستگاه لیزر اسکلپیون مدیو استار بهتر است بعد از دو هفته از انجام لیزر به پزشک مراجعه کرد. این کار جهت تشخیص نیاز به لیزر ترمیمی انجام می گیرد. در صورتی که پزشک از نتیجه نهایی راضی نباشد ممکن است ۱ تا ۲ جلسه ترمیمی را برای شما در نظر بگیرد. با این حال اغلب افرادی که از این دستگاه استفاده می کنند طی ۴ تا ۵ جلسه نتیجه دلخواه را کسب می کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا